Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må først si: Jeg er heldig som er mamma til to stykker. Og nylig har fått en kjæreste. Har barna 2 uker per mnd. 

Jeg har alltid vært hun som ikke "takler" mennesker i store forsamlinger. Som barn låste jeg meg inne på badet om det ble for mye folk i bursdagen min og lekte heller alene. Har aldri tilhørt en vennegjeng fra ungdomsskole (ble mobbet) eller VGs (mobbet første året). Har alltid hatt en venninne, eller to eller tre. I voksen alder følger dette meg og jeg har kun "løse relasjoner" etter å ha flyttet mye i yngre dager. Akkurat nå føler jeg meg veldig alene, og hun som kun blir kontaktet om folk ikke har andre å være sammen med. Har prøvd venne-apper og prøver forsåvidt enda. Så kommer frykten for ikke å bli likt. Jeg spør folk mye og får de prate om seg selv, men opplever liksom ikke entusiasme tilbake. Idag og imorgen har jeg fri og på dager som dette føler jeg meg sykt alene, og vet ikke engang hvem jeg skal spørre. 

Er sammen med folk på studiet og gjør sosiale ting når vi møtes. På jobb er det "klikker" og jeg passer ikke inn. Har vurdert bytte jobb da. 

På lørdag fulgte jeg barnet i en bursdag og der satt alle foreldrene og snakket sammen. Omtrent ingen snakket til meg under den bursdagen, unntatt moren til bursdagsbarnet, der alle de voksne kjenner hverandre. Det ble så pinlig at jeg dro tidligere med barna. 

Bodde i en bygd med eksen før og fikk aldri innpass. Er ikke spesielt god på smalltalk, og vet ikke hva man kan snakke om..?! 

Jeg er nå så lei og har kjempe dårlig selvtillit og er redd det lyser venneløs av meg! Vil ha en god venn jeg kan ringe til uansett.. Men lurer på hvorfor noen har x antall venner, mens andre har ingen. Alle mine søsken er sosialt vellykkede og får lett venner og nye kjærester.. Jeg har klart få en kjæreste, så et grusomt menneske tror jeg ikke jeg er akkurat. Jobber i et omsorgsyrke og vil vel si jeg har omsorg for andre. Har alltid vært en god nummer to, både i forhold og relasjoner ellers.. Føles sånn. 

Ville bare lufte mine tanker. Føler ikke jeg er så spesielt verdifull, annet enn for kjæreste og barn. Har familie langt unna. 

Anonymkode: ab6cd...f20

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke noe greit ut! Håper at ting etter hvert kommer på stell.

Anonymkode: 4b131...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...