Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Jeg og typen snakka om å ta noen øl idag, evt konsert. Han skulle hjelpe kompisen med noe datagreier. Vi skulle begynne i 20-tiden. Nå nærmer klokka seg 21.. Han sa til kompisene at jeg og han skulle ut en tur, så han kunne ikke være sålenge. Kompisen var her før de dro opp til ham, mens jeg lå i senga & slappa av.. De dro, men han kom innom her for å hente noe, og jeg spurte når han kommer hjem (sendte også en litt sur melding om de skulle gå snart,så vi fikk noe ut av kvelden), han var sur og svarte bare at jeg ikke skulle stresse sånn. Blir bare så sur når han ikke holder det han lover. Går det ikke ann å planlegge noe ?? Når jeg sitter her nå, alene med øla, føler jeg ikke han bryr seg så mye.. Er ikke vår avtale viktig likevell?? Men han kommer vel snart, så får jeg snakka med han.
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Der meldte han, at han var på vei, som om alt er bare flott og greitt. Ah, blir bare så sint når det ikke går an å holde det man lover. JAJA; overreagerte kanskje litt...
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Det er ekkelt når man har det sånn der, blir litt sånn berg og dal bane. Men det at man reagerer, overreagerer eller i det hele tatt bryr seg, det er vel bra det også :-) Det går sikkert så bra, om du sier det pent så kan det godt hende at han tenker litt mer over det neste gang
maki Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Data ting tar ofte litt lengre tid enn hva man har tenker å er litt kjip å bare stikke mitt inni det. Men han kunne jo godt ha sendt deg en meld å sagt i fra / spurt om det var ok. For en time fra eller til er jo ikke så nøye
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Data ting tar ofte litt lengre tid enn hva man har tenker å er litt kjip å bare stikke mitt inni det. Men han kunne jo godt ha sendt deg en meld å sagt i fra / spurt om det var ok. For en time fra eller til er jo ikke så nøye :enig_animasjon:
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 :enig_animasjon: Ja, det gikk greitt. Han var litt sur, spurte om jeg var sint. Jeg sa nei, men følte han ga F i meg. Han sa at det var ikke så lett, tok litt lengre tid. Tror bare han blir litt stressa når jeg blir sånn, for eksen hans var veldig masete & kontrollerende.. og det henger nok igjen..
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 Han var litt sur' date=' spurte om jeg var sint. Jeg sa nei, men følte han ga F i meg. [/quote'] :o Hvorfor i allverden sa du nei når du ble så sur at du måtte lage en tråd på det og når du føler at han ikke bryr seg???? Er dette typisk jentete?? Ikke rart det blir konflikter når man ikke sier i fra hva man egentlig føler..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå