AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann. Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller. Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem. Anonymkode: 1d962...bf3
Nuttery Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Mannen min elsker det. Jeg har aldri tenkt noe rart om det. 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 En kompis av meg elsker bollemus. Dess mer bollete dess bedre. Anonymkode: 7813a...73d 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Heldige deg. Synes det er fint. Hilsen kvinne🤗 Anonymkode: 1fb8f...6f3 6
Mystic woman Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann. Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller. Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem. Anonymkode: 1d962...bf3 Venusberg – Wikipedia Endret 26. september 2018 av Mystic woman Dobbelt opp. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 Må også henge meg og si at det er utvilsomt det fineste. Anonymkode: 70f5e...c71 2
Gjest Vanlig fyr Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 Bollemus er flott, og har aldri fått inntrykk at menn ikke synes det er det.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 Alle mannfolk jeg har vært med har blitt helt fra seg av kåthet når de oppdager den, omtrent 80% har kommentert den. Aldri har jeg opplevd en eneste negativ kommentar, ikke engang kommentarer fra folk som stusser på det eller synes det er rart! Virker som om det definitivt er en positiv ting i mannfolkas øyer ☺️ Og min er meget fremtredende og stor. Er meget slank og lang,m og den er såpass at det ser litt merkelig ut når jeg går i treningstights uten lang nok topp til å dekke den.. Anonymkode: f8ed6...32f 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mannfolk jeg har vært med har blitt helt fra seg av kåthet når de oppdager den, omtrent 80% har kommentert den. Aldri har jeg opplevd en eneste negativ kommentar, ikke engang kommentarer fra folk som stusser på det eller synes det er rart! Virker som om det definitivt er en positiv ting i mannfolkas øyer ☺️ Og min er meget fremtredende og stor. Er meget slank og lang,m og den er såpass at det ser litt merkelig ut når jeg går i treningstights uten lang nok topp til å dekke den.. Anonymkode: f8ed6...32f Sånn er min også, bare jeg føler den syns ofte litt bollete i noen jeans også Anonymkode: 1d962...bf3
Gjest HarryDotter Skrevet 26. september 2018 #11 Skrevet 26. september 2018 Bollemus er aldri et ord som menn slenger om seg negativt. Bollemus er sexy og fint. Du kommer aldri noensinne til å få en negativ kommentar fra en mann på den. Det kan jeg nesten garantere deg! Vær happy med den og bruk den i tenningsfasen for allt det er verdt
visp Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann. Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller. Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem. Anonymkode: 1d962...bf3 Det er litt vanskelig med hensyn på noen plagg, men tror ikke du skal være redd for at menn finner det avtennende i det hele tatt. Heller omvendt.
Bubo Skrevet 26. september 2018 #13 Skrevet 26. september 2018 For meg er bollemus tiltrekkende og vakkert. På samme måte som bryster, hofter og rumpe er den med på å definere de kvinnelige formene. 👍 Ser at det er mye positiv omtale av venusberget i denne tråden, men håper at det ikke resulterer i at flere vurderer plastikkirurgi ☺ 1
hutula1 Skrevet 26. september 2018 #14 Skrevet 26. september 2018 Er som om en mann skulle være for flink med bruken av pikken sin. Dvs. blir aldri feil med bollemus.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #15 Skrevet 26. september 2018 Det er jo litt betryggende å høre. Aldri hørt noen si noe om den men tenker at man ville vel aldri si noe stygt selv om man ikke syns det var fint. Plager meg mest i noen bukser og det er ikke fordi jeg bruker for små bukser og får ikke camelto, men ja, litt bollete og det er egentlig ikke så morsomt. TS Anonymkode: 1d962...bf3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #16 Skrevet 26. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann. Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller. Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem. Anonymkode: 1d962...bf3 Heller det en motsatt tilfelle. Anonymkode: e0459...b67
Gjest fitteslikker Skrevet 26. september 2018 #17 Skrevet 26. september 2018 Er du litt ung og uerfaren – litt usikker på kroppen din? Slutt å bekymre deg. Det får man bare rynker i pannen av. Både den og alle de andre delene av kroppen din er helt i orden!
Hr. Aktiv Skrevet 26. september 2018 #18 Skrevet 26. september 2018 Det er ikke ekte bollemus før den vises igjennom bunaden. 10
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #19 Skrevet 26. september 2018 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er ikke ekte bollemus før den vises igjennom bunaden. Da er min ekte 😁 Anonymkode: 7813a...73d 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #20 Skrevet 26. september 2018 Det er greit så lenge den er glutenfri. Anonymkode: 17e33...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå