Gå til innhold

Julegave til eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt tidlig å tenke på det nå, men jeg og eksen har vært sammen i 8 år og har 2 barn sammen. Det ble slutt mellom oss tidlig i året. Vi har ingen følelser for hverandre mer.

Jeg tenker at det er naturlig å kjøpe en gave selv om vi ikke er sammen. Vi er heller ikke bestevenner, men vi holder kontakt på grunn av barna.

Kjøper dere fortsatt gaver til hverandre?

Anonymkode: 70265...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er naturlig å gjøre. Man gir gave fra barna, men det er alt. 

Anonymkode: 21bab...d1e

• Liker 3
Skrevet

Gi fra barna.

Selv om det kan virke naturlig nå, så kan det fort bli unaturlig når en av dere etterhvert finner en ny. Da blir det igjen rart å eventuelt plutselig stoppe med det.

Anonymkode: aedd9...557

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi fra barna.

Selv om det kan virke naturlig nå, så kan det fort bli unaturlig når en av dere etterhvert finner en ny. Da blir det igjen rart å eventuelt plutselig stoppe med det.

Anonymkode: aedd9...557

Denne!! 

Alternativt dra det helt ned til ei vinflaske.

Anonymkode: b1454...c24

Skrevet

Kjøper gave fra sønn til far.  Ikke naturlig å kjøpe fra meg til x 

Anonymkode: c2e0b...7f1

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi fra barna.

Aaah, så lurt! 

At jeg ikke tenkte på det. Da er problemet løst :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir også gave fra barna selvfølgelig, men har også gitt en liten gave fra meg siden vi feirer juleaften sammen, og vi har hatt tradisjon med å gi gave til de vi feirer med, om enn bare en liten ting. Men han gjorde ikke det samme til meg i fjor (for første gang etter bruddet), og nå har han også fått seg samboer, så i år blir det kun gave fra barna.

Anonymkode: 1ba71...9dc

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt tidlig å tenke på det nå, men jeg og eksen har vært sammen i 8 år og har 2 barn sammen. Det ble slutt mellom oss tidlig i året. Vi har ingen følelser for hverandre mer.

Jeg tenker at det er naturlig å kjøpe en gave selv om vi ikke er sammen. Vi er heller ikke bestevenner, men vi holder kontakt på grunn av barna.

Kjøper dere fortsatt gaver til hverandre?

Nei!

Anonymkode: 3ad91...a18

Skrevet

Nei Gud bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...