Tiger1974 Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 (endret) Jeg tenner veldig på kvinner som bruker jeans med lavt liv og ikke bruker belte. Jeg gleder meg alltid til hver eneste sommer når disse deilige damene sitter og viser frem halve rumpa. Jeg har registrert at småbarnsmødre er de som flest går sånn. Jeg pleier heller ikke å se noen truse - mulig at trusa glir ned sammen med buksa eller går noen uten truse? Jeg ser jo ingen truse. Vet dere egentlig om hvor mye dere viser frem eller er det sånn at dere egentlig ikke bryr dere? Jeg ser veldig mange tilfeller av dette hvert år. Det er så lekkert. Bare fortsett med det, damer😊 Endret 3. oktober 2018 av Tiger1974
SlemUlv Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 16 minutter siden, Tiger1974 skrev: Vet dere om hvor mye dere viser frem? Jeg går 90% av tiden i kjole, så viser ingen sprekk. De gangene jeg går i bukser, så har jeg alltid lang topp/tskjorte, sånn at om den skulle skli ned, så skjules det.
Tiger1974 Skrevet 27. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Jeg går 90% av tiden i kjole, så viser ingen sprekk. De gangene jeg går i bukser, så har jeg alltid lang topp/tskjorte, sånn at om den skulle skli ned, så skjules det. Da er du ikke i målgruppen her. Snakker om de andre kvinnene som er mer uanstendige😊
SlemUlv Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Akkurat nå, Tiger1974 skrev: Da er du ikke i målgruppen her. Snakker om de andre kvinnene som er mer uanstendige😊 velkommen til diskusjonsforum, hvor alle har lov å svare på dine spørsmål 1
Elaine Marley Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 5 hours ago, Tiger1974 said: Jeg tenner veldig på kvinner som bruker jeans med lavt liv og ikke bruker belte. Jeg gleder meg alltid til hver eneste sommer når disse deilige damene setter seg ned og viser frem halve rumpa. Jeg har registrert at småbarnsmødre er de som flest går sånn. Jeg pleier heller ikke å se noen truse - mulig at trusa glir ned sammen med buksa. Vet dere om hvor mye dere viser frem? Jeg tror faktisk ikke dere bryr dere😊😊 Jeg ser veldig mange tilfeller av dette hvert år. Det er så lekkert. Bare fortsett med det, deilige damene😊 Enig med du! Elsker dette på damer Anonymkode: e43eb...4c9 1
Akhenaton Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 Det er herlig. Verden blir et bedre sted hver gang en fin dame går med rørleggersprekk. 😀 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå