Gå til innhold

Fant du deg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Har dere sett hvor utrolig mange visninger det er på "Hvem på KG er du nysgjerrig på"?

"Alle" leter gjennom tråden for å finne seg selv, men bare en brøkdel av brukerne er nevnt her... Synes dette ble en intern elite-tråd, jeg.

Hmmm... Hva er det jeg prøver å si? At jeg er lei meg over ikke å være nevnt? Tja, kanskje litt. Men mest av alt vil jeg hylle alle brukere som ikke er så synlige. KG er oss alle, enten vi har 200, 2000 eller 20000 innlegg. Og ikke minst deg, Gjest... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja forrige gang det var en lignende tråd ble jeg ikke nevnt i det hele tatt. Om man ikke er kontaktsøkende eller helt ekstraordinær i meningene, eller mann, så forsvinner man kanskje lett i mengden. Men "ka farsken" :o Da jeg skrev på dialekt en periode fikk jeg min egen personlige melding, kommentarer i trådene etc. Men føler ikke behov for å begynne med det igjen for å få oppmerksomhet :ler: Ble kanskje litt negativt da :roll:

Hva jeg egentlig vil si? Jeg tror ikke at de som blir mest nevnt i "nysgjerrig på trådene" er mer interesante enn andre

:-)

Skrevet

Jeg ble nevnt en gang der, av Samantha, noe jeg synes var hyggelig. Jeg visste allerede jeg ikke kom til å bli nevnt/eller kun en-to ganger for jeg tror ikke jeg er veldig kjent her. Holder meg litt i bakgrunnen tror jeg?

Men var utroooolig mange sånne tråder på en annet forum side jeg pleide å være på og jeg synes det blir litt populæritetsgreie.

Så jeg er enig med deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg bruker gjest pga jeg kan også være hvem som helst om jeg heter helle,kari.

Og bli "gjenkjent" og troverdig her inne om jeg har et navn? Niks. jeg forblir gjest.

hert blir man personlig, ingen som får med seg at internett er en illusjon?

Hører her: å hun er så søt, jeg er forelsket i han/henne,hun er så klok osv....da snakker vi om et tastatur og en skjerm.

Kari og bente er hvem som helst. Og alle vet at på nett så får du aldri sannheten om folk. De fleste legger på.

Så det der med å ønske eller være nysgjerrig på noen? Vet du hva....nysgjerrig på "bente". Bente er mor på 28, lykkelig gift,to supersnille unger, superflinke på skolen, klær barna i merkeklær og mannen vil aldri være utro. Hun går hjemme og steller i deres villa ...åndenød.

Hvordan kan man være nysgjerrig på "Bente". bente kan være hvem som helst. Antagelig er hun også det.

KaN VÆRE EN MANN SOM ER ARB.LEDIG PÅ 52 OG FÅR TIMER TIL Å GÅ VED Å SITTE PÅ PC,MENS KONA ER PÅ JOBBEN.

Tror mange glemmer hva nett er der de sitter foran pc sin.

Det som slår meg her inne er at alt skal være så vellykket,moralskt,stort og flott. Skulle det være noen problemer til noen så kommer de vellykkede.

jeg ler meg ihjel av de folkene.

Om man leser svarene to ganger, så ser du de svarer på ting de ikke har peil på i mange tilfeller,men det er SANNHETEN og FAKTEN.

Så sorry, jeg er ikke nysgjerrig på noen her inne. Jeg sitter med en skjerm og et tastatur. Jeg vet hvordan det virker.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror jeg fant 1 innlegg om meg :ler:

Skrevet
Jeg tror jeg fant 1 innlegg om meg :ler:

Det var det jeg som skrev :wink:

Litt enig med deg Lois, men jeg oppfatter det ikke som noen popularitetstråd. Det er klart at de mest synlige brukerne (som f.eks Trøffelhelten - han er vel nevnt av 90 % av de som har skrevet i tråden) blir nebvnt ofte, men det er jo ikke noe kvalitetstegn, eller popularitetstegn i seg selv?

Jeg oppfatter det sånn at de jeg "omgås" mest - eller krangler mest med - er de jeg blir mest nysgjerrig på. Og gjør det noe?

Skrevet

Så morsom tråd!

Jeg sjekket ikke den andre tråden før jeg leste denne. Og jeg sto der ikke selvsagt. Skulle bare mangle!

Jeg ble verken skuffet eller overrasket over at jeg ikke var der. Ikke fordi at dere eller KG ikke betyr noe for meg, men fordi jeg er her hovedsaklig for å diskutere og sjeldent forteller private ting om meg selv. Den som ikke gir litt av seg selv blir sjeldent intereressant for andre.

Egentlig er jeg jo kjempeinteressant med tre ben og fire hoder, men det kommer jo ikke så godt frem her på KG. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fant meg selv. Og jeg tror selvsagt at vi som blir nevnt en eller flere ganger i denne tråden er betydelig mer interessante både i KG- og RL-verdenen enn de som ikke ble nevnt. Det skulle da bare mangle.

:wink:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg tenkte bare: Jaja, en typisk KG-tråd. Blir litt som "dagens rose" hvor en liten "klikk" gir blomster til hverandre på rundgang.

Uansett jeg husker deg Lois, du er ikke anonym hos meg i hvert fall ;).

Skrevet
Jeg fant meg selv. Og jeg tror selvsagt at vi som blir nevnt en eller flere ganger i denne tråden er betydelig mer interessante både i KG- og RL-verdenen enn de som ikke ble nevnt. Det skulle da bare mangle.

:wink:

Trøster meg med at du er den eneste som er nysgjerrig på meg, jeg! ;)

Gjest Aurélie
Skrevet

Enig med deg Krølltoppen. De som bruker mye tid på KG og som engasjerer seg også utover det å bare bedrive meningsutveksling, vil også tiltrekke seg og fatte interesse for likesinnede, eller bli nysgjerrige på hverandre, ifølge tråden det vises til :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Trøster meg med at du er den eneste som er nysgjerrig på meg, jeg! ;)

Ikke sant!?! Mens du selvsagt har gullkort hos meg, der alle andre står i kø.

:sjarmor:

Skrevet

Gullkort. Du verden. :o

Funker det som kredittkort også?

Gjest Anonymous
Skrevet
Gullkort. Du verden. :o

Funker det som kredittkort også?

Jada, du kan gjerne overta kreditten min.

Men nei, jeg kjører samme prinsippet som f.eks. Smuget. Noen står i kø, andre er priviligerte. Jeg er aller mest priviligert, siden jeg kjenner deg!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Åh typisk, jeg visste da at jeg skulle glemme noen. Glemte deg Lois! Som sagt, ikke-meninga :)

Ellers er jeg enig med Suzy, oppfatter det heller ikke som noen populæritetskonkurranse (hva skulle være poenget med det?), men de jeg prater mest med er de jeg blir mest nysgjerrig på.

Gjest LoisLane
Skrevet

Nå har jeg jo fisket grundig - og noen har (heldigvis) bitt på. :sjarmor:

Ser jo poenget i at høyt profilerte brukere er mer synlige enn andre, men jeg må si at jeg ikke likte tråden helt. Kunne ikke tråden like godt het: "Hvem er kulest på KG?" Hadde det vært OK?

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg er visst bare en ufordragelig person.... :-) :wink:

Jeg ville ikke svare på den tråden fordi jeg syns det blir litt sånn som å be 10 :-) stykker fra klassen til bursdagen sin.... Men jeg er overrasket at Lois Lane ikke ble nevnt, og heller ikke chrizzy dere virker jo koselige da... Men jeg har også en liste over de jeg er aller minst "nysjerrig" på men det hadde jo vært slemt eller hva....

Skrevet

En liten blå mann ifra vest

lagde en liste som en test

der fant jeg mitt nick

og med et søtt blikk

jeg takker for denne gest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...