AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Hadde en stor krangel med kjæresten i går, den begynte med småting men endte opp med at han ikke var fornøyd med sexen vi har. Vi er fortsatt nyforelsket og har sex så ofte vi kan. Vi tar initiativ like mye begge to. Problemene er sammensatte: Et av problemene er at jeg ikke liker å være på topp. Jeg føler jeg ikke får det til, sånn rent fysisk. Har likt det tidligere, med bedre utstyrte partnere(har aldri sagt dette høyt!), men her detter den liksom ut hele tiden og jeg får ikke til flyten. Han har nevnt før han ønsker meg mer på topp og det har gått en periode der jeg har prøvd. Problemet da er at han "tar over". Han har ikke latt meg prøve meg frem med tempo og teknikk, men bare overtatt og jukket nedenfra i det tempoet som passet han. Så sitter jeg der på toppen og føler meg ikke så god. Ikke sier han til meg heller hvordan han liker og om det jeg gjør er godt, slik at jeg føler jeg bare famler i blinde... På grunn av dette er jeg ikke ofte på topp og fikk høre i går at jeg ikke gidder. Dessuten føler han at "han puler meg" og bare det når han alltid er på topp. Til tross for at jeg både tar på han, kysser han, beveger meg, lager lyd og nyter det, selv om jeg er under han... Det andre problemet er at jeg ikke oppnår orgasme. Jeg nyter sexen, jeg nyter oralsexen, men orgasme for meg tar tid og hodet må være på plass. Har aldri fått det til med partner uansett, bare alene. Han stresser så mye med det, selv om jeg har forklart alt dette. Hvis han fingrer meg litt spør han alltid om jeg kom. Og i tillegg så har "ALLE" (de har sikkert faket halve gjengen i alle fall) han har ligget med komt. Så sitter jeg her og føler meg skikkelig dritt, fordi jeg ikke er god nok, fordi jeg ikke har sex med han men bare han med meg og fordi jeg blir sammenlignet med hans tidligere sexpartnere(og dette blir sagt klart og tydelig til meg). Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: e0c44...194 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så sitter jeg her og føler meg skikkelig dritt, fordi jeg ikke er god nok, fordi jeg ikke har sex med han men bare han med meg og fordi jeg blir sammenlignet med hans tidligere sexpartnere(og dette blir sagt klart og tydelig til meg). Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Tror jeg hadde droppet denne egoistiske fyren her og funnet meg en som snakket til meg og behandlet meg med respekt. Bare å sammenligne med tidligere sexpartnere, hadde vært nok til at jeg hadde gått min vei. Det kan også være en liten mulighet til at jeg også hadde avsluttet med at pikken hans var i snaueste laget. Men er litt usikker på akkurat det, er ikke pent å si sånn til noen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Høres ikke ut som en veldig god seksuell match. Hvor mye kommuniserer dere underveis i sexen? For eksempel når du er på topp, kan du si at du må prøve deg litt frem? Anonymkode: d19f2...84b 2
sirenas Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Han høres ut som en dust! Virkelig! Når han får deg til å føle deg dårlig allerede nå, som nyforelsket, hvordan vil det bli i årene fremover?? 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 Huff det er jo ikke slik det skal være! Kjenner jeg ble HELT stresset. Sex skal jo være kos og ikke stress, nei jeg hadde droppet han. Anonymkode: a669c...0b6
Sphere Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 Det er ikke enkelt å bli samkjørte dersom han aldri lar deg få lov til å forsøke deg fram. Det å gå fra en størrelse til en annen kan gi utfordringer. Alt avhenger av hvordan man takler dem. Og her feiler dere stort. Selvsagt mest av alt på grunn av ham. Nå skal jeg forsøke å se dette fra hans side. Det betyr ikke at jeg tar hans side, men at jeg som liten mann kanskje har noe å bidra med her. Jeg kjenner igjen noe fra den tiden jeg sleit med størrelsen min. Mye frustrasjon. Nå beholdt jeg den for meg selv, mens han ser ut til å ta den ut på deg, dessverre. Det er ikke enkelt å ri en pikk som er godt mindre enn det du er vant til. Til å begynne med vil det være vanskelig å beregne hvor høyt man kan gå, og det er kun trening som skal til. Da blir det jo håpløst at han overtar selv. Jeg tror han gjør det ut av frustrasjon. Og fordi han da får kontrollen selv, slik at han ikke sklir ut så ofte. Han merker selvsagt også selv at dette ikke fungerer så bra, og selv om han så gjerne vil du skal ri ham, så har han ikke tålmodigheten, og lar frustrasjonen overta. Du skal ikke se bort i fra at han tenker på at siden du ikke får til dette med ham, så er du vant til godt større. De fleste menn vil nok ikke like den følelsen. Jeg tør også vedde for at dette orgasmepresset og sammenligning med ekser også har utspring i denne frustrasjonen. Han trenger å bevise for seg selv at han duger, og det at du hadde fått orgasme med ham hadde vært det beste bevis på dette. Det han ikke ser ut til å forstå, er at dette kun bygger en større mur, og at du også bygger egen frustrasjon i tillegg til at du får hans slengt i fanget. I en slik situasjon er kommunikasjon alfa og omega. Og han ser ut til å ikke kunne prate skikkelig om det. Dersom størrelsen hans er en issue for ham, vil ikke dette være enkelt å prate om. Først av alt fordi menn ikke skal vise svakhet og usikkerhet. Men også fordi det å konfrontere seg selv på det ofte kan være en lang og vanskelig prosess. Og for å unngå dette, begår han en kardinalfeil. Han angriper deg i stedet. Både med din manglende orgasme, og det at eksene hans fikk det. Det er nok fristende for deg å «ta igjen» ved å nevne både størrelsen og det at eksene sikkert har faket, men da går du ned på hans nivå, og samtidig ødelegger du en ganske sikkert allerede usikker og frustrert mann. For ja, det er bare ord, men du angriper en manns svakeste punkt. Så er jo spørsmålet hva du ønsker og orker videre. For at dette skal fungere, må det nok hardt arbeid til. Han må love å la deg få finne ut dette med å være på topp, og ikke komme med slike idiotiske angrep. Det vil bli en del prøving og feiling, men det skal det være lov til i et forhold. Det viktige da er at han blir med på dette, og at det blir snakk om et samarbeid. 10
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #8 Skrevet 28. september 2018 11 minutter siden, Sphere skrev: Det er ikke enkelt å bli samkjørte dersom han aldri lar deg få lov til å forsøke deg fram. Det å gå fra en størrelse til en annen kan gi utfordringer. Alt avhenger av hvordan man takler dem. Og her feiler dere stort. Selvsagt mest av alt på grunn av ham. Nå skal jeg forsøke å se dette fra hans side. Det betyr ikke at jeg tar hans side, men at jeg som liten mann kanskje har noe å bidra med her. Jeg kjenner igjen noe fra den tiden jeg sleit med størrelsen min. Mye frustrasjon. Nå beholdt jeg den for meg selv, mens han ser ut til å ta den ut på deg, dessverre. Det er ikke enkelt å ri en pikk som er godt mindre enn det du er vant til. Til å begynne med vil det være vanskelig å beregne hvor høyt man kan gå, og det er kun trening som skal til. Da blir det jo håpløst at han overtar selv. Jeg tror han gjør det ut av frustrasjon. Og fordi han da får kontrollen selv, slik at han ikke sklir ut så ofte. Han merker selvsagt også selv at dette ikke fungerer så bra, og selv om han så gjerne vil du skal ri ham, så har han ikke tålmodigheten, og lar frustrasjonen overta. Du skal ikke se bort i fra at han tenker på at siden du ikke får til dette med ham, så er du vant til godt større. De fleste menn vil nok ikke like den følelsen. Jeg tør også vedde for at dette orgasmepresset og sammenligning med ekser også har utspring i denne frustrasjonen. Han trenger å bevise for seg selv at han duger, og det at du hadde fått orgasme med ham hadde vært det beste bevis på dette. Det han ikke ser ut til å forstå, er at dette kun bygger en større mur, og at du også bygger egen frustrasjon i tillegg til at du får hans slengt i fanget. I en slik situasjon er kommunikasjon alfa og omega. Og han ser ut til å ikke kunne prate skikkelig om det. Dersom størrelsen hans er en issue for ham, vil ikke dette være enkelt å prate om. Først av alt fordi menn ikke skal vise svakhet og usikkerhet. Men også fordi det å konfrontere seg selv på det ofte kan være en lang og vanskelig prosess. Og for å unngå dette, begår han en kardinalfeil. Han angriper deg i stedet. Både med din manglende orgasme, og det at eksene hans fikk det. Det er nok fristende for deg å «ta igjen» ved å nevne både størrelsen og det at eksene sikkert har faket, men da går du ned på hans nivå, og samtidig ødelegger du en ganske sikkert allerede usikker og frustrert mann. For ja, det er bare ord, men du angriper en manns svakeste punkt. Så er jo spørsmålet hva du ønsker og orker videre. For at dette skal fungere, må det nok hardt arbeid til. Han må love å la deg få finne ut dette med å være på topp, og ikke komme med slike idiotiske angrep. Det vil bli en del prøving og feiling, men det skal det være lov til i et forhold. Det viktige da er at han blir med på dette, og at det blir snakk om et samarbeid. TS her! Takk til andre som har svart! Men vil bare kommentere dette innlegget; Takk for et godt innlegg. Jeg tror du kanskje har rett, at størrelsen hans blir et problem for han. Vi har egentlig hatt ganske åpen kommunikasjon og han var egentlig ganske tydelig på at han var redd han ikke var stor nok til å begynne med. (Nå må jeg legge til at selv om han ikke er like stor som partnere jeg har fått til å være på topp med, så er han ikke "liten". Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal bekymre seg sånn sett, men det sitter jo i hodet på alle oss.) Setter veldig pris på muligheten for å se det fra hans side. Jeg velger å tro det kan være denne frustrasjonen hans som tas ut over meg. Så er jeg nok overfølsom på dette temaet, der jeg har vært i forhold med skikkelige egoister(både i senga og ellers) som muligens har ødelagt meg litt og jeg sjeldent har følt meg god nok. Jeg elsker fyren og har egentlig ikke følt vi har vært SÅ forskjellige når det kommer til sex, derfor det ble litt tøft å høre dette nå. Anonymkode: e0c44...194 2
Sphere Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her! Takk til andre som har svart! Men vil bare kommentere dette innlegget; Takk for et godt innlegg. Jeg tror du kanskje har rett, at størrelsen hans blir et problem for han. Vi har egentlig hatt ganske åpen kommunikasjon og han var egentlig ganske tydelig på at han var redd han ikke var stor nok til å begynne med. (Nå må jeg legge til at selv om han ikke er like stor som partnere jeg har fått til å være på topp med, så er han ikke "liten". Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal bekymre seg sånn sett, men det sitter jo i hodet på alle oss.) Setter veldig pris på muligheten for å se det fra hans side. Jeg velger å tro det kan være denne frustrasjonen hans som tas ut over meg. Så er jeg nok overfølsom på dette temaet, der jeg har vært i forhold med skikkelige egoister(både i senga og ellers) som muligens har ødelagt meg litt og jeg sjeldent har følt meg god nok. Jeg elsker fyren og har egentlig ikke følt vi har vært SÅ forskjellige når det kommer til sex, derfor det ble litt tøft å høre dette nå. Anonymkode: e0c44...194 Glad for å kunne bidra. Vi har alle en fortid vi dessverre ofte drar med oss videre i livet, og som vi ikke klarer å legge igjen. Han har nok sine opplevelser han også. Det holder med noen få negative opplevelser, så kan det sette seg skikkelig dypt. Spesielt når det gjelder manndommen vår. Frykten for å være for liten, og ikke klare å tilfredsstille sin kvinne. Og til slutt kan man komme til å lete etter tegn, som kan bekrefte det vi frykter. Han har jo egentlig åpnet seg og tatt første skrittet med å innrømme bekymringen sin, og det er noe å jobbe videre med. Absolutt. Nå må han bare forstå at han må gi deg tid også, uten å sende sin egen frustrasjon din vei. Lykke til! 4
Katten.2.0 Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 Kommunikasjon er noe av det viktigste i et forhold, og også i sexlivet vårt. Man må kunne kommunisere underveis, på en åpen og trygg måte om man vil ha god sex. Virker som at dere stryker på kommunikasjonsfronten, ihvertfall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå