AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Tester nå for første gang etter eggløsning. Er i dag på dag 7 i syklusen. Synes testen er så "sterk". Nærmer eggløsningen seg eller? 😱 Har en syklus på 30-34. Anonymkode: 47254...4d0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Vanskelig å si, den kan være sånn mange dager før den blir positiv:) Men er enig i at den er sterk til å være så tidlig. Om den er like sterk hele syklusen tyder det på hormonkrøll. Anonymkode: d6441...e45
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si, den kan være sånn mange dager før den blir positiv:) Men er enig i at den er sterk til å være så tidlig. Om den er like sterk hele syklusen tyder det på hormonkrøll. Anonymkode: d6441...e45 Takk for svar. Den var ikke så sterk i går. Har fått en del utflod i dag kjenner jeg. Synes også det var veldig tidlig for en sånn strek men jeg får fortsette å teste fremover å se Synes dette er litt spennende å kjenner jeg, har aldri testet før 😅 Anonymkode: 47254...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå