Nerine_ Skrevet 28. september 2018 #41 Skrevet 28. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det det er ikke bare feit, men skikkelig feit etter min mening. Anonymkode: dd6b8...c46 Du har åpenbart aldri sett en skikkelig feit person, går du aldri utenfor huset?
Mystic woman Skrevet 28. september 2018 #42 Skrevet 28. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er feit i følge BMI, men når jeg måler kroppsfett så er jeg kun overvektig. Så det kommer nok ann på sammensetning, muskelmasse etc gitt Anonymkode: d191f...1db Hvordan måler du kroppsfett og muskelmasse?
Mystic woman Skrevet 28. september 2018 #43 Skrevet 28. september 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ordet "feit" er et av de mange skjells og mobbebetegnelsene på det å våre overvektig. Folk burde kun passe på sin egen vekt og ligge unna alle andre. Anonymkode: 5dc47...a82 "Feit/fet" er i seg selv et nøytralt ord. Om noen sier om en person at vedkommende er feit, danner man seg et bilde av hvordan personen kan se ut. Ved selvsyn kan det sikkert bli delte meninger. "Overvektig" sier svært lite. Selv veksler jeg mellom å være normalvektig/overvektig. Det vil si BMI-en balanserer rundt 25. 24,8 den ene dagen, 25,1 en annen dag, for eksempel. En person med BMI på 40 (ikke kroppsbygger) vil se annerledes ut enn meg, men overvektige er vi begge. Endret 28. september 2018 av Mystic woman Satt inn et ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå