Gå til innhold

Noen som ikke har behov for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er i forhold, og der begge synes det er greit å ikke ha det?

Anonymkode: 4162d...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja i perioder så er det helt greit :)

Anonymkode: df188...7e4

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne nok ha levd helt fint uten sex. Skjønner meg virkelig ikke på ufrivillig single som "må" kjøpe sex. Men det er en annen debatt. 

Anonymkode: bb00a...334

• Liker 4
Skrevet

Jeg er singel på femte året, og en av fordelene med å være singel er å slippe en mann som gnåler om sex.

Anonymkode: 62cae...9e4

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel på femte året, og en av fordelene med å være singel er å slippe en mann som gnåler om sex.

Anonymkode: 62cae...9e4

Misunner deg litt, jeg. Hilsen kvinne i 30-åra som er gift og sexlei for øyeblikket. 

Anonymkode: 7e399...a18

• Liker 2
Skrevet
På 27.9.2018 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Som er i forhold, og der begge synes det er greit å ikke ha det?

Anonymkode: 4162d...dff

ja

Anonymkode: 72c36...7a2

• Liker 1
Skrevet

Synes sex igrunn er ganske kjedelig.. og noen ganger også vondt. Tar litt initiativ noen ganger, sånn at mannen skjønner at jeg elsker ham også intimt, ellers tar han initiativet selv kanskje én gang i halvåret, så tipper han er nokså nøgd med ordninga. 

Anonymkode: 7448b...2a2

• Liker 2
Skrevet

Vi har ikke sex, og det er helt skjønt.

Anonymkode: e5d07...4e1

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg hadde blitt litt redd for meg selv, om jeg kom til et punkt hvor jeg ikke lenger har lyst på sex. Etter naturen, er det ikke normalt å ikke ønske sex. Et av de sterkeste behovene som bor i oss. At man ikke får tid så ofte er en ting, men å anse det som mas? Kjedelig? Da ville jeg gått til lege, eller tatt en prat med partneren om noe kan gjøres for å piffe opp sexlivet. Om begge i forholdet syntes det er ok uten sex så er jo det vel og bra. Men det er vel ikke ofte det er casen?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke sex, og det er helt skjønt.

hvor gamle er dere?

Anonymkode: e02f7...c97

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor gamle er dere?

Anonymkode: e02f7...c97

30-årene

Skrevet
23 minutter siden, HarryDotter skrev:

Om begge i forholdet syntes det er ok uten sex så er jo det vel og bra. Men det er vel ikke ofte det er casen?

Det gjelder å finne den som er mest mulig lik deg selv på det området.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder å finne den som er mest mulig lik deg selv på det området.

Helt enig.

Men man finner sjeldent en som har nøyaktig samme sexdrive som en selv. Å komme til en løsning som fungerer for begge bør være en ganske enkel sak.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner meg virkelig ikke på ufrivillig single som "må" kjøpe sex.

Det er mye man ikke forstår om man ikke har erfart det selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke vitsen med å være i forhold dersom man ikke har sex med hverandre enn gang. Da er man ikke er mer enn venner lenger og motivet for å overleve de negative sidene til en annen, er borte. 

Anonymkode: 98df5...ac4

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke vitsen med å være i forhold dersom man ikke har sex med hverandre enn gang. Da er man ikke er mer enn venner lenger og motivet for å overleve de negative sidene til en annen, er borte. 

Man ian ikke ilegge egne følelser i hva andre gjør. Selv om du menet sexsløse forhold kun er vennskap, så stemmer ikke det i mitt forhold. Selv som aseksuell kan man elske et annet menneske selv om man ikke ønsker sex.

Anonymkode: d98ea...567

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg respekterer at du mener det, akkurat som du bør respektere meg med motsatt syn.

Anonymkode: b7106...77f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man ian ikke ilegge egne følelser i hva andre gjør. Selv om du menet sexsløse forhold kun er vennskap, så stemmer ikke det i mitt forhold. Selv som aseksuell kan man elske et annet menneske selv om man ikke ønsker sex.

Elske, men ikke elske med? To forskjellige ting. 

Anonymkode: 8358c...a0b

• Liker 2
Skrevet

Sex må jeg ha, men det nærhet-pisset klarer jeg med godt uten. 

Anonymkode: e030a...2a5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Elske, men ikke elske med? To forskjellige ting. 

Anonymkode: 8358c...a0b

Ja, to forskjellige ting. Sex er en ting jeg ikke liker, eller har lyst på, det betyr ikke at jeg ikke kan elske en mann, men det betyr jeg må finne en mann med samme seksuelle karakter som meg selv, altså aseksuell

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...