Gå til innhold

Er det ikke egentlig bare bra at så mange sliter (psykisk) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig unner ikke folk å ha det vondt. 
Men, hvis alle hadde skyhøy selvtillit osv, hvordan skulle de som ser ned på andre overlevd? 
Hvis alle hadde vært oppegående, så hadde også veldig mange av de som er i jobb, vært arb.ledige fordi disse andre klarte å få jobbene. Og masse lignende..

Anonymkode: eaa6f...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde iallefall vært mye høyere velferd i Norge uten det pengesluket 

Anonymkode: 66c63...0f9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde iallefall vært mye høyere velferd i Norge uten det pengesluket 

Anonymkode: 66c63...0f9

som kommer av at folk er syke? men de pengene går jo til andre inntekter igjen. det gjør at det eksisterer jobber som sykepleier, psykologer, psykiatere og leger...

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, hvis alle hadde skyhøy selvtillit osv, hvordan skulle de som ser ned på andre overlevd? 
Hvis alle hadde vært oppegående, så hadde også veldig mange av de som er i jobb, vært arb.ledige fordi disse andre klarte å få jobbene. Og masse lignende..

Tåpeligste jeg har lest på lenge. 

Skrevet

Er ikke akkurat sånn det hadde blitt...

Anonymkode: bfe0f...fc7

Skrevet

Herregud. Helsepersonell hadde da hatt en fluss av andre sykdommer å behandle. Det er ikke slik at hvis de psykisk syke hadde vært friske så hadde de stjele jobbene dine. Det hadde vært mye bedre både for individene selv og samfunnet, også hvis man tenker på økonomi.

Anonymkode: e320f...bee

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som liker å se ned på andre ville vel ha funnet seg noen å se ned på uansett... 

• Liker 1
Skrevet

Ja jøss, det er jo kjempebra at jeg noen ganger våkner om morgenen og er skuffet over at jeg lever, hurra for meg.

• Liker 1
Skrevet

Nå finnes det jo en mellomting. 

Anonymkode: b86f0...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...