Gå til innhold

Fant du deg selv?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sofia:  :klappe:

Takk skal du ha Suzy... 8) ble litt fornøyd selv også... hehe

Gjest Anonymous
Skrevet
En liten blå mann ifra vest

lagde en liste som en test

der fant jeg mitt nick

og med et søtt blikk

jeg takker for denne gest

:ler: Strålende.

Men...vest? :o

:wink:

Skrevet

:ler: Strålende.

Men...vest? :o

Ehhh..... jeg vet ikke hvorfor jeg innbiller meg at du er fra vest... men nå når jeg tenker meg om er det kanskje fra sør du er.... sør-vest!... hehe.. det måtte jo rime må vite..

Gjest Anonymous
Skrevet
hehe.. det måtte jo rime må vite..

En liten guide:

Sør, humør, sjåfør, eksekutør, odør, ør, spør, smør, assurandør, portør etc

Vest, hest, pest, arrest, flest, best, test, gest, nærmest, fest, gjest etc.

Jeg synes du klarer deg bra, jeg!

*smiskemodus*

Gjest TomKrus
Skrevet

En EU-tråd på aktuelt har pågått i snart fire måneder, har 15 sider og 1 900 visninger.

Den nevnte tråd er en uke gammel, har 10 sider og har hatt 3 600 visninger.

Det virker som vi bruker mer tid på å sjekke om vi blir lagt merke til, enn å legge merke til og bli lagt merke til.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Guri land, nå sitter jeg altså her og tvinner det blonde håret mitt. Sveipet innom for jeg trengte et avbrekk fra drti kjedelige kontrakter jeg må lese gjennom, og så ser jeg overskriften "Fant du deg selv?"

Jeg tenkte med en gang på å finne seg sjæl :o og tenkte det ville være morsomt å lese om noen andre har hatt en sånn eksistensialistisk greie gående, hva slags opplevelser folk har hatt som de mener har forandret dem, gitt dem perspektiv etc.

Og så dreier det seg ikke HELT om det :ler: Snakk om å gå i baret.

Vel, ja, jeg både har finni meg sjæl og jeg fant meg selv i tråden :ler: , ble overrasket og jada, det var hyggelig, fordi jeg også oppfatter det som om det er et par svært interne klikker her, litt sånn Det gode selskap, og jeg er ikke med i dem - og ikke har jeg noe behov for det heller.(At enkelte tilfeldigvis følger meg i dagboken, regner jeg ikke med, for slik er det i de fleste dagbøkene, uten at det gjør oss til en klikk; alle deltakerne der er inne andre steder også).

Men jeg tror det stemmer det med at de som er her mest, blir sett mest, og dermed ligger fremst i hodet når man skal nevne. Kan være høyst tilfeldig det, tror jeg. Og inegn grunn til å bli hårsår om man ikke blir nevnt, tror jeg ;-)

Og forumet ville blitt grusomt kjedelig i lengden med den samme gjengen, så her er en rose til dem som sørger for variasjonen

:dagensrose:

God påske :-)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, jeg fant meg selv. Og de jeg ikke nevnte er ikke uinteressante. Det hadde bare vært litt slitsomt å skrevet opp flere hundre navn, og ikke minst alle gjestene. Dessuten har jeg jo allerede møtt flere, klart jeg synes de er interessante. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
Blir litt som "dagens rose" hvor en liten "klikk" gir blomster til hverandre på rundgang.

:ler: Dummeste jeg har hørt. Den tråden er da åpen for alle, at noen ikke gidder eller har interesse av å bruke den er en helt annen sak Shake ;)

Jeg unngikk å svare på den tråden jeg, rett og slett fordi jeg var redd for å glemme og derfor såre noen.

Jeg har kontakt med en del mennesker her på KG, kjempe koselige mennesker som jeg etterhvert vet litt mer om enn andre. Men dette betyr ikke nødvendigvis at jeg vil møte dem alle, og det har ingenting med dem og gjøre, men min egen anonymitet.

Og jeg tror de vet det selv de som står på lista mi :-)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

:ler: Dummeste jeg har hørt. Den tråden er da åpen for alle, at noen ikke gidder eller har interesse av å bruke den er en helt annen sak Shake ;)

Åpen for alle? Hva har det med saken å gjøre. Ingen som bestemmer hvem som skal gi hva til hvem her uansett.

Har vel sett litt i den tråden et par ganger, var jo veldig sånn: ååh jeg fikk en rose, gir en tilbake og så gir jeg en til tredjeperson. Hvor den tredjepersonen gir tilbake til de to andre osv osv, de gangene jeg så der. Ikke noe problem det, men poenget mitt var at det er jo ikke noe problem om man ikke blir nevnt i sånne tråder.

Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg tenkte med en gang på å finne seg sjæl :o og tenkte det ville være morsomt å lese om noen andre har hatt en sånn eksistensialistisk greie gående, hva slags opplevelser folk har hatt som de mener har forandret dem, gitt dem perspektiv etc.

Det samme tenkte jeg, så en :dagensrose: til alle som har funnet seg sjæl :)

(Det er valgfritt å motta og ingen tvang på å returnere) ;)

Gjest *Fiona*
Skrevet

:dagensrose:

Back at you. For jeg gir bare roser til den som har gitt meg det først.

:sjarmor:

*ironiflagg*

Gjest fast bruker uten allierte
Skrevet

Problemet som kan oppstå i situasjonen til dere som allierer dere med folk her inne og har uoffisielle vennskap på gang, er at det begrenser anledningen til å være dønn ærlig.

Alle vet at venner og folk som sympatiserer med hverandre ofte tilpasser seg hverandre, og ekstreme meninger nedjusteres når man søker forståelse og bekreftelse hos andre.

(Sikkert mange her som skriver ting som de håper at spesielle andre personer biter på, og støtter eller evt provoserer, og da skriver dere jo her for å legge kontaktbånd med andre, i stedet for å diskutere oppriktig)

Så derfor tror jeg nok mange her har som skjult agenda å knytte bånd med andre (dog anonymt, men likevel etablere kontakt med likesinnede), i større grad enn å interessere seg for selve sakene som blir diskutert. Ikke at det er noe galt med det, tvert imot, det er bare interessant å se forskjellen på brukerne her inne.

Gjest TomKrus
Skrevet
Problemet som kan oppstå i situasjonen til dere som allierer dere med folk her inne og har uoffisielle vennskap på gang, er at det begrenser anledningen til å være dønn ærlig.

Alle vet at venner og folk som sympatiserer med hverandre ofte tilpasser seg hverandre, og ekstreme meninger nedjusteres når man søker forståelse og bekreftelse hos andre.

(Sikkert mange her som skriver ting som de håper at spesielle andre personer biter på, og støtter eller evt provoserer, og da skriver dere jo her for å legge kontaktbånd med andre, i stedet for å diskutere oppriktig)

Så derfor tror jeg nok mange her har som skjult agenda å knytte bånd med andre (dog anonymt, men likevel etablere kontakt med likesinnede), i større grad enn å interessere seg for selve sakene som blir diskutert. Ikke at det er noe galt med det, tvert imot, det er bare interessant å se forskjellen på brukerne her inne.

Hmm, lengter du etter allierte siden du måtte logge deg ut for å skive dette.. ;)

Hvis man på død og liv må ha allierte i enhver diskusjon her på internettet, bør man huske på at det alltid er noen der ute som mener det samme som deg. Greia er å ikke ha faste allierte. Og heller ikke aol-allierte.

Gjest Anonymous
Skrevet

De som eventuelt er enige med meg i ett og alt er pr. definisjon uinteressante å diskutere med - jeg gidder ikke leke med ukritiske etterplaprere.

By the way; siden det har vært nevnt i tråden: Jeg tipper at dersom det hadde blitt laget en tråd med tema Hvem på KG er du ikke interessert i å vite mer om ville omtrent de samme navnene gå igjen. Da hadde det kanskje vært mer stas å ikke bli nevnt...

Gjest Anonymous
Skrevet
Har dere sett hvor utrolig mange visninger det er på "Hvem på KG er du nysgjerrig på"?

"Alle" leter gjennom tråden for å finne seg selv, men bare en brøkdel av brukerne er nevnt her... Synes dette ble en intern elite-tråd, jeg.

Hmmm... Hva er det jeg prøver å si? At jeg er lei meg over ikke å være nevnt? Tja, kanskje litt. Men mest av alt vil jeg hylle alle brukere som ikke er så synlige. KG er oss alle, enten vi har 200, 2000 eller 20000 innlegg. Og ikke minst deg, Gjest... :wink:

Jeg kunne definitivt nevnt deg superwoman :-) Jeg valgte å ikke nevne noen, da jeg er like interessert i alles tanker (for det er jo de jeg finner interessante), og alle er like 'viktige'. Men jeg setter ekstra pris på tanker som det du har vist. Voksne, gjennomtenkte tanker og ikke bare morsomheter som lager poenger ut av poengløse løsninger. Fortell gjerne mer super, jeg koser meg villt over det jeg :-)

Skrevet

Vet ikke om jeg ble nevnt jeg. Selv kan jeg ikke nevne noen jeg er nysgjerrig på for det er så mange. Men skulle tro at den man er nysgjerrig på er noen man ikke skriver og får pm'er til og fra, men de som skriver det de mener og ikke bare prøver å være politisk korrekt til enhver tid...

Gjest SumoBryter
Skrevet
Voksne' date=' gjennomtenkte tanker og ikke bare morsomheter som lager poenger ut av poengløse løsninger. :-)[/quote']

PØH!

Gjest TomKrus
Skrevet

haha :)

Og spør man en annen så vil hun si det motsatte :)

Du kan ikke gå rundt og generalisere slik. Folk kan føle seg mobbet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...