AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Så ja til å passe den i to uker. Den kjenner meg godt, og vice versa. Eller, det vil si jeg trodde det! 😏 Hjemme hos venninnen min har den alltid vært rolig og bare god og kjælen. De har aldri vært hjemme hos meg de to årene vi har kjent hverandre, på grunn av avstand og hun har ikke bil. Og så sa jeg så klart ja, men saken er at jeg har hannkatt. Stor er han også, og aldri vært særlig skvetten av seg. Etter en halvtime tar hunden over! Er helt propell 😅 Oppå benken! Oppå vinduskarmene, og inn i et sånt mykt og litt stort kattehus. Katten min elsker det krypinnet. Etter hvert nå, så "klikker" den om jeg lukker den inn i buret, ja, unnskyld for å få litt fred en halvtime. Den dominerer katten hele tiden, og tarvtilmed måten dens, så jeg må mate hunden på badet. Den er ikke aggressiv, bare "dytter" bort katten. Jeg kan ikke lenger ha katten i fanget, uten at begge må ligge der. Jeg blir litt forundret over at katten bare godtar, og tilmed går bort til hunden! Hva kommer denne oppførselen fra? En annen ting er at to steder som er forbudt for katten min, og det er i senga og opp på benk/bord! Hunden har faktisk gjort det også noen ganger. Jeg kan ikke være så bestemt jeg burde, for den bjeffer da, og jeg har naboer jeg må ta hensyn til. Katten er med på tur, så den unngår ikke hunden. Hvorfor finner katten seg Hadde i dette på sitt territorium? Er det ikke veldig uvanlig at et dyr tar et annens? Og hva har skjedd med hunden som var en engel, men som er blitt lille tyrann ? 😆 hadde dette vedvart om de ble boende sammen? Anonymkode: 39177...26d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så ja til å passe den i to uker. Den kjenner meg godt, og vice versa. Eller, det vil si jeg trodde det! 😏 Hjemme hos venninnen min har den alltid vært rolig og bare god og kjælen. De har aldri vært hjemme hos meg de to årene vi har kjent hverandre, på grunn av avstand og hun har ikke bil. Og så sa jeg så klart ja, men saken er at jeg har hannkatt. Stor er han også, og aldri vært særlig skvetten av seg. Etter en halvtime tar hunden over! Er helt propell 😅 Oppå benken! Oppå vinduskarmene, og inn i et sånt mykt og litt stort kattehus. Katten min elsker det krypinnet. Etter hvert nå, så "klikker" den om jeg lukker den inn i buret, ja, unnskyld for å få litt fred en halvtime. Den dominerer katten hele tiden, og tarvtilmed måten dens, så jeg må mate hunden på badet. Den er ikke aggressiv, bare "dytter" bort katten. Jeg kan ikke lenger ha katten i fanget, uten at begge må ligge der. Jeg blir litt forundret over at katten bare godtar, og tilmed går bort til hunden! Hva kommer denne oppførselen fra? En annen ting er at to steder som er forbudt for katten min, og det er i senga og opp på benk/bord! Hunden har faktisk gjort det også noen ganger. Jeg kan ikke være så bestemt jeg burde, for den bjeffer da, og jeg har naboer jeg må ta hensyn til. Katten er med på tur, så den unngår ikke hunden. Hvorfor finner katten seg Hadde i dette på sitt territorium? Er det ikke veldig uvanlig at et dyr tar et annens? Og hva har skjedd med hunden som var en engel, men som er blitt lille tyrann ? 😆 hadde dette vedvart om de ble boende sammen? Anonymkode: 39177...26d Unnskyld skrivefeil! Tar et annet dyrs mat skulle det være. Fikk litt fort her! Anonymkode: 39177...26d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Det tar alltid litt tid før hunden finner roen, så det går seg nok til. En ting kan jeg love deg, den "dominerer" ikke katten. Dominans fungerer ikke slik. Det er så enkelt som at katten og hunden ikke har særlig grenser for hverandre, og dermed tillater slik oppførsel. Anonymkode: 8292b...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå