Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg ser at man kan søke om et IKEA-kort på IKEA (Ikano finans). I reglementet står det bare at renter er som gjeldende til enhver tid. Noen her som har erfaringer med hvor mye det egentlig koster å ta i bruk et IKEA-kort handlekonto? F.eks. dersom man tar opp et lån/handlekreditt på kr. 10.000,-, hvor mye betaler man egentlig tilbake? PS! Jeg aner ikke hva nominell og effektiv rente er så vær snille og svare på et annet språk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #2 Del Skrevet 17. mars 2005 http://193.212.189.36/templates/Page.aspx?id=309 Her står betingelsene. Men kan noen økonomimennesker forklare hva dette betyr i praksisi i hverdagen helt konkret? Hvor mye vil et lån på 10.000,- koste meg pr. måned eller totalt sett (sluttsum) med betingelsene som linken viser? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #3 Del Skrevet 18. mars 2005 heisann, jeg har brukt 5000 på min ikeakonto, så jeg betaler 300 i mnd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #4 Del Skrevet 18. mars 2005 Takk for svar Andre erfaringer med IKEA-kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå