Gå til innhold

Bondage,submissive, dominant, spanking osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Matchet med en fyr på Tinder for noen dager siden som jeg kun matchet med for å ha noen jeg kan hooke litt opp med. Han er ikke min type utseendemessig, og pleier ikke normalt sende «like» de som bruker profilbilder med seg selv i bar overkropp. Forstod at han var der kun for sex så passet perfekt. Vi har snakket litt frem og tilbake de siste dagene. Han elsker visst dette å være dominant og det å ha en submissiv som han kan bruke binde fast, spanke, bruke dildo/vibrator på. Kjenner at dette er utenfor komfortsonen, men vurderer å bli med for å bli en erfaring rikere og se om det kan være noe for meg. Er det noen som kan fortelle meg litt om hvordan de synes det var første gangen? Eventuelle andre tips og råd?😊 

Anonymkode: 642a0...f50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri driv med bondage på første "date". 

Snakk MYE sammen før noen innen BDSM gjøres, les deg opp, prøv å lese seg frem til hvor dine grenser går, sånn at han ikke krysser dem, uten å vite det. 
BDSM er ekstremsport, vær sikker. Sett ett stoppord som ikke er stopp (Default pleier å være "rødt" for stopp, og "gult" for pause)

Jeg personlig, ville aldri drevet med BDSM i noe form, med en random hookup, men det er meg. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Aldri driv med bondage på første "date". 

Snakk MYE sammen før noen innen BDSM gjøres, les deg opp, prøv å lese seg frem til hvor dine grenser går, sånn at han ikke krysser dem, uten å vite det. 
BDSM er ekstremsport, vær sikker. Sett ett stoppord som ikke er stopp (Default pleier å være "rødt" for stopp, og "gult" for pause)

Jeg personlig, ville aldri drevet med BDSM i noe form, med en random hookup, men det er meg. 

Helt enig. 

Jeg møtte en mann jeg hadde snakket en god del med på nett. Han kom og besøkte meg i nord og første dagen gikk til å "bli kjent". Dagen etterpå kunne vi leke forsiktig. Viktig å bli godt kjent sammen først. 

• Liker 2
Skrevet

Kommunikasjon er nøkkelen. Fortell ham at du er uerfaren på dette området og helst vil starte forsiktig. Mange 'dominante' driter i sin submissive og bortforklarer egne egoistiske behov med at ekte dominante gjør det de vil og ekte submissive tar imot. Det er bullshit, og begge parter bør alltid være tydelig på hvor skapet står.

Jeg har introdusert svært mange jenter for BDSM, og dette ble gjort med grundig kommunikasjon, tillit og museskritt. Hvor man i begynnelsen på kvelden startet med spanking kunne vi ende opp med ganske heftige scenarier mot slutten. Dette siden vi hele tiden kommuniserte og at jeg forsikret meg om at hun var komfortabel underveis.

• Liker 5
Skrevet

Ts her. 

Han sier at han gjorde dette med ex’n hele tiden, og at det viktigeste og målet for han er å se at jeg nyter det og kommer så mange ganger til jeg ikke klarer mer. Han sier det er det som gir han mest nytelse med hele greien. Har sagt til han at jeg ikke er så veldig på den spankingen f.eks. 

Anonymkode: 642a0...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...