Gå til innhold

Kaster du søppel på gata?

Langstrømpe

Kaster du søppel på gata?  

1 stemme

1. 1. Kaster du søppel på gata?

• Jeg bærer for det meste med meg søppel til nærmeste søplekasse, men sigarettsneiper og/eller tyggis går rett på bakken.
      8
    • Jeg gidder ikke å bære søpla til jeg finner en ledig søplekasse, så jeg kaster ofte søppel på bakken.
      0
    • Jeg tar ofte med meg søppel til nærmeste søplekasse, men av og til gidder jeg ikke.
      4
    • JEg tar alltid med meg all søppel til nærmeste søplekasse.
      17

Anbefalte innlegg

Det har vært så mye i nyhetene i det siste om skadedyr-problemer i byene på grunn av så mye søppel på gatene.

Jeg lurer litt på om det er mange som kaster søpla rett på bakken, eller om det er noen få som ødelegger for mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på om det er mange som kaster søpla rett på bakken, eller om det er noen få som ødelegger for mange?

Jeg kaster søppel der det skal være, nemlig i søpla...anbefaler alle å gjøre det... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søpla mi går også i søplekassa... Unødvendig å kaste det på bakken når det er så mange søplekasser rundt omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster vel så og si alltid søppel i søppelkassene så lenge det ikke det er en mil til neste søppelkasse. Da er det som regel snakk om små papir biter og tyggis.. "Store" ting går rett i søpla.

Ære være den grønne og rene jorda vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver aldri noe fra meg på bakken.

Ser du noen løpende etter et 2 x 2cm stort sjokoladepapir gjennom elleve kvartaler er det sannsynligvis meg... ;) Det er ikke tull engang.

Tyggis og matavfall går i grøfter og skog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende at de ikke setter opp flere søppelkasser ved bussholdeplasser og rundt omkring. Det burde også vært askebegre på slike steder.

Fryktelig irriterende at folk kaster papir o.l. i sånne aske-tønner. Ikke få ganger at det begynner å brenne.

Noen som har kjørt forbi vannspeilet i Gamlebyen om morgenen? Ta en titt hvis du kjører forbi.. det er søppel over hele stranden. Fælt!

Ofte er det uteliggere som tømmer bøttene på hodet når de jakter på nye eiendeler (les: tomflasker). De har mye av skylda for alt rotet i denne byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper også etter papir jeg mister, Amanda, så det kan være meg de ser også :D

Og jeg kaster IKKE tyggis på fortauet, er det ingen av dere tyggiskastere som har opplevd å dra noe slikt inn på deres eget teppe? Synes det er ekkelt med andre menneskers kliss som henger i tråder etter skoene nå i varmen.

Blir skikkelig irritert av folk som kaster søppel også, er de lamme i armene? Hvor vanskelig er det å bære det med seg/putte i lommen så lenge? Her forleden så jeg en jente som la fra seg en epleskrott på en vinduskarm. Hadde jeg vært nærmere skulle jeg sannelig ha lagt den oppi en av designerklærposene hennes og sagt "Du glemte visst noe"

Haaa haaa haaaaa (ond og gal latter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...