Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som er medlem eller vet noe om denne klubben?

Overhørte en samtale i dag og ei fortalt at hun hadde bestilt ei pakke og fått mye mer i tillegg uten å betale noe ekstra. Har egentlig ikke noe erfaring med oriflame-produkter. Er de bra? Noen som vet noe mer om klubben? Elsker slike klubber :-) Det er tingen for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var med i Oriflame for lenge siden og det var utrolig koselig å kunne gå gjennom de små katalogene og se på ting. Var veldig fornøyd med produktene og har fremdeles en Oriflame blush koste som jeg er veldig fornøyd med!

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil, så har de eget nettsted:

www.oriflame.no

Og der kan du bestille produkter.

Kjøpte en del bodylotion der i fjor. Pluss en hel masse. Drøye produkter og ofte tilbud.

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

ja,skjekket den siden,men var litt vanskelig å forstå alt det der med den klubben. Er det slik at man blir medlem og får tilbud i postkassa og kan bestille slik liksom...Mulig jeg er komplett idot,men forstod ikke mye av det de skrev på denne siden...

Noen som kan hjelpe meg? Som er eller har vært medlem??

Gjest the imp
Skrevet
ja,skjekket den siden,men var litt vanskelig å forstå alt det der med den klubben. Er det slik at man blir medlem og får tilbud i postkassa og kan bestille slik liksom...Mulig jeg er komplett idot,men forstod ikke mye av det de skrev på denne siden...

Noen som kan hjelpe meg? Som er eller har vært medlem??

Det det står er at du kan handle enten som medlem, kunde eller av medlemmer i nærheten. Du kan handle over internett, eller ta kontakt med en som er konsulent. En slik finner du ved å gå trykke på linken der det står bli medlem eller kunde til høyre på sida. Da får du opp en ny side med to nye linker, en til hvordan du handler på internett og en til hvordan du kan få handlet av en konsulent. Trykker du på linken under handle av medlem kan du skrive inn postnr ditt og få vite kontaktinfo til et medlem nær deg.

Gjest ikkepålogget-Uma
Skrevet

Hehe...Føler meg sååå smart! :oops:

Men takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...