AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Nylig har jeg gått inn i et forhold med en fantastisk mann og vil gjerne overraske og gjøre litt innsats for å krydre sexlivet. Så det jeg lurer på er om heterofile menn ville likt å få & teste ut buttplug? Vet at det kan være individuelt, men vil gjerne høre utifra erfaring om menn synes det er deilig å bruke det. Får noe utbytte av å bruke det... Og om det er rart eller ei å dukke opp med slik gave ut av intet? Er relativt uerfaren i og med jeg er ung, og derfor interessert i å prøve ut litt forskjellig. Gjerne kom med andre utstyr som dere anbefaler som gave til han. ☺️ Anonymkode: a3dd0...055
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Kjør på, det vil garantert bli en suksess:) Anonymkode: 1785c...c17 1
Triple Cheese Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 Har bare prøv en gang men vet ikke om jeg hadde for lite glid eller brukte for kort tid men den var ubehagelig for meg å bruke - men angrer på at dama kastet den... ville prøvd flere ganger om jeg fortsatt hadde den 1
Moomba Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 En fin gave, men kanskje ikke i starten av et forhold? I tilfelle bør du være trygg på han å være sikker på at han ønsker å prøve. Jeg har vært med mannen min i nesten 13 år, og først nå har han vært villig til å prøvd. I stede for å gi han en plugg i gave så snakk heller sammen og hvis han vil prøve, let på nettet/fysisk butikk sammen🙂 5
Razor1976 Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Enig med Moomba; kan godt være han liker det. Eller ikke Liker han allerede at du leker med rompa hans er det større mulighet for at han blir glad liksom 1
puppi Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Hadde det ikke vært lurt, å først finne ut av om rumpe-lek, fremmed-legmer, fingre, tunge etc i anus, er noe han liker? Begyn med å stryke bæsje-truten hans forsiktig, neste gang dere har sex, gjør det litt beskjedent, smil/le litt, og se hvordan han responderer på det. Responderer han positivt, så kan du jo utforske anus/rektum litt mer, og evt. etter hvert kjøpe rumpe-batong til ham? 2
Mr. Kilmister Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nylig har jeg gått inn i et forhold med en fantastisk mann og vil gjerne overraske og gjøre litt innsats for å krydre sexlivet. Så det jeg lurer på er om heterofile menn ville likt å få & teste ut buttplug? Vet at det kan være individuelt, men vil gjerne høre utifra erfaring om menn synes det er deilig å bruke det. Får noe utbytte av å bruke det... Og om det er rart eller ei å dukke opp med slik gave ut av intet? Er relativt uerfaren i og med jeg er ung, og derfor interessert i å prøve ut litt forskjellig. Gjerne kom med andre utstyr som dere anbefaler som gave til han. ☺️ Anonymkode: a3dd0...055 Butten min har enveiskjøring, men hadde sikkert prøvd det for å prøve det.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 Jeg hadde bmitt glad for en slik gave. Men ville satt større pris på en vibrator og at du brukte den på meg. Eller en fleshligvt du brukte på meg. Anonymkode: 96ffe...a5c
SlemUlv Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Istedenfor en butplugg, hva med en prostata masasjestav? Det er litt forskjell på de to Men jeg ville nok snakket med ham først. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 Jeg ville blitt kjempeglad, selv om jeg allerede har et bra utvalg.☺️
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 Du kunne alltids kjøpt den som en gave til deg selv, men jeg ville ikke hatt det. Anonymkode: 17de7...d06 1
Gjest Hildur70 Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 Kjæresten min er veldig klar på at han ikke ønsker noe inn i rumpa(det ønsker ikke jeg heller). Vet om flere som absolutt ikke ønsker å prøve det, men også om noen som liker det. Ville pratet med han om det først
stan Skrevet 27. september 2018 #13 Skrevet 27. september 2018 Kan du ikke bare spørre? Hadde det vært kult å prøve en buttplugg? 2
Gjest Alterego666 Skrevet 27. september 2018 #14 Skrevet 27. september 2018 3 timer siden, stan skrev: Kan du ikke bare spørre? Hadde det vært kult å prøve en buttplugg? Hva hindrer deg?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #15 Skrevet 27. september 2018 18 timer siden, Triple Cheese skrev: Har bare prøv en gang men vet ikke om jeg hadde for lite glid eller brukte for kort tid men den var ubehagelig for meg å bruke - men angrer på at dama kastet den... ville prøvd flere ganger om jeg fortsatt hadde den Kjøp ny da vel:) Du vil ikke angre for gir gutten ekstreme orgasmer😊😉 Anonymkode: 1785c...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå