Gå til innhold

Har for liten micro til at posen med micropop kan rotere fritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dette noe? På pakken står det at den må kunne rotere fritt, men det er akkurat for lite plass inni der. Den blir stoppet ved at den kommer borti den ene veggen etter et par sekunder selv om den ligger midt på tallerknen.

Hva kan skje hvis den ikke får rotert fritt?

Anonymkode: 7298b...abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du risikerer at popcornet blir brent og det kan ta fyr.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Sirah skrev:

Du risikerer at popcornet blir brent og det kan ta fyr.

Takk for svaret.

Anonymkode: 7298b...abe

Skrevet

Det går helt fint selv om posen ikke roterer. Har aldri opplevd svidd popcorn eller at det har tatt fyr. Du kan jo åpne døra og snu posen litt av og til.

Anonymkode: 05865...981

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det går helt fint selv om posen ikke roterer. Har aldri opplevd svidd popcorn eller at det har tatt fyr. Du kan jo åpne døra og snu posen litt av og til.

Anonymkode: 05865...981

Det har jeg.......... Har hatt en sånn liten micro som TS beskriver.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har micro som ikke roterer i det hele tatt. Den er ikke ødelagt, men er sånn fra produsenten. Aldri hatt noe problem med popcorn eller noe annet.

Anonymkode: dd8c1...5cf

• Liker 2
Skrevet

Kjøp vanlig, dvs. "upoppet" maiskorn og popp det i en stor kjele på komfyren, mye sikrere.

• Liker 2
Skrevet

Det går bra :)

Anonymkode: 2e194...929

Skrevet

Jeg legger posen i en dyp tallerken, så flippene på siden ikke står rett ut. Da kolliderer de ikke med veggene, og når posen blåser seg opp i høyden, løses problemet av seg selv :)

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, Zenobia said:

Jeg legger posen i en dyp tallerken, så flippene på siden ikke står rett ut. Da kolliderer de ikke med veggene, og når posen blåser seg opp i høyden, løses problemet av seg selv :)

Akkurat dette har jeg gjort også!

• Liker 1
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Det går helt fint her. Ingenting har tatt fyr enda.

Skrevet

Hos meg tok det fyr! Skalv lenge etterpå og huset ble fult av røyk som jeg ikke fikk ut!!

Anonymkode: a0795...90f

• Liker 1
Skrevet

Alltid gått bra her. Men jeg går ikke fra posen i microen, jeg sitter å blomstrer mens jeg teller sekunder mellom popp. Kan jeg telle til 1003, så tar jeg posen ut.

Anonymkode: 39ac2...6c3

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
På 27.9.2018 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Alltid gått bra her. Men jeg går ikke fra posen i microen, jeg sitter å blomstrer mens jeg teller sekunder mellom popp. Kan jeg telle til 1003, så tar jeg posen ut.

Anonymkode: 39ac2...6c3

Samme her. Dette er viktig!

Skrevet

I min mikro er det plass dersom jeg ikke bretter ut posen helt, men har flappene stående rett opp. Posen klarer likevel å utvide seg i høyden, og når den etterhvert bretter seg ut får den plass. Noen ganger kommer den borti en av veggene, men ikke mer enn at posen klarer å flytte litt på seg og få plass likevel.

Anonymkode: 7a10a...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...