Gå til innhold

Hun sa hun var bifil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi sendte meg nettop en melding om at hun er/var bifil. Når hun sier var så tror jeg hun er det enda bare at hun nå liker en gutt. Jeg har ingenting imot det i det hele tatt! Jeg skal snakke med henne snart og vil være størst mulig støtte for henne... Hva kan jeg gjøre/si?

Anonymkode: e5d21...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakke om det samme som dere alltid har gjort? Ikke oppføre deg noe annerledels en ellers? Det er fortsatt samme venninne. 

• Liker 3
Skrevet

Bare si det du tenker. Det er jo en stor tillitserklæring at hun åpner seg om dette:)

Skrevet
38 minutter siden, SlemUlv skrev:

Snakke om det samme som dere alltid har gjort? Ikke oppføre deg noe annerledels en ellers? Det er fortsatt samme venninne. 

Jeg skal ikke oppføre meg annerledes?! Lurer bare på om det er noe ekstra støttende jeg kan si.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi sendte meg nettop en melding om at hun er/var bifil. Når hun sier var så tror jeg hun er det enda bare at hun nå liker en gutt. Jeg har ingenting imot det i det hele tatt! Jeg skal snakke med henne snart og vil være størst mulig støtte for henne... Hva kan jeg gjøre/si?

Å være en størst mulig støtte er å hoppe til sengs med henne🙂

Anonymkode: 90181...59c

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke oppføre meg annerledes?! Lurer bare på om det er noe ekstra støttende jeg kan si.

Hvorfor skulle hun trenge støtte?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Si at du er glad for tilliten hun viser ved å fortelle, og at dette ikke vil forandre vennskapet deres.

Skrevet

Hun trenger ikke støtte så lenge det ikke oppleves som et problem for henne. Det er hverken galt eller rart å være bifil. 

Skrevet
På 27.9.2018 den 21.01, Påkrevd skrev:

Hun trenger ikke støtte så lenge det ikke oppleves som et problem for henne. Det er hverken galt eller rart å være bifil. 

Neinei det er ikke noe galt, men det er vanskelig å komme ut og fortelle det. Det i heller ikke noe problem, men selfølgelig er d en stor ting for henne!! 

Skrevet

Gå til henne og veiv rundt med et bifil-flagg (søk på Google for mer info). For maksimal støtte burde du annonsere din fulle støtte i en tale eller evt. en sang, husk å inkludere at det hun føler for denne gutten ikke er unaturlig!

Anonymkode: 11a0b...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...