Gå til innhold

Vær grei å gi meg tips for å gjennomskue om han bare er ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen greie sjeler kan gi meg noen hint/tips ang dette. 

Anonymkode: 32045...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen greie sjeler kan gi meg noen hint/tips ang dette. 

Om han kun kontakte deg sent på kveld eller natta og ikke ellers. 

Anonymkode: 4eeb3...dbf

• Liker 1
Skrevet

Når han ikke er interessert i å snakke om ting som er viktig for deg, f eks jobb, utdanning, barn osv. 

Når han ikke er interessert i ordentlige dater om du foreslår det. F eks han vil ikke møte deg for kaffe, kino, middag men 'han kan komme innom' rett før leggetid 

• Liker 3
Skrevet

Om han er veldig "på", pusher for å møtes, overøser deg med komplimenter som er langt mer enn du ellers pleier å få, veldig entusiastisk i hvor bra dame akkurat du er, og at du ikke er sånn som alle andre - uten egentlig å kjenne deg noe særlig. 

Vær obs på om han går i surr på detaljer om ting du har fortalt om deg og ditt liv. Noen er jo genuint surrete selvfølgelig, men, som oftes er det tegn på en som styrer på med flere og ikke klarer å skille helt. 

Anonymkode: f4993...4c0

• Liker 4
Skrevet

Men noen smeller må du nok regne med å gå på uansett 😕 for det er jo også idioter, som slett ikke er så lette å gjennomskue - men som bevisst spiller rollen som å være det perfekte kjæresteemnet, kun for å oppnå sex :( men føles det litt falskt, litt overfladisk, litt vel mye....? så ta den indre lille stemmen på alvor, er gjerne den følelsen en kan få, om en er for en player, som bare spiller rollen sin

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han er veldig "på", pusher for å møtes, overøser deg med komplimenter som er langt mer enn du ellers pleier å få, veldig entusiastisk i hvor bra dame akkurat du er, og at du ikke er sånn som alle andre - uten egentlig å kjenne deg noe særlig. 

Vær obs på om han går i surr på detaljer om ting du har fortalt om deg og ditt liv. Noen er jo genuint surrete selvfølgelig, men, som oftes er det tegn på en som styrer på med flere og ikke klarer å skille helt. 

Noen er rause med komplimenter, men det kan selvsagt bli for mye. Pusher for å møtes? Er det ikke det menn skal da? For ellers er han jo ikke interessert, vel, om ts skriver at han aldri foreslo å møtes da.... 😛 er litt typisk kg at kvinnene her alltid skal overbevise ts om at han ikke er noe å samle på. Spør han ikke om å treffes ofte så er det feil, maser han om å treffes er det feil også. 

Anonymkode: 213be...04a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er rause med komplimenter, men det kan selvsagt bli for mye. Pusher for å møtes? Er det ikke det menn skal da? For ellers er han jo ikke interessert, vel, om ts skriver at han aldri foreslo å møtes da.... 😛 er litt typisk kg at kvinnene her alltid skal overbevise ts om at han ikke er noe å samle på. Spør han ikke om å treffes ofte så er det feil, maser han om å treffes er det feil også. 

Hæ? Leste du kanskje ikke trådstarten, eller glemt vekk hva spørsmålet var......? 

Jeg delte min erfaring og opplevelse, og den er min, uansett hva du eller andre menn måtte mene om den. Får en følelsen av at han enten ikke er så veldig interessert og bare holder deg på gress, eller, at han er fake og bare spiller et spill for å få deg til sengs - så er begge deler helt feil ja, om en selv er ute etter et forhold. 

Det er ikke akkurat noe enkelt farvann for kvinner å manøvrere i heller, når det er så jævlig mange players der ute, som bevisst manipulerer deg for å oppnå sex. 

• Liker 2
Skrevet

Hva taper du om han bare er ute etter sex?

Anonymkode: c9789...6e2

Skrevet

:) 

Anonymkode: 98754...97d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva taper du om han bare er ute etter sex?

Til tross for hva kanskje mange menn fantasere om - så er det ikke noe særlig å bli pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa - skal jeg fortsette...? Især om en selv ønsker seg en kjæreste og tosomhet. Sex er gøy og sånn - men - etterhvert kjenner en seg bare brukt, om en aldri oppnår det forholdet en egentlig ønsker seg.

Det kan da ikke være så vanskelig å forstå, at du virkelig måtte spørre....? 

Spesielt om en til stadighet opplever at det innledes under falske premisser, og alle de som pulte deg aldri hadde noen intensjon om mer, til tross for fagre løfter. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for hva kanskje mange menn fantasere om - så er det ikke noe særlig å bli pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa, pult og dumpa - skal jeg fortsette...? Især om en selv ønsker seg en kjæreste og tosomhet. Sex er gøy og sånn - men - etterhvert kjenner en seg bare brukt, om en aldri oppnår det forholdet en egentlig ønsker seg.

Spesielt om en til stadighet opplever at det innledes under falske premisser, og alle de som pulte deg aldri hadde noen intensjon om mer, til tross for fagre løfter. 

Så du har ingen glede av sex? Du gir sex fordi det skal bli noe mer?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*sukk*

Og du hoppa glatt over delen om "falske premisser" - og "bevisst manipulering". Det er ikke greit.

Jeg "gir" aldri sex, og spesielt ikke med baktanker om at det skal bli noe mer. Fordi jeg spiller ikke spill og manipulerer ikke folk. Som igjen, ikke er greit. (Kan ikke tro at jeg faktisk må skrive dette ut i klartekst.....)

Jeg har har sex som er kun sex, til gjensidig nytelse for begge, når begge parter er klare på at det er kun det det er. Jupp, en kvinne som planlegger rene sextreff.

Det er aldri greit å manipulere andre mennesker, spille bevisst på den andres følelser, kun for å oppnå det en selv vil. Da bruker en andre. Det er ikke greit. 

Men egentlig, så regner jeg med du bare spiller idiot her, for så dust går det da virkelig ikke an å være, at en ikke skjønner dette helt av seg selv....? Normal folkeskikk kalles det. 

• Liker 6
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har opplevd dette mange ganger, må du gå inn i deg selv, for da er det noe du skal lære. Lær deg til å bli mer glad i deg selv, for det høres nesten ut som du underbevisst søker avvisning, og da blir det en selvoppfyllende profeti. Of det handler om mangel på kjærlighet til seg selv. Menn merker dette. Når du blir mer glad i deg selv, vil du automatisk unngå typer som bare har den agendaen. 

Anonymkode: 9eac5...dd7

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det ikke meg du spurte, men tråden handler om å se om mannen kun er interessert i sex, så da er bare sex uaktuelt.

En annen ting du bør lære deg er at det fysiske og det psykiske henger sammen. 

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har hatt ett eneste ons som man selv initierte, har jeg ingen sympati, dessverre. Da har man selv utnyttet ett eller annet (for kvinner holder det som regel å puste og å ha fitte) positivt med seg selv for å få sex, men ønsker at andre regler skal gjelde en selv. Man kan ikke forvente å kunne benytte seg av andres kropp når det klør, men at andre skal være klar for forhold hvis det bare klør hos dem. Det er skjevt på alle måter. Hvis man er med på leken, får man tåle steken. Sølibat er alltid et risikofritt alternativ. 

Anonymkode: 5513c...473

Skrevet

...og noen er genuint interessert men etter sex oppdager at det kanskje ikke var som man skulle ønsket. 

Har skjedd flere ganger, både meg og av kamerater,  manglende seksuell kjemi, ei dame som nekter og gi bj(blir aldri sammen med ei slik igjen), ubarbert/urenslig nedentil, store mengder overflødig hud/fett som var skjult under klærne. Stygg sannhet men en sannhet likevel.

Anonymkode: 696db...990

• Liker 1
Skrevet

Det handler jo om ærlighet da, at mannen er ærlig på at han ikke ønsker et forhold, men bare sex. Ja, noen ganger viser det seg at man ikke hadde kjemi og at det ble feil. Men jeg nekter å tro at det gjelder alle tilfeller av tøm-og-røm. Sannheten er dessverre at mange menn later som de er interessert i et forhold for å få seg mest mulig sex, med flest mulig kvinner. Og det kan dere godt innrømme like godt først som sist. Hvis begge bare vil ha en ons og er klare på det på forhånd er det jo helt ok. Men det er denne luregreia med menn som gjør oss kvinner så frustrerte og såret i mange tilfeller. 

Anonymkode: d1816...fad

• Liker 1
Skrevet

Takker for alle svar og tips. 

I utganspunktet er heg ute etter noe seriøst/forhold. Så ønsker ikke å bruke tid på de som er ute etter sex, men dermed ikke sagt at ting kan forandre seg underveis. Ingen kan vite det. Greit å ha noe å se etter. 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har opplevd dette mange ganger, må du gå inn i deg selv, for da er det noe du skal lære. Lær deg til å bli mer glad i deg selv, for det høres nesten ut som du underbevisst søker avvisning, og da blir det en selvoppfyllende profeti. Of det handler om mangel på kjærlighet til seg selv. Menn merker dette. Når du blir mer glad i deg selv, vil du automatisk unngå typer som bare har den agendaen. 

er veldig tydelig at det er mange bitre kvinner her inne, men jeg skjønner noen ganger at menn rømmer..slik desperat disse kvinnene er etter bekreftelse. 
Nå klikker  de nok igjen. 
Men negative kvinner her inne dukker alltid opp, får masse masse likes. Mens de som skriver gode erfaringer om menn, blir kalt naive og de bitre kvinnene sitter og håper at det snart skal skje dem også, slik at andre får se at de har rett 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...