AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #41 Skrevet 26. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke blitt sammen med han om han hadde hatt barn nei, hvorfor skulle jeg blitt det. Jeg har alltid hatt mer enn nok å velge mellom, så hvorfor skulle jeg valgt en med barn som skaper ekstra problemer for meg? Anonymkode: 9ca03...a86 Men du ser på det som en selvfølge at han skulle bli sammen med deg med barn? Hvorfor er det greit din vei, men ikke hans vei? Litt selvsentrert, eller misforstår jeg??? Eller mener du at dine barn er mer verdt enn andres barn, men alle bør akseptere dine barn? Anonymkode: 63410...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #42 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle samboeren velge deg med barn?? Samme greien, egentlig Anonymkode: 63410...d3f Ikke sant. Blir jo bare ekstra problemer for han:) Anonymkode: 45bd6...670
Jr.Garcon Skrevet 26. september 2018 #43 Skrevet 26. september 2018 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med det? Det er helt utrolig dobbeltmoralsk. Så de som alenemødre eller deltidsmammer og kanskje er slitne og dvaske, sitter og forventer at det skal dukke opp en barnløs drømmemann sånn uten videre? Det er forøvrig en liten andel menn som er interessert i å oppdra andres barn, hvis de ikke har barn selv. Anonymkode: 13cf2...132 Det er jo fritt opp til hver enkelt å ha preferanser/krav i valg av partner. Jeg skjønner de godt, det høres jææææævlig slitsomt ut med sånn mine-dine-våre barn. Å finner de en barnløs mann som har lyst til å være sammen med en en alenemor med 2 unger så bra for de :). Men det er noe fantastisk selvsentrert og enveis over å dumpe en kar/dame fordi h+n har barn, samtidig som man krever at en mann/dame uten barn SKAL akseptere dine barn. Endret 26. september 2018 av Jr.Garcon 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #44 Skrevet 26. september 2018 5 timer siden, Coronas skrev: Jeg ønsker helst ikke å treffe menn med barn. Langt fra lyst å flytte sammen med. Det er en bitter/surt kvinnfolk en må forholde seg til ( hans ex) pluss at jeg tror menn tenker at da tar jeg over husmorrollen. Og det hadde aldri funket med en mann med jentebarn. Prinsessefakter og pappa rundt lillefingeren 🤔 Men hvis du har barn fra før, tenker du at en mann da skal akseptere ditt barn på samme måte du ikke vil akseptere hans barn?? Har du barn fra før, er du i samme båt... Det er ikke sikkert drømmemannen din vil ha deg med barn på kjøpet, eksen din osv. Ville ikke du blitt trist da? Anonymkode: 63410...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #45 Skrevet 26. september 2018 4 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Det er jo fritt opp til hver enkelt å ha preferanser/krav i valg av partner. Jeg skjønner de godt, det høres jææææævlig slitsomt ut med sånn mine-dine-våre barn. Å finner de en barnløs mann som har lyst til å være sammen med en en alenemor med 2 unger så bra for de :). Men det er noe fantastisk selvsentrert og enveis over å dumpe en kar/dame fordi h+n har barn, samtidig som man krever at en mann/dame uten barn SKAL akseptere dine barn. 100 prosent enig! Virker som mange mener at det er en selvfølge at menn skal aksepteres kvinnens barn, men at kvinnen helst ikke vil vite at mannen har barn fra før. De skal helst ekskluderes. Det beviser i så fall min teori opp gjennom livet med stemødre som forventer at mannen skal prioritere bort sine egne barn Har sett det så mange ganger, derfor blir jeg provosert over kvinner som nærmest forventer at hennes barn skal behandles som gull, mens ny mann kun skal konsentrere seg om hennes barn. Det og dra om han har barn, eller ønsker seg barn..... Mange triste barn ute i verden pga selvsentrerte kvinner, enten med barn fra før, eller med halvsøsken på vei... Anonymkode: 63410...d3f 3
Coronas Skrevet 27. september 2018 #46 Skrevet 27. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvis du har barn fra før, tenker du at en mann da skal akseptere ditt barn på samme måte du ikke vil akseptere hans barn?? Har du barn fra før, er du i samme båt... Det er ikke sikkert drømmemannen din vil ha deg med barn på kjøpet, eksen din osv. Ville ikke du blitt trist da? Anonymkode: 63410...d3f En mann får ikke ansvarfor mitt barn slik en mann vil overføre ansvar til meg. Og en ex vil alltid klare å ødelegge om det var mannen som gikk fra henne. Blir for mye drama. Dessuten er min sønn voksen så mine preferanser for ny mann er at han er uten barn. Vi er alle forskjellig. Noen er super familieorientert. Jeg er absolutt ikke det. Så ingen problem om en mann tenker det samme som meg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #47 Skrevet 27. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 100 prosent enig! Virker som mange mener at det er en selvfølge at menn skal aksepteres kvinnens barn, men at kvinnen helst ikke vil vite at mannen har barn fra før. De skal helst ekskluderes. Det beviser i så fall min teori opp gjennom livet med stemødre som forventer at mannen skal prioritere bort sine egne barn Har sett det så mange ganger, derfor blir jeg provosert over kvinner som nærmest forventer at hennes barn skal behandles som gull, mens ny mann kun skal konsentrere seg om hennes barn. Det og dra om han har barn, eller ønsker seg barn..... Mange triste barn ute i verden pga selvsentrerte kvinner, enten med barn fra før, eller med halvsøsken på vei... Anonymkode: 63410...d3f Det der er jo bare tull. Kvinner er vel generelt mye mer tolerante overfor menns barn fra tidligere forhold, enn omvendt. Tenk bare på begrepet «kull nummer to». Det er stort sett bare brukt på menn. Det er jo også ofte brukt som forklaringen på at mange menn går barnløse - nemlig at kvinner heller får barn med menn som har barn fra før, enn med de som aldri har greid å etablere seg på den måten. En kvinne som har barn fra før vil kanskje dessuten sitte med den erfaringen at menn ikke tar ansvar for barna sine. Hun vil antakelig frykte at det er henne som må vaske klær, passe, og lage mat for sin nye kjærestes barn fra tidligere forhold. Har hun barn fra før er det rimelig at hun ikke orker det. Merkelig hvordan så mange i denne tråden omtaler barn som en byrde. Som en «bagasje» og svakhet. Jeg gjør ikke det!! Barna mine er det beste som har hendt meg!! Synes synd på voksne som ikke har barn. Anonymkode: 6f63c...13c 2
Maleficenta Skrevet 28. september 2018 #48 Skrevet 28. september 2018 På 26.9.2018 den 17.43, AnonymBruker skrev: Du skjønner ikke at det kan føles nok med fem barn i huset? Hvem er det som gjør det meste av oppfølging av barn i en familie? Det er kvinnene det. Hvis søsteren din er "evig singel" så er det neppe fordi hun nekter menn lage flere barn med henne - det er mest sannsynlig mennene som ikke vil være stefar til fem barn. Bare ett barn er nok til at mange menn ikke vil ha varig forhold, uavhengig om kvinnen kunne tenke seg flere barn eller ikke. Tror det er vanligere enn at single fedre blir avvist. Anonymkode: 466a8...f6f Man er uansett sprøyte gal om man frivillig inngår et forhold med noen som har 5 barn fra før. Hadde ikke rørt en 5 barnsfar med ildtang 1
Maleficenta Skrevet 28. september 2018 #49 Skrevet 28. september 2018 På 26.9.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev: 😂😅 Du får begynne med å dokumentere påstandene dine vettu - så kan vi diskutere. Eller - siden du neppe kan det - så får vi vel først diskutere om din virkelighetsoppfatning stemmer, eller hvor langt ute på jordet du er? Anonymkode: fa346...67e Når det gjelder 5 barn så har nok vedkommende veldig rett
Maleficenta Skrevet 28. september 2018 #50 Skrevet 28. september 2018 På 27.9.2018 den 0.56, AnonymBruker skrev: 100 prosent enig! Virker som mange mener at det er en selvfølge at menn skal aksepteres kvinnens barn, men at kvinnen helst ikke vil vite at mannen har barn fra før. De skal helst ekskluderes. Det beviser i så fall min teori opp gjennom livet med stemødre som forventer at mannen skal prioritere bort sine egne barn Har sett det så mange ganger, derfor blir jeg provosert over kvinner som nærmest forventer at hennes barn skal behandles som gull, mens ny mann kun skal konsentrere seg om hennes barn. Det og dra om han har barn, eller ønsker seg barn..... Mange triste barn ute i verden pga selvsentrerte kvinner, enten med barn fra før, eller med halvsøsken på vei... Anonymkode: 63410...d3f Det er ikke så rart da stemødre blir ilagt mer ansvar for stebarn enn menn. 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 28. september 2018 #51 Skrevet 28. september 2018 Da jeg var singel og barnløs var det helt uaktuelt for meg å møte noen som hadde barn fra før. Tilsvarende kan det være uaktuelt for en kvinne med barn å møte en mann med barn. Man må da kunne ha preferanser uten å skulle stå til rette for dem! Til syvende og sist er det markedet som bestemmer hvilke preferanser du får oppfylt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #52 Skrevet 28. september 2018 På 26.9.2018 den 19.15, AnonymBruker skrev: Aldri si aldri. Kanskje han blir frista når du sitter der med hengepupper og slærk i høna etter fødselen 🐔🐓 Anonymkode: 386c4...059 Jeg har jo allerede fått barn med han og jeg har ikke noe heng eller slærk noe sted. Anonymkode: 9ca03...a86
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #53 Skrevet 28. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo allerede fått barn med han og jeg har ikke noe heng eller slærk noe sted. Anonymkode: 9ca03...a86 Sjansen er stor for at han kan treffe på en mye finere dame enn der ute 🙊 Tenk om hun blir gravid og de flytter sammen og glemmer inkludere barnet du har sammen med han🤓 Anonymkode: 48373...500
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #54 Skrevet 28. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Sjansen er stor for at han kan treffe på en mye finere dame enn der ute 🙊 Tenk om hun blir gravid og de flytter sammen og glemmer inkludere barnet du har sammen med han🤓 Anonymkode: 48373...500 Herregud, hva er problemet ditt? Lyser lang vei at hun du siterer får frem noe bittert i deg. Anonymkode: 30ae7...0c7 1
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 28. september 2018 #55 Skrevet 28. september 2018 Det er fordi de er på jakt etter en ny pappa til barna sine, og ønsker ikke konkurranse om mannens ressurser.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #56 Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said: Det er fordi de er på jakt etter en ny pappa til barna sine, og ønsker ikke konkurranse om mannens ressurser. Kanskje bedre det enn at det faktisk blir konkurranse om mannens ressurser. Anonymkode: 06457...7f9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #57 Skrevet 28. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjansen er stor for at han kan treffe på en mye finere dame enn der ute 🙊 Tenk om hun blir gravid og de flytter sammen og glemmer inkludere barnet du har sammen med han🤓 Anonymkode: 48373...500 Det må være trist å være så usikker og ha så dårlig selvtillit som du helt tydelig har. Jeg bekymrer meg overhode ikke for at samboeren min skal treffe en annen. Anonymkode: 9ca03...a86 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #58 Skrevet 28. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hva er problemet ditt? Lyser lang vei at hun du siterer får frem noe bittert i deg. Anonymkode: 30ae7...0c7 Nei🤓 Hun er bare veldig dobbeltmoralsk! Anonymkode: 48373...500
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 28. september 2018 #59 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje bedre det enn at det faktisk blir konkurranse om mannens ressurser. Anonymkode: 06457...7f9 Ja da, sier ikke at det er galt, bare at det er hva det er.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #60 Skrevet 28. september 2018 Tja. Hvordan skal dere få tid til å treffes hvis dere har barna forskjellige uker/helger? Tenker mye sv utfordringen kan ligge der jeg. Anonymkode: 3554c...5c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå