Crobern Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Lurer på om jeg nådde den toppen i dag. Satt på en maskin med håndklær og undertøy. Orket ikke å henge opp alt, tok kun ut et håndkle så det blir tørt til i morgen😳🙈 Noen andre som har følt de har nådd toppen innimellom? 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Haha, faen så bra😂 Anonymkode: 4505e...eb3 1
NancyDrew Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 5 minutter siden, Crobern skrev: Lurer på om jeg nådde den toppen i dag. Satt på en maskin med håndklær og undertøy. Orket ikke å henge opp alt, tok kun ut et håndkle så det blir tørt til i morgen😳🙈 Noen andre som har følt de har nådd toppen innimellom? Har hatt hånddukene på snora i snart en uke nå... 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Det har jeg også gjort, bare at jeg kun har tatt ut en truse for å tørke 😂 Ellers er jeg typen som kan spise chips til middag, fordi det er så stress å lage mat... for ordens skyld så har jeg bmi på 20, og er vel det som kalles skinnyfat 😆 Anonymkode: 298f5...ca7 2
Crobern Skrevet 27. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg også gjort, bare at jeg kun har tatt ut en truse for å tørke 😂 Ellers er jeg typen som kan spise chips til middag, fordi det er så stress å lage mat... for ordens skyld så har jeg bmi på 20, og er vel det som kalles skinnyfat 😆 Anonymkode: 298f5...ca7 Kjenner meg igjen i begge🤟 Var ganske nær toppen da jeg tok bilen til jobben, bare for å få sove litt til. Det tar meg 5 minutter å sykle til jobb... 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Ha ha, jeg har også drøyet opphenging av vasketøy. I mitt tilfelle har jeg lagt både truse, håndkle og sokker på det varme badegulvet så det skulle tørke. Dessuten; når jeg har hengt opp vasketøy er det slett ikke alltid det tar turen innom skapet før det blir brukt. Det er ikke sjelden ting går rett fra tørkestativet til bruk. Dette er kanskje latskap, men toppen av latskap tror jeg faktisk jeg har oppdaget i dag, da jeg fant ut at de har ferdig kokt ris i kjøledisken på Meny!! Anonymkode: 8dfb5...d5e 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Åt fiskegrateng rett fra folien, og bakte poteter og la oppi. Alt for å slippe oppvask. Hadde tatt meg to minutter. Ruller sammen visse plagg etter skaptørr program på trommel, så slipper jeg å stryke noe. Har latt tøy ligge i trommelen et par døgn. Ofte må jeg vaske på nytt kortprogram pga skrukker. Jeg sitter faktisk med en superinteressant jobbrelatert ting, så husarbeid gidder jeg ikke nå og iblant ellers. Men det er alltid rent og ordentlig på toalett og kjøkkenbenker. Da føler jeg hvertfall at det er litt orden på meg! Anonymkode: 0f13b...238 1
Crobern Skrevet 28. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2018 Tydeligvis flere som har nådd toppen😂
FrankDrebin Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 Tja.... så en film på Netflix som jeg har i hylla, fordi jeg ikke gadd å lette på ræva og sette den på. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #11 Skrevet 28. september 2018 4 minutter siden, FrankDrebin skrev: Tja.... så en film på Netflix som jeg har i hylla, fordi jeg ikke gadd å lette på ræva og sette den på. Jeg hadde ikke Netflix-aboment og bestilte det for samme greia 😂 Anonymkode: ea55e...05b 1
FrankDrebin Skrevet 28. september 2018 #12 Skrevet 28. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke Netflix-aboment og bestilte det for samme greia 😂 Anonymkode: ea55e...05b Haha, da sitter man godt, ja. xD Får jo heldigvis mye annet snadder på kjøpet, da. ^^
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #13 Skrevet 28. september 2018 Om noe smått faller på gulvet løfter jeg det ofte opp med tærne istedenfor å bøye meg ned og plukke det opp Anonymkode: f5887...33e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #14 Skrevet 28. september 2018 18 timer siden, Crobern skrev: Lurer på om jeg nådde den toppen i dag. Satt på en maskin med håndklær og undertøy. Orket ikke å henge opp alt, tok kun ut et håndkle så det blir tørt til i morgen😳🙈 Noen andre som har følt de har nådd toppen innimellom? Hvorfor ikke bare kjøpe seg kombinert vaakemaskin og tørketrommel? En knapp å trykke på på kvelden så er det ferdig både vasket og tørket neste morgen (hvis ikke huset har brennt ned i mellomtiden som hysterikerene advarer om da). Anonymkode: 0e4c6...19f
Stueloff Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 Jeg skulle rydde stua i går, lovte meg selv at jeg skulle gjøre det før jeg la meg. Det resulterte i at jeg aldri la meg og stua er fortsatt rotete her jeg sitter klokka halv sju. 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #16 Skrevet 30. september 2018 18 minutter siden, Stueloff skrev: Jeg skulle rydde stua i går, lovte meg selv at jeg skulle gjøre det før jeg la meg. Det resulterte i at jeg aldri la meg og stua er fortsatt rotete her jeg sitter klokka halv sju. 🙈 Jeg også!!! Anonymkode: 878e8...054 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå