AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Det er litt tidlig å tenke på det nå, men jeg og eksen har vært sammen i 8 år og har 2 barn sammen. Det ble slutt mellom oss tidlig i året. Vi har ingen følelser for hverandre mer. Jeg tenker at det er naturlig å kjøpe en gave selv om vi ikke er sammen. Vi er heller ikke bestevenner, men vi holder kontakt på grunn av barna. Kjøper dere fortsatt gaver til hverandre? Anonymkode: 70265...bb5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Jeg syns ikke det er naturlig å gjøre. Man gir gave fra barna, men det er alt. Anonymkode: 21bab...d1e 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Gi fra barna. Selv om det kan virke naturlig nå, så kan det fort bli unaturlig når en av dere etterhvert finner en ny. Da blir det igjen rart å eventuelt plutselig stoppe med det. Anonymkode: aedd9...557 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi fra barna. Selv om det kan virke naturlig nå, så kan det fort bli unaturlig når en av dere etterhvert finner en ny. Da blir det igjen rart å eventuelt plutselig stoppe med det. Anonymkode: aedd9...557 Denne!! Alternativt dra det helt ned til ei vinflaske. Anonymkode: b1454...c24
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Kjøper gave fra sønn til far. Ikke naturlig å kjøpe fra meg til x Anonymkode: c2e0b...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi fra barna. Aaah, så lurt! At jeg ikke tenkte på det. Da er problemet løst Anonymkode: 70265...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Jeg gir også gave fra barna selvfølgelig, men har også gitt en liten gave fra meg siden vi feirer juleaften sammen, og vi har hatt tradisjon med å gi gave til de vi feirer med, om enn bare en liten ting. Men han gjorde ikke det samme til meg i fjor (for første gang etter bruddet), og nå har han også fått seg samboer, så i år blir det kun gave fra barna. Anonymkode: 1ba71...9dc
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt tidlig å tenke på det nå, men jeg og eksen har vært sammen i 8 år og har 2 barn sammen. Det ble slutt mellom oss tidlig i året. Vi har ingen følelser for hverandre mer. Jeg tenker at det er naturlig å kjøpe en gave selv om vi ikke er sammen. Vi er heller ikke bestevenner, men vi holder kontakt på grunn av barna. Kjøper dere fortsatt gaver til hverandre? Anonymkode: 70265...bb5 Nei! Anonymkode: 3ad91...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå