AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Jeg ser på luksusfellen, og dagens par bruker 20 tusen hver eneste måned på mat. Hvordan er det mulig?? De må vel laste mye mat? De er slanke mennesker, men trener. Og den ene snuser. Men allkevel er det mulig i praksis? Hva spiser man da? Tror de bare handler på vanlig matbutikk etter det vi fikk se. Sjokkert😨 Anonymkode: 16216...364
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Det er bare 300,- dagen per person. Lett å bruke så mye om man liker god mat og drikke. Anonymkode: 4dd6d...ea5 18
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Kaffe latte + annet tull til lunsj hver dag så brenner man fort av såpass om man er to om det. Anonymkode: 060cf...ed7 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 mye take-away kanskje? Anonymkode: b4b37...c22 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 ikke noe problem. Vi bruker lett 15 000 på to stykk på en måned. Spiser sunt, og er slanke og aktive. Drikker 2-3 flasker vin i løpet av uka, ca 300 per flaske. Kjøper mat for 500 hver fredag (ferdig laget middag). Henter som regel sushi for ca 600 en gang i uka. Spiser ute 4-5 ganger i måneden. Kjøper oss lunsj på jobb hver dag. Ferskvaredisken på Meny brukes mye. Brød og diverse annet levert på døra tre ganger i uka. Det sagt - ville selvfølgelig ikke vært slik om det gikk utover andre ting. Da vi var studenter brukte vi maks 3 000 på mat i måneden. Anonymkode: 7f7fe...ca0 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 Var vel ett tilfelle, for ett par sesonger siden, hvor noen samboere / ektefeller pleide å ta MINST tre eller fire turer til dagligvarebutikkene HVER ENESTE DAG Da ryker det selvfølgelig en god del penger. Folk som deltar på slike TV-programmer klarer / gidder veldig sjelden å planlegge noe som helst... Anonymkode: 7589d...447 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke noe problem. Vi bruker lett 15 000 på to stykk på en måned. Spiser sunt, og er slanke og aktive. Drikker 2-3 flasker vin i løpet av uka, ca 300 per flaske. Kjøper mat for 500 hver fredag (ferdig laget middag). Henter som regel sushi for ca 600 en gang i uka. Spiser ute 4-5 ganger i måneden. Kjøper oss lunsj på jobb hver dag. Ferskvaredisken på Meny brukes mye. Brød og diverse annet levert på døra tre ganger i uka. Det sagt - ville selvfølgelig ikke vært slik om det gikk utover andre ting. Da vi var studenter brukte vi maks 3 000 på mat i måneden. Anonymkode: 7f7fe...ca0 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: mye take-away kanskje? Anonymkode: b4b37...c22 Nei de hadde ikke take-away, men snus og redbull på han ene som også hadde to middagsmåltider daglig. Jeg forstår det fortsatt ikke, det er sikkert fordi jeg aldri har brukt verken snus, redbull eller andre laster som gjør at pengene flyr. Anonymkode: 16216...364
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 Ellers var det ting som egg, kyllig og kjøttdeig det virket som de pleide å spise. Anonymkode: 16216...364 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei de hadde ikke take-away, men snus og redbull på han ene som også hadde to middagsmåltider daglig. Jeg forstår det fortsatt ikke, det er sikkert fordi jeg aldri har brukt verken snus, redbull eller andre laster som gjør at pengene flyr. Anonymkode: 16216...364 Snus er dyrt, men ikke så dyrt. Om du er hard på snusinga så går det en boks om dagen, det blir ca 3000 kr i måneden. Anonymkode: 060cf...ed7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser på luksusfellen, og dagens par bruker 20 tusen hver eneste måned på mat. Hvordan er det mulig?? De må vel laste mye mat? De er slanke mennesker, men trener. Og den ene snuser. Men allkevel er det mulig i praksis? Hva spiser man da? Tror de bare handler på vanlig matbutikk etter det vi fikk se. Sjokkert😨 Anonymkode: 16216...364 Føler det var mye som ikke stemte i den serien. De sa ikke mye om hva de 20 000 gikk til? Om de spiste ute osv... Plutselig var alt bra på slutten der. De fikk da ikke over 300.000 for bilen? Anonymkode: 0f88c...e73 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #11 Skrevet 26. september 2018 https://www.dagbladet.no/kjendis/gikk-fra-hverandre-etter-at-luksusfellen-kom-pa-besok/70251921 Anonymkode: 4abf3...3e4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Føler det var mye som ikke stemte i den serien. De sa ikke mye om hva de 20 000 gikk til? Om de spiste ute osv... Plutselig var alt bra på slutten der. De fikk da ikke over 300.000 for bilen? Anonymkode: 0f88c...e73 Dem pleier sette uteliv og mat ute på "annet" posten, og mat er det som er på matbutikker. Fikk ikke helt med meg detaljene rundt bilen, men fikk med meg at det ikke akkurat var en familiebil, men en bil som hadde kostet dem over en million. (om jeg fikk med meg riktig tall). Jeg kan sortere i nettbanken, hvor alt fra matbutikker havner under "mat", og alt av takeaway/uteliv går på fritid eller diverse. Vil tro dem sorterer lignende i Luksusfellen, og eventuelt drar ut noen få enkeltting ellers. Anonymkode: f3bcf...4a0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #13 Skrevet 26. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem pleier sette uteliv og mat ute på "annet" posten, og mat er det som er på matbutikker. Fikk ikke helt med meg detaljene rundt bilen, men fikk med meg at det ikke akkurat var en familiebil, men en bil som hadde kostet dem over en million. (om jeg fikk med meg riktig tall). Jeg kan sortere i nettbanken, hvor alt fra matbutikker havner under "mat", og alt av takeaway/uteliv går på fritid eller diverse. Vil tro dem sorterer lignende i Luksusfellen, og eventuelt drar ut noen få enkeltting ellers. Anonymkode: f3bcf...4a0 Joo. De pleier bare å være mye mer spesifikke føler jeg. Følte de hoppet over mye denne episoden. Anonymkode: 0f88c...e73 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #14 Skrevet 26. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare 300,- dagen per person. Lett å bruke så mye om man liker god mat og drikke. Anonymkode: 4dd6d...ea5 Å herregud det setter ting i perspektiv Anonymkode: aa5a5...5fb 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #15 Skrevet 27. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare 300,- dagen per person. Lett å bruke så mye om man liker god mat og drikke. Anonymkode: 4dd6d...ea5 Det er 666 totalt for dem, 333 per voksen. Dette er hver dag, så det er ganske sykt. Anonymkode: 16216...364
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #16 Skrevet 27. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det var mye som ikke stemte i den serien. De sa ikke mye om hva de 20 000 gikk til? Om de spiste ute osv... Plutselig var alt bra på slutten der. De fikk da ikke over 300.000 for bilen? Anonymkode: 0f88c...e73 Enig! Syns også det var rart at ingen påpekte til henne, som mente alt var hans feil, at hun faktisk har mye skyld i det hele... det var hun som ikke betalte strømmen på nesten et år, hadde 100.000 i gjeld og var med på forbruket.. føler han fikk hele skylden og syns det er rart at ekspertene ikke stilte henne til veggen i det hele tatt. Anonymkode: 5ca58...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #17 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig! Syns også det var rart at ingen påpekte til henne, som mente alt var hans feil, at hun faktisk har mye skyld i det hele... det var hun som ikke betalte strømmen på nesten et år, hadde 100.000 i gjeld og var med på forbruket.. føler han fikk hele skylden og syns det er rart at ekspertene ikke stilte henne til veggen i det hele tatt. Anonymkode: 5ca58...7b1 Ikke jobbet hun fulltid og sørget for at barnehageregningen ble trukket fra konto heller. Anonymkode: 16216...364
Gjest Blondie65 Skrevet 27. september 2018 #18 Skrevet 27. september 2018 Det er klart at de begge deler skyld her. Jeg kom dessverre inn midt i programmet, og jeg ble totalt overrasket over at de hadde klart å vende om så totalt. Når det nå kommer frem at de gikk fra hverandre like etter at Luksusfellen var over fordi hun måtte ofre svært mye og ble motoren i endringen synes jeg det stemmer ganske bra med hvordan jeg oppfattet stemningen i programmet. Det er klart de hadde et veldig høyt overforbruk og det var nok mye som var utelatt i programmet - kanskje nettopp fordi det ble brudd mellom dem etterpå. Jeg forstår ikke helt at man kan bare la være å betale regninger - men bordet fanger litt og man blir litt lammet når man ikke har midler til å ordne opp og ikke forstår at man da må ofre noe.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #19 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er 666 totalt for dem, 333 per voksen. Dette er hver dag, så det er ganske sykt. Anonymkode: 16216...364 Hvis man regner med å spise og drikke ute, all alkoholinnkjøpet og eventuell røyk og snus så er ikke det så mye, jeg tenker jeg nesten er der jeg tar det jeg bruker i helgene og snitter på alle de 7 dagene i uka omtrent. Og så kommer vanlige dagligvarer på toppen, det koster jo alltid minst 300-400 når jeg trekker kortet i butikken og det gjør jeg 2-3 ganger i uka. Så kommer kaffebrenneriet og lunsj på jobb oppå der igjen. Hva er det vanlig å bruke på mat per person, egentlig? Anonymkode: f51b8...75f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #20 Skrevet 27. september 2018 En annen ting jeg kom på nå, som aldri ble forklart, dem brukte 1000kr i måneden på streaming... Tidligere programmer så har det blitt spesifisert at deltagere leier mye film på nett, det ble det ikke gjort her... vil det si at dem mest sannsynlig har ulike abonnementer til 1000kr i måneden? 😮 Anonymkode: f3bcf...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå