AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Jeg skal ha en opprydning hjemme og tenker å selge div klær, enkelte møbler og kjøkkenting. Men hva er vits å selge? Legger ikke ut alt mulig dersom det er liten sjanse for å selge. Da gir jeg heller til Fretex. Anonymkode: 81acc...a98
Mhmjadda Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Av klær så har jeg fått solgt/kjøpt jakker, cardiganer, skjerf, store gensere, kjoler, sportsutstyr og sko. Merke-bukser kan du jo prøve. Annet ville jeg gitt bort. Møbler tror jeg det meste kan selges. Hvis du skal selge kjøkkenting ville jeg prøvd å laget "pakker", feks 6 kniver/gafler/skjeer som selges samlet (slikt som studenter kan kjøpe), eller hele serviser. Jeg ville lagt/ut solgt det jeg orket å styre med, og gitt vekk det hvor jeg må styre masse for å bli kvitt.
_popcorn_ Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Så lenge ting er i grei stand, så kan alt utenom undertøy selges. Sist jeg flyttet, så solgte jeg det som kunne selges først, og så ringte jeg ett loppemarked, som kom å hentet alt som ikke var blitt solgt. Freetex er veldig kresen på hva dem tar imot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå