Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går nå til privat klinikk da jeg har en uteblitt syklus. Samboerens spermprøver er normal og vi skal nå prøve oss på inseminering i første omgang. Jeg skal ta provera og deretter menopur. 

Noen som har erfaring med inseminering og har blitt gravid? Jeg er veldig spent og kjenner jeg har liten tro på at det skal gå, vet ikke hvorfor men har hørt så lite om det. Eller få som har nevnt det som er vellykket prosedyre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjørt rett på med ivf! Skulle gitt mye for å gjøre det selv. Men jeg får ikke egg på hormoner, så må inseminere i naturlig syklus.. 3 forsøk nå uten å lykkes. 

Men har ei venninne som ble gravid 1 gang og ei annen 2 gang ☺️

Skrevet
2 timer siden, Alvildeivf skrev:

Jeg hadde kjørt rett på med ivf! Skulle gitt mye for å gjøre det selv. Men jeg får ikke egg på hormoner, så må inseminere i naturlig syklus.. 3 forsøk nå uten å lykkes. 

Men har ei venninne som ble gravid 1 gang og ei annen 2 gang ☺️

De ville prøve inseminasjon først, da det er en enklere og billigere prosedyre enn ivf. Om det ikke går, tar vi ivf rett etterpå. Ønsker ikke å gå mange runder før vi prøver ivf.

• Liker 1
Skrevet

Ok. Offentlig eller privat ?

Skrevet
10 timer siden, Alvildeivf skrev:

Ok. Offentlig eller privat ?

Privat.

Hvordan var din prosess? Jeg skal nå ta provera for å få menstruasjon, så skal jeg på menopur 75/daglig. Deretter inn til ultralyd 11.syklusdag

• Liker 1
Skrevet

Kjenner noen der det satt på første forsøk!😊 Lykke til

Anonymkode: d4011...512

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen der det satt på første forsøk!😊 Lykke til

Anonymkode: d4011...512

God tå høre :) Vet du hva som var årsaken til at de fikk inseminasjon? 

Skrevet
4 timer siden, Shake90 skrev:

Privat.

Hvordan var din prosess? Jeg skal nå ta provera for å få menstruasjon, så skal jeg på menopur 75/daglig. Deretter inn til ultralyd 11.syklusdag

Min prosess er lang og kronglete... ble satt på hormoner som ikke hadde effekt, pga mine høye hormonverdier. Så skulle aldri bli satt på hormoner. Etter dette failet totalt bestemte vi for å gå for inseminasjon i naturlig syklus! 

Eggløsningstester og inseminasjon uten hormoner. Så får vi se hvordan det går ! 

Gir det 2-3 ganger til, før vi reiser til Spania og bruker kona sine egg! ROPA metoden.. befrukter hennes egg og setter det inn i meg. Men håper seff dette funker innen den tid!

Skrevet
2 timer siden, Alvildeivf skrev:

Min prosess er lang og kronglete... ble satt på hormoner som ikke hadde effekt, pga mine høye hormonverdier. Så skulle aldri bli satt på hormoner. Etter dette failet totalt bestemte vi for å gå for inseminasjon i naturlig syklus! 

Eggløsningstester og inseminasjon uten hormoner. Så får vi se hvordan det går ! 

Gir det 2-3 ganger til, før vi reiser til Spania og bruker kona sine egg! ROPA metoden.. befrukter hennes egg og setter det inn i meg. Men håper seff dette funker innen den tid!

Håper det ordner seg med ny metode. Lykke til :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...