Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte «bør» man vaske håret? Jeg sparer til langt hår. Har sånn halvlangt nå. Har tynt/ fint nordisk hår. Og håret mitt blir veldig fort fett. Pleier å vaske det hver dag, av og til annen hver dag. Men der går liksom grensa. Da er det så fett😂 men vet det ikke er sunt å vaske det for ofte. Men hvor ofte «bør» jeg vaske det? 

-jente 22 

Anonymkode: 883ef...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sjelden som mulig? 1-2 ganger i uka!

• Liker 2
Skrevet

hver tredje dag vasker jeg mitt.

Anonymkode: 0bcf8...e33

Skrevet

Før vasket jeg det hver 3 dag, nå hver 4 dag og jeg merker det er sunnere. Så så sjeldent som mulig egentlig 😕

Skrevet

Trener dere?

Anonymkode: 5a7b1...fca

Skrevet

Tørrshampoo er redningen min. Vasket håret hver dag før, men etter jeg klarte å presse det til annenhver dag, blir det mye mindre fett. Jeg prøver å la det gå så lenge som mulig, med tørrshampoo og i strikk (da synes det ikke så godt). Jeg trener ikke veldig heavy, så for meg fungerer det fint å droppe hårvask til tross for trening. Prdouktene har også mye å si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker det 1 gang i uka, og det blir ikke fett omtrent selv om det har gått 1 uke.. Men det sier seg selv. Vasker man det hverdag blir det fortere fett

Anonymkode: ddf79...d7c

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte «bør» man vaske håret? Jeg sparer til langt hår. Har sånn halvlangt nå. Har tynt/ fint nordisk hår. Og håret mitt blir veldig fort fett. Pleier å vaske det hver dag, av og til annen hver dag. Men der går liksom grensa. Da er det så fett😂 men vet det ikke er sunt å vaske det for ofte. Men hvor ofte «bør» jeg vaske det? 

-jente 22 

Håret kan du vaske så ofte du vil. Hår er dødt materiale og påvirkes ikke av vann og mild shampoo. 

Anonymkode: 38df6...c97

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håret kan du vaske så ofte du vil. Hår er dødt materiale og påvirkes ikke av vann og mild shampoo. 

Hallo, det gjør jo det!

Anonymkode: 9948b...506

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, hva annet av dødt naturmateriale kan du vaske så ofte du vil uten at det påvirkes? Ull? Silke? Pels?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i alle dager har du det fra?

Skrevet

Vask håret sjeldnere! Det tar nok ikke lange tiden før du merker at det blir mindre fett mellom vaskene. Jeg vasker håret ca hver femte-sjette dag. Bruker evt litt tørrsjampo den siste dagen. Vasket daglig eller annenhver dag tidligere og da ble det fett andre dagen. 

• Liker 1
Skrevet

Minst annenhver dag. Folk som bare vasker håret en gang eller to i uken har den der rame hårlukten jeg kan kjenne på meters avstand. Syns det er så nasty. Dere kan fortsette å påstå at det er sunt for hår og hud å være urenslige, men tenk litt på de som må omgås dere. "Men jeg lukter ikke, og ingen forteller meg at jeg lukter!" Nei, for det er en såpass ubehagelig samtale å ta at jeg heller holder avstand enn å kommentere folks mangel på hygiene. 

Anonymkode: b5c9c...b4a

• Liker 3
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

.... 

Endret av middagshøyden
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minst annenhver dag. Folk som bare vasker håret en gang eller to i uken har den der rame hårlukten jeg kan kjenne på meters avstand. Syns det er så nasty. Dere kan fortsette å påstå at det er sunt for hår og hud å være urenslige, men tenk litt på de som må omgås dere. "Men jeg lukter ikke, og ingen forteller meg at jeg lukter!" Nei, for det er en såpass ubehagelig samtale å ta at jeg heller holder avstand enn å kommentere folks mangel på hygiene. 

Anonymkode: b5c9c...b4a

Får titt og ofte høre håret mitt lukter godt.  Har den typen jår folk bare MÅ klå på, så at det lukter ille tror jeg ikke på. Selv om man ikke vasker håret, så betyr dey da ikke man ikke dusjer. 

Anonymkode: 0bcf8...e33

• Liker 2
Skrevet

Jeg sliter med mye talg i hodebunn, vasker håret ofte,noen som har en god sjampo å anbefale som kan hjelpe... 

Anonymkode: 6ee13...bf9

Skrevet

Vasker håret max en gang i uken 

Anonymkode: f1a80...adc

Skrevet

Vasker håret stort sett hver dag. Før ble det fort fett, men det gjør det ikke lenger. Kan godt gå tre-fire dager uten at det synes, men jeg synes det er deilig å vaske det om morgenen. Jeg har typisk nordisk hår, men veldig mye av det, slik at det er tykt og blankt. Får masse komplimenter for håret mitt og spørsmål om hvilke produkter jeg bruker.

Anonymkode: 2a567...476

• Liker 1
Skrevet

Noen som har en god sjampo å anbefale mot sart hodebunn... 

Anonymkode: 6ee13...bf9

Skrevet
På 27.9.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:

-jente 22 

Er du sikker på at håret er fett og ikke svett,da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...