Gå til innhold

Fyldig" bollemus" plager meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann.

Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller.

Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem.

Anonymkode: 1d962...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min elsker det. Jeg har aldri tenkt noe rart om det. 

• Liker 8
Skrevet

En kompis av meg elsker bollemus. Dess mer bollete dess bedre.

Anonymkode: 7813a...73d

• Liker 2
Skrevet

Heldige deg. Synes det er fint. Hilsen kvinne🤗 

Anonymkode: 1fb8f...6f3

• Liker 6
Skrevet (endret)

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann.

Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller.

Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem.

Venusberg – Wikipedia

Endret av Mystic woman
Dobbelt opp.
  • Liker 2
Skrevet

Må også henge meg og si at det er utvilsomt det fineste.

Anonymkode: 70f5e...c71

• Liker 2
Skrevet

Bollemus blir aldri feil😀

• Liker 5
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Bollemus er flott, og har aldri fått inntrykk at menn ikke synes det er det.

Skrevet

Alle mannfolk jeg har vært med har blitt helt fra seg av kåthet når de oppdager den, omtrent 80% har kommentert den. Aldri har jeg opplevd en eneste negativ kommentar, ikke engang kommentarer fra folk som stusser på det eller synes det er rart! Virker som om det definitivt er en positiv ting i mannfolkas øyer ☺️ Og min er meget fremtredende og stor. Er meget slank og lang,m og den er såpass at det ser litt merkelig ut når jeg går i treningstights uten lang nok topp til å dekke den.. 

Anonymkode: f8ed6...32f

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mannfolk jeg har vært med har blitt helt fra seg av kåthet når de oppdager den, omtrent 80% har kommentert den. Aldri har jeg opplevd en eneste negativ kommentar, ikke engang kommentarer fra folk som stusser på det eller synes det er rart! Virker som om det definitivt er en positiv ting i mannfolkas øyer ☺️ Og min er meget fremtredende og stor. Er meget slank og lang,m og den er såpass at det ser litt merkelig ut når jeg går i treningstights uten lang nok topp til å dekke den.. 

Anonymkode: f8ed6...32f

Sånn er min også, bare jeg føler den syns ofte litt bollete i noen jeans også :(

Gjest HarryDotter
Skrevet

Bollemus er aldri et ord som menn slenger om seg negativt. Bollemus er sexy og fint. Du kommer aldri noensinne til å få en negativ kommentar fra en mann på den. Det kan jeg nesten garantere deg! Vær happy med den og bruk den i tenningsfasen for allt det er verdt

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt vanskelig med hensyn på noen plagg, men tror ikke du skal være redd for at menn finner det avtennende i det hele tatt. Heller omvendt.

Skrevet

For meg er bollemus tiltrekkende og vakkert. På samme måte som bryster, hofter og rumpe er den med på å definere de kvinnelige formene. 👍

Ser at det er mye positiv omtale av venusberget i denne tråden, men håper at det ikke resulterer i at flere vurderer plastikkirurgi ☺

• Liker 1
Skrevet

Er som om en mann skulle være for flink med bruken av pikken sin. Dvs. blir aldri feil med bollemus.

Skrevet

Det er jo litt betryggende å høre. Aldri hørt noen si noe om den men tenker at man ville vel aldri si noe stygt selv om man ikke syns det var fint.  Plager meg mest i noen bukser og det er ikke fordi jeg bruker for små bukser og får ikke camelto, men ja, litt bollete og det er egentlig ikke så morsomt.

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heller det en motsatt tilfelle. 

Anonymkode: e0459...b67

Gjest fitteslikker
Skrevet

Er du litt ung og uerfaren – litt usikker på kroppen din?
Slutt å bekymre deg. Det får man bare rynker i pannen av. Både den og alle de andre delene av kroppen din er helt i orden! 

Skrevet

Det er ikke ekte bollemus før den vises igjennom bunaden.

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er ikke ekte bollemus før den vises igjennom bunaden.

Da er min ekte 😁

Anonymkode: 7813a...73d

• Liker 2
Skrevet

Det er greit så lenge den er glutenfri.

Anonymkode: 17e33...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...