Gjest Respect Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Er på leting etter etter nettopp en slik. Har kikket litt rundt i veske/koffertbutikker, men utvalget er heller dårlig. Forslag til butikker jeg kan prøve?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har kjøpt en kjempefin en fra Samsonite. Kostet 449,- Har de der Samsonite selges. Finnes mange ulike modeller.
Cr@sh Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har kjøpt en kjempefin en fra Samsonite. Kostet 449,- Har de der Samsonite selges. Finnes mange ulike modeller. En sånn har jeg også. Meget praktisk!
Gjest Chica Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Jeg og anbefaler Samsonite. Kan ta av pc-veskedelen og bruke den for seg, eller ha den koblet på sekken og få med seg litt mer. Sekken kan også brukes uten pc-veskedelen på. Praktisk + samsonite pleier å ha veldig god kvalitet på varene sine.
Gjest Aurélie Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Denne er fin og sporty, samt vanntett: http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=474
ringblomst Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 Vil absolutt anbefale JanSport - mannen min har en del vondt i ryggen, men denne er veldig god å bære. Den koster litt - tror jeg betalte rundt 1300 for noen år siden. Sporty og fin er den også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå