Gå til innhold

Damer med barn som ikke aksepterer menn som har barn fra før av

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På lik linje som at det finnes menn uten barn som vil inngå forhold med damer som har barn. Så ingenting galt i å ønske en mann uten barn. 

Anonymkode: cb054...78a

Absolutt ikke. 

Anonymkode: 71405...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. 

Anonymkode: 71405...77f

Jeg har forresten 2 barn og har møtt menn med og uten barn. Null problem:) Nå er kjæresten far da og jeg ønsker ikke fler. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det? Det er helt utrolig dobbeltmoralsk.

Så de som alenemødre eller deltidsmammer og kanskje er slitne og dvaske, sitter og forventer at det skal dukke opp en barnløs drømmemann sånn uten videre?

Det er forøvrig en liten andel menn som er interessert i å oppdra andres barn, hvis de ikke har barn selv.

Anonymkode: 13cf2...132

😂😅

Du får begynne med å dokumentere påstandene dine vettu - så kan vi diskutere.

Eller - siden du neppe kan det - så får vi vel først diskutere om din virkelighetsoppfatning stemmer, eller hvor langt ute på jordet du er? ;)

Anonymkode: fa346...67e

• Liker 3
Skrevet

Nevner også blogger funky Gine som eksempel :)

Gjest theTitanic
Skrevet

Så de som alenemødre eller deltidsmammer og kanskje er slitne og dvaske, sitter og forventer at det skal dukke opp en barnløs drømmemann sånn uten videre?

Det er forøvrig en liten andel menn som er interessert i å oppdra andres barn, hvis de ikke har barn selv.

Det der er helt enkelt. Som alenemor vet man hvor mye jobb det er. Dessuten er det mye styr med dine og mine. Det er vanskelig å forholde seg til andres barn. Å være stemamma er vanskeligere enn å være stepappa siden kvinner har betydelig flere kjepphester når det gjelder å få ting nøyaktig på sin måte.  Når jeg var alene ville jeg ikke ha en fyr med barn fra før. Ikke noe problem å finne en. Men da må man være åpen for at han ønsker seg et eget barn også. Sjelden en fyr vil være stepappa uten muligheten til biologiske barn. 

Skrevet

Det er da ikke dobbeltmoralsk med mindre personen selv anklager den andre for å være umoralsk. At en foretrekker å slippe å oppdra andres barn synes jeg ikke er noe rart i det hele tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir mine barn 120% så desverre ikke ork til andres barn. Har min 100% og fokuserer på de. Så skulle jeg hatt en mann, så var det en uten barn og uten ønske om fler. Dog lever jeg gode dager uten mann, så leter ikke, men er nok et absolutt krav at det ikke er flere barn inni bilde, rett og slett fordi jeg ikke har interesse av å gi mindre av min tid på mine egne barn.

Anonymkode: 9dc67...8ab

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir mine barn 120% så desverre ikke ork til andres barn. Har min 100% og fokuserer på de. Så skulle jeg hatt en mann, så var det en uten barn og uten ønske om fler. Dog lever jeg gode dager uten mann, så leter ikke, men er nok et absolutt krav at det ikke er flere barn inni bilde, rett og slett fordi jeg ikke har interesse av å gi mindre av min tid på mine egne barn.

Anonymkode: 9dc67...8ab

Stort sett ønsker menn ikke noen familie i det hele tatt, eller så ønsker de egne barn. Hvis du i tillegg har barna dine 100 % og aldri har fri, snevrer du nok inn sjansene for en kjæreste ganske betraktelig.

Jeg er selv uten barn, men kunne vært sammen med damer som hadde barn med følgende kriterier; 1) De måtte ikke ha barna 100 %. 2) Hun måtte vært åpen for å få minst to barn til.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke blitt sammen med han om han hadde hatt barn nei, hvorfor skulle jeg blitt det. Jeg har alltid hatt mer enn nok å velge mellom, så hvorfor skulle jeg valgt en med barn som skaper ekstra problemer for meg?

Anonymkode: 9ca03...a86

Håper han møter en flott barnsløs dame uten sånn bagasje. Så kan de lage vakre barn sammen, bare de to :) 

Anonymkode: 48373...500

• Liker 6
Skrevet

Jeg ønsker helst ikke å treffe menn med barn. Langt fra lyst å flytte sammen med. Det er en bitter/surt kvinnfolk en må forholde seg til ( hans ex) pluss at jeg tror menn tenker at da tar jeg over husmorrollen. Og det hadde aldri funket med en mann med jentebarn. Prinsessefakter og pappa rundt lillefingeren 🤔 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har barn og vil ikke ha menn med barn. Hadde jeg vært barnløs derimot kunne jeg gjerne hatt en mann med barn, men sånn mine-dine og evt våre barn unner jeg ikke unger å vokse opp i.

Anonymkode: e0394...be5

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper han møter en flott barnsløs dame uten sånn bagasje. Så kan de lage vakre barn sammen, bare de to :) 

Anonymkode: 48373...500

Han har allerede lagd barn med meg og ser ut til å stortrives med det, så tviler sterkt på at han er fristet til å følge ditt forslag.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har allerede lagd barn med meg og ser ut til å stortrives med det, så tviler sterkt på at han er fristet til å følge ditt forslag.

Aldri si aldri. Kanskje han blir frista når du sitter der med hengepupper og slærk i høna etter fødselen 🐔🐓

Anonymkode: 386c4...059

• Liker 3
Skrevet

Jeg har to kids 50/50 og møter gjere en mann i samme situasjon. Det ideelle er ikke å bo «tilsammans» med mine, dine og våre. I alle fall ikke med det første, men introdusere hverandre for barna etter hvert, dersom begge vil satse. 

Anonymkode: a8413...38b

Skrevet

Ingen problem med å se at det er dobbeltmoralsk. Likevel er det mitt liv og jeg bestemmer hva jeg vil ha og ikke. Dersom det skulle klaffe med en mann som har barn så er jo det fint, men det står ikke øverst på ønskelisten. Jeg vil ha en mann uten barn fra før, men som ønsker seg et par egne barn med meg.

Anonymkode: 9a816...738

Skrevet

Jeg har ett barn og møtte en mann jeg falt veldig for et par år siden. Dessverre så har han tre barn og jeg ønsker ikke å være i et forhold med en mann som har tre barn. Han synes nok jeg var rigid, men heller det enn å inngå et forhold hvor jeg ville blitt en ulempe for de tre barna fordi jeg ikke ville ha dem med på kjøpet.

Derimot har jeg nå møtt en mann som er barnløs, kjekk og har en veldig god jobb og han har også tatt en inkluderende rolle i forhold til mitt barn.

Anonymkode: 2e988...ea6

• Liker 1
Skrevet

Dette handler jo ikke om moral og dobbeltmoral. Det handler vel mest om hva som er praktisk gjennomførbart.

Jeg har selv barn, og merker at jeg blir ekstra interessert i menn som også har barn. De har ofte «det lille ekstra». Å se gode menn med barna sine er noe av det flotteste jeg vet.

Men: I virkelighetens verden med tidsklemme og kabaler som må gå opp, så innser jeg at det å skulle bli seriøs med en mann som har barn, vil være langt mer komplisert enn å bli sammen med en mann uten barn. Kanskje FOR komplisert. Og jeg kan naturligvis ikke velge vekk mine egne barn.Men jeg kan velge vekk barn som ikke er mine - dvs velge vekk menn som er i en slik livssituasjon at vi knapt ville greie å koordinere livene våre.

Anonymkode: 6f63c...13c

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske enig men hadde det vært meg hadde jeg tenkt at det hadde blitt så kaos om begge hadde barn fra før...

Skrevet

Skjønner godt de som ikke ønsker partner med barn, selv om de har barn selv. Alt kommer litt an på alderen til barna for min sin del.

Selv har jeg et barn som snart er voksen og utflytningsklar. Det å ha en partner med langt yngre barn orker jeg ikke. Orker heller ikke stor aldersforskjell om mitt barn hadde vært langt yngre heller. Og minst av alt orker jeg mamadrama. Dvs EXene til de mennene som har barn. 

Jeg ønsker å bli ferdig med barn når jeg er ferdig med barn. Og da deretter nyte livet.  Synes at det bare er ulemper med å skaffe seg en mann med barn. 

Anonymkode: 98c81...2a6

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har barn, men samboeren min har ikke. Hvorfor skulle jeg heller valgt en med barn?

Hvorfor skulle samboeren velge deg med barn?? Samme greien, egentlig ;)

Anonymkode: 63410...d3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...