AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Noen som vet? Anonymkode: 13de5...d5f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Er en oiversikt over utvalgte barneklær her: https://www.framtiden.no/gronne-tips/klar/test-hvilke-barneprodukter-inneholder-miljogifter.html Merket er ikke nevnt, men det kan jo være at de ikke er med på undersøkelsen i det hele tatt. Men når det fortsatt finnes i kjente dyre merker, så tenker jeg at billige kanskje ikke er noe bedre. Anonymkode: 539be...cfa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er en oiversikt over utvalgte barneklær her: https://www.framtiden.no/gronne-tips/klar/test-hvilke-barneprodukter-inneholder-miljogifter.html Merket er ikke nevnt, men det kan jo være at de ikke er med på undersøkelsen i det hele tatt. Men når det fortsatt finnes i kjente dyre merker, så tenker jeg at billige kanskje ikke er noe bedre. Anonymkode: 539be...cfa H&M, Kappahl, Lindex og Name it styrer unna. Vet ikke så mye om Vikafjell, er det et billigmerke? Takk for svar Anonymkode: 13de5...d5f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: H&M, Kappahl, Lindex og Name it styrer unna. Vet ikke så mye om Vikafjell, er det et billigmerke? Takk for svar Anonymkode: 13de5...d5f Vikafjell er det jeg kaller billigmerke ja. Veldig lite info å finne om merket/produsenten, selges kun på Sport Outlet. Jeg styrer hvertfall unna, ikke nødvendigvis fordi de kanskje bruker fluorkarboner, men fordi jeg like å kjenne til spesifikasjonene på yttertøy jeg kjøper. Kjøper ikke klær fra produsenter som ikke opplyser vannsøyle bl a. Anonymkode: 539be...cfa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Kjøpte overtrekksbukse til sønnen min der. Mener det stod 15000 i vannsøyle og at jeg betalte 500, det var halv pris. Dersom den koster tusen til vanlig så synes ikke jeg det er så billig. Men dersom det stemmer at Sport Outlet er de eneste som tar inn det merket, hva er grunnen til det? Får vel høre med de i butikken neste gang jeg er innom. Om noen ellers vet noe om skadelige stoffer i disse klærne, så hadde det vært kjekt å få vite ☺ Anonymkode: 13de5...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå