Gå til innhold

Kommunefarget/blondt hår med gulskjær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får veldig fort en ganske blass/skitten nyanse i håret, og da gjerne med gulskjær.

Finnes det gode løsninger for å unngå dette? Jeg bruker lillasjampoo iblant, men den gjør vel egentlig ikke stort.

Tidligere har jeg tonet/stripet håret i en kald, blond farge, hvilket gjorde underverker. Men - 3000,- annenhver måned blir litt i meste laget, og jeg tror frisøren "avfarget" de delene av håret som skulle behandles, hvilket sikkert sliter veldig på det.

Hva tror dere? Kan jeg tone det eller forsøke glansvask, eller vil ikke det fungere såfremt jeg ikke av farger det først? Andre ting som kan gjøre at håret blir litt freshere? 

Anonymkode: 1f836...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp minicolor.  Bruk lilla hårkur som du lar sitte i fra 10-30 min og lilla balsam .

Anonymkode: 6e154...2f1

Skrevet

3000,- var vel mye.. finnes vel andre frisører som gjør det rimligere? 

Ellers er det lilla shampoo, etter at du har vasket håret reint med vanlig shampoo.. men striper vil gulne om de ikke vedlikeholdes.. 

eventuelt kan du gå til frisøren å få de til å vaske håret med bleiking, det kan og hjelpe, og koster ikke 3000,- men det er en inni mellom behandlig.. inni mellom må du nok og stripe det.

Anonymkode: 2043b...7da

Skrevet

Og ikke kjøp minicolor! Det kan gå bra, men det kan gjøre vondt enda verre! 

Anonymkode: 2043b...7da

Skrevet

Betalte 3000 for regnbue hår med 4 farger (og så klart bleiking og klipp), det koster umulig 3000 bare for litt stripper hos frisøren.
Tror du enten blir lurt eller er hos noen som tar ekstrem pris for enkel jobb. 

Anonymkode: 8fdbb...e01

Skrevet

Prøvd Fudge sin lillesjampoo? Eneste som fungerer på håret mitt da jeg har noe rødt i det. Om håret mitt er veldig gult bruker jeg den hver vask i en uke eller 2, men ellers en gang i uken. Lar sjampoen være i mens jeg barberer og vasker meg med såpe. Den gjør hele håret mitt kaldere, har baylage som starter med mine kommunegrå røtter og går gradvis over i blonde tupper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...