mammaemma Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Hvor får man svaret om man før bostøtte eller ikke? Og står det i svaret hvor mange kr man får i bostøtte?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Vedtaket står på forsiden når du logger inn på Husbanken sine sider, og kommer vel også som brev om jeg ikke tar feil. Jeg fikk svar på Digipost. Regner med det står sum også i vedtaket, selv har jeg bare fått avslag og venter på svar på klage... Anonymkode: fe399...09f
mammaemma Skrevet 26. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vedtaket står på forsiden når du logger inn på Husbanken sine sider, og kommer vel også som brev om jeg ikke tar feil. Jeg fikk svar på Digipost. Regner med det står sum også i vedtaket, selv har jeg bare fått avslag og venter på svar på klage... Anonymkode: fe399...09f Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har konto fordi jeg ikke har noen lån, når jeg prøver å logge inn.. Står at jeg ikke har tilgang til husbanken.
Elán Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 12 minutter siden, mammaemma skrev: Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har konto fordi jeg ikke har noen lån, når jeg prøver å logge inn.. Står at jeg ikke har tilgang til husbanken. Jeg søkte bostøtte digitalt og fikk svar i digipost. Før kommunen min tok i bruk digitale søknader, fikk jeg svar pr post og fikk da oppgitt antall kroner jeg fikk innvilget. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 16 minutter siden, mammaemma skrev: Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har konto fordi jeg ikke har noen lån, når jeg prøver å logge inn.. Står at jeg ikke har tilgang til husbanken. Får svar i digipost og på nettsiden til husbanken. Det høres ut som at du logger inn på feil sted? Det er i denne rekkefølgen; logg inn - person - bostøtte. Det er oppe i hjørnet på forsiden til husbanken.no. Summen du har fått vil stå i alle vedtak for hver måned. Da bostøtte søkes automatisk måned til måned. Det er kun første gang du skal søke (og om du får avslag 3 mnd på rad), ellers så går det automatisk og alt står i det brevet (avslag, innvilgelse og summen på utbetaling). Enten får du den i postkassen eller digipost. Anonymkode: f7363...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå