jabx Skrevet 5. oktober 2018 #21 Skrevet 5. oktober 2018 Nå ser jeg på Skavlan. For en elendig intervjuer. Gjesten hans Ann Coulter snakker om at Trump gir folket et de vil ha. Da sier Skavlan "han er ingen mann av folket", og Coulter svarer "merkelig nok er han det". Her hadde jeg forventet at Skavlan stilte et oppfølgingsspørsmål: Hvordan er han det? I stedet hopper han til et helt annet tema. Han ignorerer det gjesten sier! Elendig. Hvordan ble denne udugelige fyren så populær? 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #22 Skrevet 5. oktober 2018 1 hour ago, jabx said: Nå ser jeg på Skavlan. For en elendig intervjuer. Gjesten hans Ann Coulter snakker om at Trump gir folket et de vil ha. Da sier Skavlan "han er ingen mann av folket", og Coulter svarer "merkelig nok er han det". Her hadde jeg forventet at Skavlan stilte et oppfølgingsspørsmål: Hvordan er han det? I stedet hopper han til et helt annet tema. Han ignorerer det gjesten sier! Elendig. Hvordan ble denne udugelige fyren så populær? Synes hele konseptet med å intervjue Ann Coulter om Trump var spesielt. Ann Coulter er en politisk kommentator som lever av å provosere og polarisere. Hva er da vitsen med å intervjue Ann Coulter om Trump? Man får jo ikke noe nytt perspektiv på henne. Hva tilfører Skavlan? Synes for øvrig det gjelder mange av intervjuene til Skavlan. Skavlan sier han ønsker å satse på den digitale plattformen, men han tilbyr ofte bare intervjuer som alle med tilgang til internett kan har sett hundre ganger før. Anonymkode: 0974d...b04 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #23 Skrevet 5. oktober 2018 Skravlan er en snøffel! Skjønner ikke at noen gidder å se på det grisekjedelige programmet hans. Anonymkode: 2d2dd...3c1 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #24 Skrevet 6. oktober 2018 På generellt grunnlag så ber jeg folk være varsom når de sier stygge ting om mennesker de ikke kjenner. Anonymkode: 3221a...be8 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #25 Skrevet 6. oktober 2018 Skavlan er ikkje utdanna journalist. Det kan ein merka i måten han ledar programmet på. Anonymkode: 1fb49...a56 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #26 Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skravlan er en snøffel! Skjønner ikke at noen gidder å se på det grisekjedelige programmet hans. Anonymkode: 2d2dd...3c1 Han er et menneske. Anonymkode: 3221a...be8 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #27 Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, jabx skrev: Nå ser jeg på Skavlan. For en elendig intervjuer. Gjesten hans Ann Coulter snakker om at Trump gir folket et de vil ha. Da sier Skavlan "han er ingen mann av folket", og Coulter svarer "merkelig nok er han det". Her hadde jeg forventet at Skavlan stilte et oppfølgingsspørsmål: Hvordan er han det? I stedet hopper han til et helt annet tema. Han ignorerer det gjesten sier! Elendig. Hvordan ble denne udugelige fyren så populær? Hvorfor kaller du en mann du ikke kjenner, udugelig? hva gir deg rett til å heve deg over andre på den måten. Anonymkode: 3221a...be8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #28 Skrevet 6. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er et menneske. Anonymkode: 3221a...be8 Snøfler er også mennesker. Vet du hva en snøffel er? Anonymkode: 2d2dd...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #29 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er veldig fornøyd med å se på Lindmo på fredager i stedet for Skavlan. Hun er er rett og slett en veldig god intervjuer! Anonymkode: 79fcd...098 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #30 Skrevet 6. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med å se på Lindmo på fredager i stedet for Skavlan. Hun er er rett og slett en veldig god intervjuer! Anonymkode: 79fcd...098 Same shit, different wrapping! Anonymkode: 26774...72d 3
jabx Skrevet 6. oktober 2018 #31 Skrevet 6. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: På generellt grunnlag så ber jeg folk være varsom når de sier stygge ting om mennesker de ikke kjenner. Anonymkode: 3221a...be8 Vel, jeg sier stygge ting om programmet hans og måten han gjør jobben sin på. Det er vel greit, eller hva? 2
jabx Skrevet 6. oktober 2018 #32 Skrevet 6. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kaller du en mann du ikke kjenner, udugelig? hva gir deg rett til å heve deg over andre på den måten. Anonymkode: 3221a...be8 Jeg sitter ikke og tjener ekstremt mye på å sitte og gjøre en elendig jobb. Jeg kom nettopp med et eksempel på hvor dårlig han gjør det. Jeg kaller ham udugelig fordi det er inntrykket jeg sitter igjen med. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #33 Skrevet 7. oktober 2018 3 timer siden, jabx skrev: Jeg sitter ikke og tjener ekstremt mye på å sitte og gjøre en elendig jobb. Jeg kom nettopp med et eksempel på hvor dårlig han gjør det. Jeg kaller ham udugelig fordi det er inntrykket jeg sitter igjen med. Gjør noe som du blir glad av i stedet! spre positive tanker,mye bedre det. Anonymkode: 3221a...be8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #34 Skrevet 7. oktober 2018 3 timer siden, jabx skrev: Vel, jeg sier stygge ting om programmet hans og måten han gjør jobben sin på. Det er vel greit, eller hva? Nei, jeg synes ikke det. Folk må være mer snille mot hverandre, folk er så misfornøyde hele tiden, aldri er noe godt nok. Anonymkode: 3221a...be8 1
jabx Skrevet 7. oktober 2018 #35 Skrevet 7. oktober 2018 Det er ikke snilt å kreve masse penger samtidig som man gjør en dårlig jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #36 Skrevet 7. oktober 2018 24 minutter siden, jabx skrev: Det er ikke snilt å kreve masse penger samtidig som man gjør en dårlig jobb. Så slutt med det da Anonymkode: 84fc9...9b3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #37 Skrevet 7. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør noe som du blir glad av i stedet! spre positive tanker,mye bedre det. Anonymkode: 3221a...be8 Gjør noe som ikke irriterer folk i stedet, f.eks. slutt å spre dette psykobabbelet om positive tanker osv. Anonymkode: 17ab3...6c4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #38 Skrevet 7. oktober 2018 12 timer siden, jabx skrev: Det er ikke snilt å kreve masse penger samtidig som man gjør en dårlig jobb. TV 2 ville neppe ha kastet masse penger etter folk, med mindre de trodde at folkene var verdt det. Anonymkode: 26774...72d 1
jabx Skrevet 7. oktober 2018 #39 Skrevet 7. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så slutt med det da Anonymkode: 84fc9...9b3 Jeg er ikke Skavlan. Hadde jeg vært det så hadde jeg kuttet ut jobben på dagen, for jeg hadde innsett at jeg ikke gjør noen god jobb.
jabx Skrevet 7. oktober 2018 #40 Skrevet 7. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TV 2 ville neppe ha kastet masse penger etter folk, med mindre de trodde at folkene var verdt det. Anonymkode: 26774...72d Jeg har altså vanskelig for å se verdien når man ser hvilken elendig intervjuer han er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå