Gå til innhold

Hva har barna deres på seg når de er inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor mange grader vi har inne. Men det er ikke kaldt i det hele tatt. Mannen min går med T skjorte inne.

Hadde besøk av nevøene mine på 5 og 9 år. De har på seg singlet og så en lang ermet topp av bomull. Deretter hettegenser laget av fleece. + sokker. Jeg syns det var litt for mye jeg ba dem ta av hette genseren men det ville dem ikke.

Jeg lurer på hva barna deres har på seg innendørs?

Anonymkode: 62572...f07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger truse og tynn genser andre ganger slik du beskriver vennene. 

Bruker  nå hettegenser over langermet t-skjorte på skolen pga kjøligere vær. Tenker de kler av seg selv både på skolen og hjemme om de er for varme. 

Anonymkode: 10916...b83

Skrevet

Klær.

Anonymkode: 82fac...cf3

• Liker 1
Skrevet

Stort sett bukse, t-skjorte eller singlet og vanlig genser over. Noe mer blir for varmt.

Anonymkode: 18c93...f48

Skrevet

Du synes det var litt for mye fordi du ikke var kald? 

Dette oppsummererer all min frustrasjon gjennom livet som frysepinne når de førreste klarer å verken forstå eller engang respektere at noen av oss er svært sensitive for kulde og ikke har det noe godt dersom vi alle kler oss likt. 

Anonymkode: b127f...5b0

• Liker 6
Skrevet

Jeg er egentlig ganske frossen av meg. Jeg satt i møte med en mannlig kollega her om dagen. Jeg åpnet vinduet flere ganger for luft, for jeg kokte og satt i kun t-skjorte. Han satt med t-skjorte og tykk fleecejakke utenppå. 

Konklusjon: Vi er forskjellige.

Jeg antar dine nevøer ville kledd av seg om de syntes det var varmt. Men å kle på seg når man fryser er vanskeligere, om man ikke har ekstra klær. 

Skrevet

Hallo.. så store barn klarer å ta av seg klær selv om de blir for varme😅

På jobben min går jeg i ulltrøye og ofte strikkegenser mens kollegaene mine går i t-skjorte... folk er forskjellige! 

Anonymkode: 6809b...845

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hallo.. så store barn klarer å ta av seg klær selv om de blir for varme😅

På jobben min går jeg i ulltrøye og ofte strikkegenser mens kollegaene mine går i t-skjorte... folk er forskjellige! 

Og for å svare på spm ditt:

barna mine går med shorts og t-skjorte unne for tiden. De er varme av seg! Jeg bruker ullstillongs og ulltrøye😅

I fjor gikk de også ofte i ulltrøye og ullsillongs. Når det er så kaldt at de går med ull på skolen går de nok med det hjemme også.

Skrevet

Her har minusgradene kommet, og har kaldt hus som vi må fyre masse med ved i. Går med ullabber, ulltrøyer, stillongs, boblejakker ute, lue og hansker

Anonymkode: 9090f...124

Skrevet

Alt andre henger seg opp i ved andrrd barn. Barnevernet må vel ringes ned og toppes opp med ting å sjekke. Jaggu levde foreldrene våre litt lettere enn vi.En feil og du blir meldt..Uglesett.  Hjelpe meg..Og stakkars de barna som virkelig trenger hjelp..og ikke får det..

Anonymkode: f0d0f...035

Skrevet

Skolebarna mine har på seg det de har lyst til inne. Tenker at de regulerer dette godt selv. 

Anonymkode: 2e951...328

Skrevet

Regulerer det selv, men stort sett går vi alle i t-skjorter/singletter, fordi vi liker å ha det skikkelig varmt inne. (Jeg har en sykdom som påvirkes av kulde, så vi har vel ofte 23-24 grader inne)

Anonymkode: b4860...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...