Gå til innhold

Skavland på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg på Skavlan. For en elendig intervjuer. Gjesten hans Ann Coulter snakker om at Trump gir folket et de vil ha. Da sier Skavlan "han er ingen mann av folket", og Coulter svarer "merkelig nok er han det".

Her hadde jeg forventet at Skavlan stilte et oppfølgingsspørsmål: Hvordan er han det?

I stedet hopper han til et helt annet tema. Han ignorerer det gjesten sier!

Elendig. Hvordan ble denne udugelige fyren så populær?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, jabx said:

Nå ser jeg på Skavlan. For en elendig intervjuer. Gjesten hans Ann Coulter snakker om at Trump gir folket et de vil ha. Da sier Skavlan "han er ingen mann av folket", og Coulter svarer "merkelig nok er han det".

Her hadde jeg forventet at Skavlan stilte et oppfølgingsspørsmål: Hvordan er han det?

Synes hele konseptet med å intervjue Ann Coulter om Trump var spesielt. Ann Coulter er en politisk kommentator som lever av å provosere og polarisere. Hva er da vitsen med å intervjue Ann Coulter om Trump? Man får jo ikke noe nytt perspektiv på henne. Hva tilfører Skavlan?  

Synes for øvrig det gjelder mange av intervjuene til Skavlan. Skavlan sier han ønsker å satse på den digitale plattformen, men han tilbyr ofte bare intervjuer som alle med tilgang til internett kan har sett hundre ganger før. 

Anonymkode: 0974d...b04

• Liker 2
Skrevet

Skravlan er en snøffel! Skjønner ikke at noen gidder å se på det grisekjedelige programmet hans. 

Anonymkode: 2d2dd...3c1

• Liker 6
Skrevet

På generellt grunnlag så ber jeg folk være varsom når de sier stygge ting om mennesker de ikke kjenner.

Anonymkode: 3221a...be8

• Liker 1
Skrevet

Skavlan er ikkje utdanna journalist. Det kan ein merka i måten han ledar programmet på.

Anonymkode: 1fb49...a56

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skravlan er en snøffel! Skjønner ikke at noen gidder å se på det grisekjedelige programmet hans. 

Han er et menneske.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, jabx skrev:

Hvorfor kaller du en mann du ikke kjenner, udugelig? hva gir deg rett til å heve deg over andre på den måten.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er et menneske.

Snøfler er også mennesker. Vet du hva en snøffel er? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å se på Lindmo på fredager i stedet for Skavlan. Hun er er rett og slett en veldig god intervjuer! 

Anonymkode: 79fcd...098

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med å se på Lindmo på fredager i stedet for Skavlan. Hun er er rett og slett en veldig god intervjuer! 

Anonymkode: 79fcd...098

Same shit, different wrapping!  

Anonymkode: 26774...72d

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

På generellt grunnlag så ber jeg folk være varsom når de sier stygge ting om mennesker de ikke kjenner.

Vel, jeg sier stygge ting om programmet hans og måten han gjør jobben sin på. Det er vel greit, eller hva?

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:
Hvorfor kaller du en mann du ikke kjenner, udugelig? hva gir deg rett til å heve deg over andre på den måten.

Jeg sitter ikke og tjener ekstremt mye på å sitte og gjøre en elendig jobb. Jeg kom nettopp med et eksempel på hvor dårlig han gjør det. Jeg kaller ham udugelig fordi det er inntrykket jeg sitter igjen med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter ikke og tjener ekstremt mye på å sitte og gjøre en elendig jobb. Jeg kom nettopp med et eksempel på hvor dårlig han gjør det. Jeg kaller ham udugelig fordi det er inntrykket jeg sitter igjen med.

Gjør noe som du blir glad av i stedet! spre positive tanker,mye bedre det.

Skrevet

Vel, jeg sier stygge ting om programmet hans og måten han gjør jobben sin på. Det er vel greit, eller hva?

Nei, jeg synes ikke det.

Folk må være mer snille mot hverandre, folk er så misfornøyde hele tiden, aldri er noe godt nok.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke snilt å kreve masse penger samtidig som man gjør en dårlig jobb.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, jabx skrev:

Så slutt med det da

Anonymkode: 84fc9...9b3

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør noe som du blir glad av i stedet! spre positive tanker,mye bedre det.

Gjør noe som ikke irriterer folk i stedet, f.eks. slutt å spre dette psykobabbelet om positive tanker osv.

Anonymkode: 17ab3...6c4

Skrevet
12 timer siden, jabx skrev:

TV 2 ville neppe ha kastet masse penger etter folk, med mindre de trodde at folkene var verdt det. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:
Så slutt med det da

Anonymkode: 84fc9...9b3

Jeg er ikke Skavlan. Hadde jeg vært det så hadde jeg kuttet ut jobben på dagen, for jeg hadde innsett at jeg ikke gjør noen god jobb.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
TV 2 ville neppe ha kastet masse penger etter folk, med mindre de trodde at folkene var verdt det. 

Jeg har altså vanskelig for å se verdien når man ser hvilken elendig intervjuer han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...