AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Hvor mange kg må man gå ned for å se synlige resultater om man er 69 kg og rundt 170 cm høy? At klærne sitter finere på, magen slankere etc? Er ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, og skal på et arrangament den 3.11 som jeg ønsker å se flott ut på! Om jeg er flink og går ned 0,5-1 kg i uka, er det realistisk at man kan se synlige resultater på så kort tid? Spiser 15-1700 kcal daglig og er mye i aktivitet (tur hver dag + styrketrening 3 ganger i uka) samt en aktiv jobb i helsevesenet 🙂 Anonymkode: 341bc...3ae
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Herregud skjerp deg, du er jo helt normalvektig! Og du får de overvektige til å føle seg enda verre når du skriver slikt du gjør! Fy flate så oppgitt jeg blir av dette samfunnet! 😡😡 Anonymkode: 5cec1...7c3 14
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud skjerp deg, du er jo helt normalvektig! Og du får de overvektige til å føle seg enda verre når du skriver slikt du gjør! Fy flate så oppgitt jeg blir av dette samfunnet! 😡😡 Anonymkode: 5cec1...7c3 Det er da vitterlig du som skal skjerpe deg! Herregud for noe sprøyt du kommer med... Anonymkode: dc5ab...9ea 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud skjerp deg, du er jo helt normalvektig! Og du får de overvektige til å føle seg enda verre når du skriver slikt du gjør! Fy flate så oppgitt jeg blir av dette samfunnet! 😡😡 Anonymkode: 5cec1...7c3 Skjerp deg selv. TS er kanskje normalvektig, men har lyst til å finne en vekt hun vil trives bedre med. Hva er galt med det, så lenge vektnedgangen hun skisserer er ganske moderat og fremdeles innenfor normalområdet? Hvor overvektig må man være for å ha lov til å spørre om råd? Anonymkode: bf93b...0a0 9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Ikke meningen å gjøre noen opprørte. Men jeg har sakte men sikkert gått opp i vekt det siste året, for klærne begynner å bli for små. Jeg vet jeg har spist mye usunt (og for mye mat). Vet ikke hvor mye jeg veide når jeg var fornøyd, men tipper det var rundt 60-63 kg. Så bare lurte på om det kan bli noen synlig endring om jeg går ned feks 3-4 kg? Anonymkode: 341bc...3ae
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Dette lurer jeg på fordi jeg ikke la noe særlig merke til at jeg gikk opp i vekt, har ikke sett det selv før nå da klærne såvidt passer lenger. Derfor lurte jeg på om det var på samme måte på vei ned, at man ikke ser det? Er fult klar over at jeg ikke er særlig overvektig, men må da være lov å gjøre endringer for å trives med seg selv for det? Anonymkode: 341bc...3ae 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Mellom 15-1700 er ikke bra nok. 1500 hver dag + din aktive livsstil. Spis vanlig mat Anonymkode: e7ee7...252
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 Hva andre merker er én sak. Først og fremst legger man vel merke til det selv. Hvis jeg sammenligner meg selv med deg så merket jeg når jeg gikk fra ca din nåværende BMI til 3-4 kg mindre. (Har også hatt en del høyere BMI for noen år siden). Men jeg merket også da jeg gikk opp disse 3-4 kg.. Så kanskje jeg er mer var for kroppslige forandringer. Anonymkode: f4284...5e5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Jeg legger ikke særlig merke til vektnedgang eller oppgang hverken på meg selv eller andre. Legger selvfølgelig merke til det dersom vedkommende har gått ned eller opp mye. Og på meg selv så legger jeg først merke til det når klærne begynner å stramme/bli løsere. Ser mest på ansikt og hår. Kropp er ikke så interessant 🤷♀️ Anonymkode: 7d1da...789
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 Jeg merket ingenting da jeg gikk opp i vekt. Men merket definitivt forskjell da jeg hadde gått ned 4kg. Er like høy som deg, og veide 66kg. Følte meg ikke vel (var ikke trent). Har nå gått ned til 55kg og føler meg endelig vel i min egen kropp igjen. Samt at klærne sitter fint, og jeg trenger ikke å bare gå i løse topper. Anonymkode: 8307d...efa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 Umulig å svare på. På enkelte må fe ned flere kg før man faktisk kan se at de har gått ned i vent, på andre derimot holder det med noen kg. Spørs jo også hvordan kroppsbygning du har og ikke minst fettprosent. For 3 år tilbake så veide jeg 53 kg (er 153 cm) og var veldig slank og fin. I dag veier jeg 46 og er fortsatt noe stor enn det jeg var for tre åt tilbake. Har med fettprosent å gjøre Anonymkode: 16dea...ad6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 På meg vises 3,5 kg vektnedgang svært mye. Ned fra 73 til 69,5 kg. 173 høy. Mye av magefettet er borte Anonymkode: 3ac64...287
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #13 Skrevet 27. september 2018 Tror det er veldig individuelt, kommer f.eks. litt an på hvor man mister fett først. Ansiktet er jo det første folk ser på, så det er kanskje det mange legger merke til først. Oog så tror jeg -3 kg f.eks. vises mer på noen innen normalvekt området, enn de som er i overvekt området. Og noen er flinkere til å se dette enn andre. Jeg husker en kollega som kommenterte at jeg hadde blitt tynnere, da hadde jeg gått ned under 1kg siden sist hun så meg:P Jeg var i øvre sjikte av normalvekt dengang. Klarte ikke å se dette selv i det hele tatt. Så vanskelig å si om det vil være synlig eller ikke, men om du når målet ditt så vil det kanskje påvirke selvtilliten din, og det er jo attraktivt uansett:) Stå på TS, så får du ha det arrangementet som en gulrot:) Jeg er forøvrig også 170cm, og er nå 66kg, var 76kg, om det er motivasjon:) Anonymkode: 1ee4a...b45
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #14 Skrevet 27. september 2018 Jeg er 166 cm høy og veide 78 kg en periode, og begynte å få høre at jeg hadde slanket meg etter å ha gått ned 5 kg i hvert fall Nå i det siste har jeg gått fra 70 kg til 67 kg, men har ikke fått ytterlige kommentarer på det. Kommer nok litt an på hvor observante de rundt deg er. Uansett så merker du nok at klær sitter litt løsere, og det er jo en liten selvtillitsboost i seg selv! Anonymkode: fb3dc...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå