Gå til innhold

Kan du si noe om deg selv som du er flink til eller liker om deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarer det?  

Anonymkode: a44cd...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er rimelig god i sudoku. :P 

Anonymkode: 9e212...4cd

• Liker 2
Skrevet

Nei

Skrevet

Er da grei nok, og aldri borte fra jobb. Kan strikke og er morsom. Absolutt ikke så vanskelig å si greie ting om meg selv.

Anonymkode: ae5c7...b9f

Skrevet

Ja, jeg gjør det rett som det er. Faktisk nevnte jeg i en setting at jeg var flink til å bake, og har visst nå noe å bevise for vedkommende. Når jeg viser fram håndarbeidene mine, er jeg ikke falsk beskjeden, jeg vet at jeg er flink til å strikke og hekle (men jeg er selvsagt ærlig om at jeg er nybegynner, og det er mye jeg ikke kan). Jeg tenker det er veldig sunt å kunne si at man er god til noe, eller har gode egenskaper, og aller mest det å faktisk tro på det.

Anonymkode: c0c05...cad

Skrevet

Jeg er flink til å lage mat. Og jeg leser ganske fort. Så er jeg direkte. Det både liker og hater jeg.

Anonymkode: 9351a...efb

• Liker 1
Skrevet

Så flinke dere er 😊

Anonymkode: a44cd...d4c

Skrevet

Jeg er flink i jobben min, jeg er effektiv og forstår nye ting fort. Jeg er også ganske flink til å lage mat.

Anonymkode: 4be37...c25

Skrevet

Jeg er flink til en haug, men det jeg er mest glad for er at jeg er flink til å ikke undergrave meg selv. 

Foruten det er jeg flink i idrett, skarp på jobb, flink på kjøkkenet, smart.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er flink til å bake, kaker og jærbakst
Rimelig flink å sy, syr ikke avanserte greier, men kjoler og skjørt, så det kjøper jeg ikke i butikk.
Fink med data, blir alltid support person blant kollegene på jobb. Ellers veldig flink i økonomi, som er jobben min

Anonymkode: 4d0e6...05c

Skrevet

Synes jeg er ganske flink til å komme meg ut på gåtur (stort sett 1-2 timer hver dag).

Anonymkode: e4fc5...411

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes jeg er flink i jobben min, flink til å lage mat og flink med interiør. 

Anonymkode: a3b90...726

Skrevet

Jeg er flink til å læreboken ting. Jeg er lærer  og trodde i studietiden at min jobbskulk være å undervise, men det er det jo ikke. Det er å sørge for at mine elever lærer og det er noe annet. Jeg får stadig tilbakemelding på at jeg er flink til å lære bort😄

Anonymkode: 4b268...e1e

• Liker 1
Skrevet

Har treningsglede å konkurrerer på nasjonalt å internasjonalt nivå i idrett/sport.

Skrevet

Jeg liker utseende mitt og stilen min. Jeg er flink til å lage mat og bake. Jeg er også flink til å synge og å tegne. 

Anonymkode: f4093...baf

Skrevet

Jeg er flink til å reise meg igjen hver gang jeg går på en smell i livet, riste det av meg og gå på igjen. Jeg er flink med interiør og oppussing, og jeg er flink i jobben min. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg får høre jeg er en god lytter og en god observatør(jeg jobber i helse så det kommer godt med!). Jeg har også god kroppskontroll og forståelse, så jeg tar ting som kampsport, dans, turn o.l svært lett:) Utsendemessing liker jeg håret mitt, knærne og leggene mine, av alle ting:P

Anonymkode: e70fa...0cf

Skrevet

Har god selvfølelse. Er glad for det. 

Anonymkode: 6aefe...353

Skrevet

Jeg er flink i rettskriving, har skarp observasjonsevne og setter meg raskt inn i nye ting. 

Anonymkode: 1e1dc...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...