Gå til innhold

Damer med barn som ikke aksepterer menn som har barn fra før av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med det? Det er helt utrolig dobbeltmoralsk.

Så de som alenemødre eller deltidsmammer og kanskje er slitne og dvaske, sitter og forventer at det skal dukke opp en barnløs drømmemann sånn uten videre?

Det er forøvrig en liten andel menn som er interessert i å oppdra andres barn, hvis de ikke har barn selv.

Anonymkode: 13cf2...132

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har barn, men samboeren min har ikke. Hvorfor skulle jeg heller valgt en med barn?

Anonymkode: 9ca03...a86

• Liker 7
Skrevet

Det synes vel det er nok unger, spesielt hvis de bor hos henne.

Finnes jo menn med barn også som ikke engang bor fast hos dem, som likevel vil ha en barnløs dame som heller ikke skal "få lov til" å bli gravid noensinne.

Anonymkode: 466a8...f6f

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er dobbeltmoralsk. Har man ett barn skjønner jeg man ikke ønsker en mann med fler enn ett barn selv, men ellers burde man ikke forvente en barnløs mann. Dog er jeg ikke enig i det siste du skrev, jeg ønsker ikke date eller kjæreste, har et barn 50%, men du verden så mange som vil date meg likevel. Faktisk fler barnløse enn med barn som tar kontakt. Og oppdra gjør man da ikke, barnet har bare èn mamma og pappa, ingen skal eller bør ta den plassen. 

Anonymkode: 30ae7...0c7

• Liker 3
Skrevet

Hva er galt i å ha egne preferanser og ønske for fremtiden?

Mine og dine barn i en blandet famile kan bli komplisert. Hvorfor ønske seg en komplisert tilværelse?

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har barn, men samboeren min har ikke. Hvorfor skulle jeg heller valgt en med barn?

Sier ikke det, men mener det er et urimelig krav.

Du er vel ikke sammen med samboeren din FORDI han ikke har barn? Du hadde akseptert det om han hadde?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Hva er galt i å ha egne preferanser og ønske for fremtiden?

Mine og dine barn i en blandet famile kan bli komplisert. Hvorfor ønske seg en komplisert tilværelse?

Hvorfor ha det som et definitivt krav, spør jeg da..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er vel ikke sammen med samboeren din FORDI han ikke har barn? Du hadde akseptert det om han hadde?

Hadde ikke blitt sammen med han om han hadde hatt barn nei, hvorfor skulle jeg blitt det. Jeg har alltid hatt mer enn nok å velge mellom, så hvorfor skulle jeg valgt en med barn som skaper ekstra problemer for meg?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ha det som et definitivt krav, spør jeg da..

Det koker ned til at du må akseptere andres valg.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du barn? Og hvor treffer du disse damene?

Anonymkode: 63830...fde

• Liker 3
Skrevet

Og her hører man om alle de barnløse menn som "ingen vil ha"(og som er en del flere enn barnløse kvinner),og så skal ingen få ha dem likevel hvis de selv har barn?

TS: Er single fedre dobbeltmoralske når de ønsker en barnløs partner, eller er det bare single mødre som er det?

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ei søster som selv har 5 barn, og hun ville ikke ha en mann med barn. Hun ville heller ikke ha flere barn, og fratok en ev mann muligheten til egne barn. Superegoistisk spør du meg.

Men, nå er hun over den fertil alderen, og fortsatt singel. Har bare hatt noen få kortvarige forhold. Evigsingel mao. 

Anonymkode: 386c4...059

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg selv ingenting i mot å finne en mann med barn, så lenge han selv ønsker flere barn. Ønsker han ikke flere barn er det uaktuelt for meg. Det jeg tror kan være et problem for noen er gjerne eksen, altså mora til barna. At hun er vanskelig å forholde seg til og at det kan bli mye drama.

Anonymkode: f3644...e2a

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ei søster som selv har 5 barn, og hun ville ikke ha en mann med barn. Hun ville heller ikke ha flere barn, og fratok en ev mann muligheten til egne barn. Superegoistisk spør du meg.

Men, nå er hun over den fertil alderen, og fortsatt singel. Har bare hatt noen få kortvarige forhold. Evigsingel mao. 

Du skjønner ikke at det kan føles nok med fem barn i huset? Hvem er det som gjør det meste av oppfølging av barn i en familie? Det er kvinnene det.

Hvis søsteren din er "evig singel" så er det neppe fordi hun nekter menn lage flere barn med henne - det er mest sannsynlig mennene som ikke vil være stefar til fem barn. Bare ett barn er nok til at mange menn ikke vil ha varig forhold, uavhengig om kvinnen kunne tenke seg flere barn eller ikke.

Tror det er vanligere enn at single fedre blir avvist.

• Liker 7
Skrevet

Nå har jeg vært enslig mor til 2 barn 100% i 12 år. Og jeg har prøvd å være i forhold med en som hadde barn, han ville jo bare at jeg skulle flytte inn, lage mat, gjøre husarbeid og ta med av barna hans og. Beklager men det skjer ikke. Jeg vil ha en kjæreste. Nå har og mine barn blitt så store, så å finne en mann med små barn er ikke aktuelt. 

Har og møtt menn med barn, som vil ha en kvinne uten barn.

Anonymkode: 7bb7c...1bd

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke at det kan føles nok med fem barn i huset? Hvem er det som gjør det meste av oppfølging av barn i en familie? Det er kvinnene det.

Hvis søsteren din er "evig singel" så er det neppe fordi hun nekter menn lage flere barn med henne - det er mest sannsynlig mennene som ikke vil være stefar til fem barn. Bare ett barn er nok til at mange menn ikke vil ha varig forhold, uavhengig om kvinnen kunne tenke seg flere barn eller ikke.

Tror det er vanligere enn at single fedre blir avvist.

Det er da ikke i alle tilfeller at damen tar ansvar for stebarna. Min søster klarte ikke engang å følge opp egne barn, så hun hadde aldri påtatt seg ansvar for andres. Men hun har forlangt at de mennene hun har hatt i livet har fulgt opp hennes 5 barn.

Selvsagt er hun singel for at menn uten barn, som selv ikke vil ha barn ikke vokser på trær.

Nå er hun ikke interessert i at mannen har barn, for det er kun hennes barnebarn som gjelder. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det? Det er helt utrolig dobbeltmoralsk.

Så de som alenemødre eller deltidsmammer og kanskje er slitne og dvaske, sitter og forventer at det skal dukke opp en barnløs drømmemann sånn uten videre?

Det er forøvrig en liten andel menn som er interessert i å oppdra andres barn, hvis de ikke har barn selv.

Mange tykke damer ønsker seg tynne og muskuløse menn. Folk må få ha sine egne preferanser 

Anonymkode: cb054...78a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har to barn og ser på det som en fordel å treffe en med barn selv rett og slett fordi en har forståelse for hva det innebærer. Når det er sagt, så betyr det ikke at jeg avskriver en mann uten barn heller. Men det må være en som ikke ønsker egne barn isåfall.

Anonymkode: 71405...77f

• Liker 2
Skrevet

Mange tykke damer ønsker seg tynne og muskuløse menn. Folk må få ha sine egne preferanser 

Men er jo ikke noe galt å ønske seg det.. Finnes sikkert muskuløse menn som ønsker tykke damer også.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er jo ikke noe galt å ønske seg det.. Finnes sikkert muskuløse menn som ønsker tykke damer også.

På lik linje som at det finnes menn uten barn som vil inngå forhold med damer som har barn. Så ingenting galt i å ønske en mann uten barn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...