Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Del Skrevet 17. mars 2005 noen som har noen ideer om hvordan skjule det. Noen som har gjort det. Ikke speil. det stikker vel en ca 7 cm ut fra vegg. Er bak en dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 17. mars 2005 #2 Del Skrevet 17. mars 2005 Mal i samme farge som veggen eller bygg det inn i et skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #3 Del Skrevet 18. mars 2005 Mal i samme farge som veggen eller bygg det inn i et skap. Tenkte på skap,men noen sa det var forskrifter for sikringsskap? Jeg måtte ringe å spøre el-skapet osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. mars 2005 #4 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Tenkte på skap,men noen sa det var forskrifter for sikringsskap? Jeg måtte ringe å spøre el-skapet osv.... Jeg kjenner ikke forskriftene, men vet det er lov å bygge skap rundt sikringsskap. Endret 25. november 2005 av sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #5 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor høyt skapet skal stå kan jeg ikke gjøre noe med. Det blir jo montert av andre. Er det mål for hvordan skapet skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. mars 2005 #6 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor høyt skapet skal stå kan jeg ikke gjøre noe med. Det blir jo montert av andre. Hvis du er kunden så avgjør du hvor høyt skapet skal stå (innenfor forskriftene). Er det mål for hvordan skapet skal være? Hvis du her mener skapet "rundt" sikringsskapet, så er det ingen regler for hvordan det skal være, med unntak av at det skal være lett å komme til sikringsskapet - Altså ikke innerst i et skap med masse skrot foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå