Gå til innhold

Blitt seriøst med daten, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med at han ikke er kjekk. Vi har det fantastisk på alle måter, og jeg kunne ikke ha funnet en bedre match og mann. Jeg ser naboen har fått seg type, og de fniser og går hånd i hånd, så forelsket. Hun var singel i 4 år før hun fant han.

Jeg går rundt og er litt misunnelig på flere venninner fordi typene er over middel på utseende. Jeg har jo opplevd å ha en kjekk fyr selv. Jeg elsker å tilbringe tid med han jeg dater, men liker ikke fysisk intimitet med han. 

Noen som har opplevd å ønske seg en annen mens de er i et ok forhold? Burde jeg bare akseptere at gresset ikke er grønnere? Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: 49ee1...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt den store kjærligheten nå. Og han var alt annet enn det jeg opprinnelig kunne tenke meg. Han er mye eldre enn meg, har barn, er lav. Og han finnes ikke kjekk. 

I begynnelsen slet jeg litt med det. Men følelser kan man ikke styre. Jeg ble mer og mer forelsket i han. Og etter tre måneder med dating, så brydde jeg meg ikke om utseendet eller noe som helst. 

Han er rett og slett den mannen jeg ønsker meg, selv om han ikke er det som kan kalles kjekk. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt så sterke følelser for noen før. 

Jeg forstår tankene dine. Men gi han en sjanse. Bli enda bedre kjent med han. Skap bånd, finn på ting sammen.

Hvis du liker personligheten hans, så lover jeg deg at det med utseendet bare er en bagatell 

Anonymkode: 0cd06...f23

• Liker 5
Skrevet

Jeg trodde ærlig talt at utseendet var helt underordnet når følelsene slo til. Men så er det jo de som er venner lenge, og så blir de vilt foreslå, så mange måter det kan skje på. Men vet en innerst inne at følelser aldri vi oppstå, så like greit å gi slipp. Men gi det en ordentlig sjanse.

Anonymkode: f0a0a...cc7

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med at han ikke er kjekk. Vi har det fantastisk på alle måter, og jeg kunne ikke ha funnet en bedre match og mann. Jeg ser naboen har fått seg type, og de fniser og går hånd i hånd, så forelsket. Hun var singel i 4 år før hun fant han.

Jeg går rundt og er litt misunnelig på flere venninner fordi typene er over middel på utseende. Jeg har jo opplevd å ha en kjekk fyr selv. Jeg elsker å tilbringe tid med han jeg dater, men liker ikke fysisk intimitet med han. 

Noen som har opplevd å ønske seg en annen mens de er i et ok forhold? Burde jeg bare akseptere at gresset ikke er grønnere? Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: 49ee1...2f9

Du beskriver jo en mannlig venn!

Syns ikke det å ha et krav om fysisk tiltrekning overfor en kjæreste har noe som helst med den der "gresset er ikke grønnere på andre siden". Så planen er null sex og kyss/kos herfra til gamlehjemmet?

Jeg hadde dødd om jeg fant ut at en kjæreste hadde brukt x antall måneder på å komme over/ få vridd huet sitt til å tåle hvordan jeg så ut :daane:

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 4
Skrevet

Hvis du ikke er fysisk tiltrukket av han, er det vel mer en venn?

Anonymkode: eca51...88e

• Liker 1
Skrevet

Den jeg dater trenger ikke være veldig kjekk, men jeg må helt klart ha en fysisk tiltrekning, hvis ikke er det uaktuelt å fortsette.

Anonymkode: 6c0a6...7f9

Skrevet

Min kjæreste er ikke spesielt kjekk, tar meg i å tenke det stadig vekk. Men jeg elsker han. Personligheten og utstrålingen gjør utseendet uvesentlig. Han er rett og slett det mest fantastikse mennesket jeg noen gang har møtt. Og fysisk tiltrekning er der. jeg er litt enig med andre her at hvis du ikke er fysisk tiltrukket så er han nok mer en venn for deg. Og da kan det nok bli vanskelig å fortsette forholdet, når du allerede nå ønsker å unngå fysisk intimitet. Tenker at det da er dårlig gjort ovenfor han å gå videre.

Anonymkode: 4d7c6...2e7

Skrevet

Jeg synes det er underlig å si at man ikke bryr seg om kjæresten er kjekk. Selvfølgelig må man synes kjæresten er kjekk!? At han er PEN er en annen sak; i mine øye er pen noe mer objektivt, og ikke en nødvendighet, mens kjekk er høyst subjektivt og en forutsetning for at man skal bli forelsket. Når du i tillegg sier du ikke tiltrukket av vedkommende, er han definitivt ikke noe kjæresteemne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...