AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Skal sette gonal-f i dag. I instruksjonen skal den settes direkte inn i magen. Har hatt noen andre medisiner tidliger. Da satte eg sprøyten i en «hudfold» eg holdt på magen. Har det noe å sei? Anonymkode: 63f30...1bf
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Jeg kløp i magen, så jeg fikk en hudfold. Var det jeg ble vist, og bytte sted fra gang til gang. Rett i magen er vel ganske så umulig... ikke lange spissen. Anonymkode: c272f...4db
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kløp i magen, så jeg fikk en hudfold. Var det jeg ble vist, og bytte sted fra gang til gang. Rett i magen er vel ganske så umulig... ikke lange spissen. Anonymkode: c272f...4db Og det var penn? Anonymkode: 63f30...1bf
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Ser på felleskatalogen at den skal settes subcutant, da tar man opp en hudfold og setter den i det:) Anonymkode: f6204...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå