Gå til innhold

Har hatt sex med en som er 18 år yngre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i flere tilfeller hatt sex med en som er yngre enn meg. Synes dere det er galt? Dette er etter bytur. Og nesten ute å snakke om det bare blitt sånn. 

Har vært lenge singel og lite sex så har en del lyster. Har egentlig lyst i hverdagen, men føler ikke helt det er innafor pga aldersforskjellen. Hadde aldri trodde jeg skulle ha sex med en som var yngre. Hva tenker dere? Eller finne meg en på min egen alder? 

Anonymkode: b76d5...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din alder er?

Anonymkode: 30bc8...ecd

• Liker 1
Skrevet

Hva voksne mennesker gjør seg i mellom, har jeg ingenting om. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå i flere tilfeller hatt sex med en som er yngre enn meg. Synes dere det er galt? Dette er etter bytur. Og nesten ute å snakke om det bare blitt sånn. 

Har vært lenge singel og lite sex så har en del lyster. Har egentlig lyst i hverdagen, men føler ikke helt det er innafor pga aldersforskjellen. Hadde aldri trodde jeg skulle ha sex med en som var yngre. Hva tenker dere? Eller finne meg en på min egen alder? 

Spørs hvor gammel du er det. Er du bare 30 så vil det si at hun var 12. Og da hadde det absolutt ikke vært greit

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Herregud, ligg med hvem du vil så lenge du ikke tvinger deg på noen eller de er mindreårige. 

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet

Er 43. 

Skrevet
2 minutter siden, Perle skrev:

Nei. 

Hva mente du med nei? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 43. 

Er innafor lovverket det. Og ser du bra ut så forstår jeg hvorfor hun ville ligge med deg og

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er innafor lovverket det. Og ser du bra ut så forstår jeg hvorfor hun ville ligge med deg og

Er dame. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dame. 

Uansett.

• Liker 3
Skrevet

Så lenge begge er voksne og gjør det av fri vilje kan du ha sex med hvem du vil! Nyyyyyt!! 😁

• Liker 8
Skrevet

Spørs jo hvor gammel man er, men når begge er voksne så ser jeg ikke helt problemet.

Jeg ligger sporadisk med en som er 49 og er 32 selv. Kjent hverandre/visst hvem hverandre var lenge, da vi først møttes var vel jeg kanskje 23/24 og han må ha vel ha vært en 40/41 da. Han har sagt nå at tanken mer enn streifet han den gangen også, men at han følte på at jeg var aaaltfor ung. En 10 år senere er jo aldersforskjellen den samme, men det føles vel mindre for han når jeg har blitt "voksen dame" i stedet for en jypling som fremdeles studerte. Men for min del hadde det vært akkurat det samme da jeg var i tyveårene, det hadde ikke vært noe skjevt maktforhold eller at jeg hadde syntes han var gammel eller noenting sånt. Sperrene lå bare hos han og det var egentlig ikke grunn til å ha dem. Kjør på.

Anonymkode: 744fc...a3d

Skrevet

Eg ser ikkje problemet. Kos deg 😎😎

Anonymkode: 49eac...272

• Liker 1
Skrevet

Takker for svar. 

Virker det dumt å spørre om en vanlig dag? Vet ikke om jeg får meg til å spørre om det, men... En ting er når vi har drukket liksom. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg er ett år yngre enn deg og har hatt sex med en som er 22 år yngre. Så skjønner ikke helt at du gidder å skrive en tråd om det... Håper du var heldigere med din enn jeg med min. For ikke var han erfaren og ikke var han utholdende. Så holder meg heretter til sex med eldre. 

Anonymkode: 6030d...746

Skrevet

Interessant at alle antok at TS var en mann!

Klin til, sier nå jeg, så lenge begge har glede av det!

• Liker 3
Skrevet

Samboeren min var akkurat blitt 25 og jeg var 42 1/2 da vi traff hverandre. Ser ikke noe problem med det.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. 

Virker det dumt å spørre om en vanlig dag? Vet ikke om jeg får meg til å spørre om det, men... En ting er når vi har drukket liksom. 

Helt greit :)

Anonymkode: 66285...51a

Skrevet

Hadde man heiet like mye hvis situasjonen var motsatt med hensyn til kjønn og alder..... jeg bare undrer

Anonymkode: d6f58...96b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...