AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Har datet en mann en stund nå. Han overnattet hos meg i natt. Så i dag tidlig hadde vi sex for første gang. Ble full klaff, han var kjempe god på alt han gjorde. Men noe han gjorde var også å slikke meg i og rundt rumpehullet. Jeg ble først litt paff, men fant ut av at det var veldig deilig. Dette gjorde han mens han fingret meg. Har seriøst aldri hatt en så sterk orgasme før. Etter litt googling har jeg funnet ut at det kalles "rimming" og at flere liker det. Jeg begynner å dra på årene å har aldri vært med på akkurat dette før. Helt fantastisk Hva med dere på KG? Er dere glad i rimming? Anbefales på det groveste Anonymkode: bd257...a7d 11
Gjest Alterego666 Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Anbefales på deg GROVESTE, er en god beskrivelse. Jeg er både aktiv og passiv rimmer. I tilleg til den fysiske nytelsen, så liker jeg den ekstra intimiteten det gir å utføre noe som er tabu for mange.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Rimmer damen rett som det er, men da er hun selvsagt nydusjet. Merker at hun elsker det. Anonymkode: 413f4...f39 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Intet er nytt under solen er det noe som heter. For 45 år siden eller deromkring ble jeg rimmet første gang. Da visste jeg ikke hva fenomenet het og ble litt beklemt. Det var med en ONS som det kalles i våre dager. Anonymkode: 203db...f67
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Typen min gjør det samme :D Elsker det! Anonymkode: fe6ef...f14 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Hver sin smak. Det finnes folk som drar dette med rævsleiking ett hakk videre. Det kalles scatting og går ut på å kline seg inn med bæsj, og spise bæsj. Velbekomme TS. Bare å kose seg med daten fremover☺️ Anonymkode: b86d8...4f3 7
Elaine Marley Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
Thyra Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rimmer damen rett som det er, men da er hun selvsagt nydusjet. Merker at hun elsker det. Anonymkode: 413f4...f39 Ja, for tarmbakterier forsvinner når man tar seg en dusj... 8
Jr.Garcon Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 (endret) 25 minutter siden, Thyra skrev: Ja, for tarmbakterier forsvinner når man tar seg en dusj... Det er fakta at dusj og grundig vask med intimsåpe i stor grad fjerner tarmbakteriene slik at det ikke er farlig så sant man har en fast og frisk partner - selv om man ikke får fjernet alle ved vask. Men seff, alt som kan smitte via oralsex vaginalt kan også smitte via rimming , pluss (hepatitt A,B) og diverse tarmsykdommer som den aktive part kan få. Med andre ord ikke noe man bør gjøre på gud og hvermansen og det vil uansett være mer risiko tilknyttet aktiviteten enn vanlig oralsex ,så neppe en aktivitet man bør praktisere daglig/med ukjente partnere Endret 27. september 2018 av Jr.Garcon 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 Jeg liker det også, dersom jeg kommer rett fra dusjen og stumpen er gnikket ren med såpe. EN fjert og så er rumpa uren...:P Da er det no go. Anonymkode: e98f9...a96 2
Thyra Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 16 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Det er fakta at dusj og grundig vask med intimsåpe i stor grad fjerner tarmbakteriene slik at det ikke er farlig så sant man har en fast og frisk partner - selv om man ikke får fjernet alle ved vask. Men seff, alt som kan smitte via oralsex vaginalt kan også smitte via rimming , pluss (hepatitt A,B) og diverse tarmsykdommer som den aktive part kan få. Med andre ord ikke noe man bør gjøre på gud og hvermansen og det vil uansett være mer risiko tilknyttet aktiviteten enn vanlig oralsex ,så neppe en aktivitet man bør praktisere daglig/med ukjente partnere Også friske mennesker har tarmbakterier som kan forårsake alvorlig sykdom om man får dem i munnen. 4
Jr.Garcon Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 (endret) 8 minutter siden, Thyra skrev: Også friske mennesker har tarmbakterier som kan forårsake alvorlig sykdom om man får dem i munnen. Ja, helt risikofritt er det ikke. Men ved normal hygiene + fast frisk partner (dvs ikke kjønssykdomer/ecoli infeksjon osv) , skal en ha ekstremt uflaks om en får noe en antibiotikakur ikke løser. Men seff, rimmer du feil partner så ender du fort opp sjuk som f. Endret 27. september 2018 av Jr.Garcon 1
Thyra Skrevet 28. september 2018 #13 Skrevet 28. september 2018 (endret) 4 timer siden, Jr.Garcon skrev: Ja, helt risikofritt er det ikke. Men ved normal hygiene + fast frisk partner (dvs ikke kjønssykdomer/ecoli infeksjon osv) , skal en ha ekstremt uflaks om en får noe en antibiotikakur ikke løser. Men seff, rimmer du feil partner så ender du fort opp sjuk som f. E.coli er noe alle har i tarmen. Men det kan likevel føre til alvorlig sykdom å få det i munnen. Vedkommende du rimmer trenger ikke ha ha e.coli-infeksjon for at det skal være skadelig å få vedkommendes tarmbakterier i munnen. "Normal hygiene" hindrer ikke dette. Og man ønsker da virkelig ikke å få en sykdom som antibiotika kan løse heller. Endret 28. september 2018 av Thyra 8
puppi Skrevet 28. september 2018 #14 Skrevet 28. september 2018 31 minutter siden, Thyra said: E.coli er noe alle har i tarmen. Men det kan likevel føre til alvorlig sykdom å få det i munnen. Vedkommende du rimmer trenger ikke ha ha e.coli-infeksjon for at det skal være skadelig å få vedkommendes tarmbakterier i munnen. "Normal hygiene" hindrer ikke dette. Og man ønsker da virkelig ikke å få en sykdom som antibiotika kan løse heller. Yes, vi tilber deg, Thyra’O-Store, som kan så mye om avførings-bakterier 3
Thyra Skrevet 28. september 2018 #15 Skrevet 28. september 2018 3 minutter siden, puppi skrev: Yes, vi tilber deg, Thyra’O-Store, som kan så mye om avførings-bakterier Dette er da allmennkunnskap? 8
wintergirl Skrevet 28. september 2018 #16 Skrevet 28. september 2018 45 minutter siden, Thyra skrev: E.coli er noe alle har i tarmen. Men det kan likevel føre til alvorlig sykdom å få det i munnen. Vedkommende du rimmer trenger ikke ha ha e.coli-infeksjon for at det skal være skadelig å få vedkommendes tarmbakterier i munnen. "Normal hygiene" hindrer ikke dette. Og man ønsker da virkelig ikke å få en sykdom som antibiotika kan løse heller. Det kan være nok med å tørke seg bakfra til foran, så får du dine egne tarmbakterier i urinrøret som gir urinveisinfeksjon. Og det er nok med at man bare har tisset, så ja, tarmbakterier spøker man ikke med. 3
wintergirl Skrevet 28. september 2018 #17 Skrevet 28. september 2018 En ting er at man gjør det med fast partner som man har vært sammen med en stund. Men å gjøre det med totalt ukjente, eller noen en som knapt kjenner, er utrolig kvalmt. Hvordan klarer så mange i dag å gi blaffen i sånt? Slikker ræv , fitte og suger pikk med ukjente her og der. For alt dere vet så kan de nettopp ha hatt seg med en annen. Eller de kan ha andre sykdommer, sopp , infeksjoner. Hver sin smak , men akkurat den der skjønner jeg ikke. Er det din faste partner så er jeg mer med, men jeg klarer ikke å slikke rumpehullet til mannen min. For meg er det altfor sært. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #18 Skrevet 28. september 2018 Jeg kan godt rimme mannen, men er ikke glad i å motta det selv. Har nemlig født tre barn, som har ført med seg litt greier baki der. Hemorroider som igjen har ført til marisker osv. Men hadde jeg sett helt fin ut baki der så hadde jeg digget det... Anonymkode: dba0f...bea
Gjest Alterego666 Skrevet 28. september 2018 #19 Skrevet 28. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt rimme mannen, men er ikke glad i å motta det selv. Har nemlig født tre barn, som har ført med seg litt greier baki der. Hemorroider som igjen har ført til marisker osv. Men hadde jeg sett helt fin ut baki der så hadde jeg digget det... Anonymkode: dba0f...bea For din egen skyld, bør du komme over deg selv. Du vil det jo!
Katten.2.0 Skrevet 28. september 2018 #20 Skrevet 28. september 2018 Rimmer og blir rimmet rett som det er. Sykt digg! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå