Gå til innhold

Hva betyr det å jobbe "hver 3. helg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver tredje fredag, lørdag og søndag, eller bare hver tredje lørdag og søndag?

Anonymkode: 9465b...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver tredje fredag, lørdag og søndag, eller bare hver tredje lørdag og søndag?

Lørdag og søndag, tror jeg. 

Anonymkode: 2f6c4...488

Skrevet

Normalen er fredag, lørdag og søndag. Men det kommer an på jobben det. 

Anonymkode: 5f1d8...e7b

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Normalen er fredag, lørdag og søndag. Men det kommer an på jobben det. 

Glemte, og da er fredagen ofte sen. Om det er slike arbeidstider. 

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er det enten fredag kveld, lørdag kveld og søndag dag, eller så er det fredag kveld, lørdag dag og søndag kveld eller natt til lørdag, søndag og mandag.  Fredag kveld er alltid inkludert i hver tredje helg hos oss. Men det varierer nok fra sted til sted. 

Anonymkode: 17179...665

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på jobben. Er egentlig et "hvor langt er et tau" spørsmål. 

Kan være alt fra 4 timer hver tredje fredag. Til fredag kveld, hele lørdag og hele søndag her tredje helg (helsevesenet). 

Anonymkode: 7342b...51d

• Liker 1
Skrevet

Oftest kveld fredag, og så dag eller kveld llrdag og søndag. Noen ganger kan man forhandle litt om man går dag eller kveld, spesielt hvis man jobber med andre som også har ønsker, da kan man bytte i turnus.

Liker b3st sen fredag, tidlig lørdag og sen søndag,  da får man litt helg alikevel.

Anonymkode: f9032...c1b

Skrevet

I min jobb er det fredag, lørdag og søndag. 

Anonymkode: 0b9da...10c

Skrevet

Det kan være fredag, lørdag, søndag eller bare lørdag og søndag, men som oftest er det førstnevnte. Jeg pleier å ha 6 vakter uka når jeg har arbeidshelg og da fri torsdag. 

Anonymkode: c8950...0b9

Skrevet

TS her. Er snakk om en deltidsjobb hvor det er oppgitt at en jobber dagtid. Får ta å spørre arbeidsgiveren.

Skrevet

Jeg har hver 3. helg, jeg annenhver gang fredag-lørdag-søndag og lørdag-søndag. Når jeg har fredag-søndag har jeg sen fredag, tidlig lørdag, sen søndag. Hvis lørdag-søndag så har jeg sen lørdag og tidlig søndag.

Anonymkode: fdcc0...2c8

Skrevet

Jobber i butikk og da er helg fredag kveld og lørdag.

Anonymkode: 8cffd...117

Skrevet

Vi jobber omtrent hver 3.helg. Da er det enten dagvaktshelg med dag lørdag og søndag, eller nattevaktshelg med nattevakt fredag, lørdag, søndag. 

Anonymkode: 8d411...669

Skrevet

Typisk helgejobb i helsevesenet;

Fredag 14.30-22.00, lørdag 07.00-15.00, søndag 14.30-22.00. Tre helger senere er lørdag og søndag byttet om.

Anonymkode: 97af7...df8

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk helgejobb i helsevesenet;

Fredag 14.30-22.00, lørdag 07.00-15.00, søndag 14.30-22.00. Tre helger senere er lørdag og søndag byttet om.

Anonymkode: 97af7...df8

Evnt. lørdag, søndag og mandag. Slik at noen overlapper den veien og. 

Anonymkode: bc8ba...d02

Skrevet

De dagene hver tredje helg bedriften har vakter. I ulike turnuser og skiftorninger etter hva de driver med.

Anonymkode: e27f4...a7a

Skrevet

Som ferdig utdannet er tredje hver helg fre, lør, søn, men da jeg var student var det lør og søn. Hvis du kun jobber hver tredje helg, hva sier arbeidskontrakten? Ca 14% pleier å være kun lør/søn, men ca 20% pleier å inkludere fredagen. 

Anonymkode: 6931d...58b

Skrevet

Der jeg jobber er det hver tredje lørdag og søndag. 

Skrevet

Lørdag og søndag er standard. I enkelte tilfeller gjelder fredagen også. 

Anonymkode: bbefe...f01

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Som ferdig utdannet er tredje hver helg fre, lør, søn, men da jeg var student var det lør og søn. Hvis du kun jobber hver tredje helg, hva sier arbeidskontrakten? Ca 14% pleier å være kun lør/søn, men ca 20% pleier å inkludere fredagen. 

Anonymkode: 6931d...58b

TS her. Jeg har ingen arbeidskontrakt av den enkle grunn at jeg ikke er ansatt. Jeg leter etter deltidsjobb, så dette er hentet fra en jobbannonse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...