Sarah1991 Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Hei! Har en liten hastesak, da firmafest er rett rundt hjørnet! Jeg har ikke pensko... Jeg har store føtter (str 42/43 herre, 43/44 dame), og jeg går da mest i joggesko, og fritidssko for herre... Står nå i en liten krise, da jeg må ha nye sko til firmafest. Skal ha kjole som er knelang, og lurer da må hvor høye burde skoene være? I skaftelengde. Klarer ikke gå i hæler😂 Tenker ankelboots/ballerinasko, men ønsker meg veldig støvletter til leggene, men blir det feil ift hvor lang kjolen er? Håper på gode tips👍
Pikeliten Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 (endret) Hva slags kjole skal du ha? Edit: Og hva slags firmafest? Pent? Endret 27. september 2018 av Pikeliten
Sarah1991 Skrevet 27. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2018 Akkurat nå, Pikeliten skrev: Hva slags kjole skal du ha? Lilla med sløyfe i midjen, vanlig hals, typ kort t-skjorte ermer, selve skjørtedelen er "luftig" (vet ikke hva det kalles) og kjolen er knelang
Pikeliten Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Jeg synes skoletter/støvletter passer mer til hverdags. Hadde gått for "pensko". Her er en type i din størrelse. https://www.skoringen.no/gabor-9530077.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå