AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Det er liksom bare folk med status som kommer seg fram. nå mener ikke jeg at man skal ha sånn skyhøy status , men hva gjør du egentlig om du har vært sliten hele livet (diagnose) og har slitt generellt ? Slik at du ikke har hatt så lett for å ha jobb og inntekt, ikke har så lett for å bli kjent med folk. Hvem får vel interesse for hun kjedelige ? Jeg tør ikke nærme meg menn jeg liker en gang, fordi de kommer til å velge meg bort så fort hun fantastiske , interessante og suksessfulle nærmer seg.. Anonymkode: 6ae11...6ce
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Tror det er viktig å vise folk at man er opptatt av ting, verden og slikt. Engasjement og at man bryr seg om noe er vel så viktig som hvilken arbeidstittel man har. Og hun fantastiske, interessante, suksessfulle, jeg kan love deg at hun har sine demoner. De forsvinner ikke selv om man klatrer på rangstigen. Anonymkode: f7f34...dd9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Kjenner en som hverken jobb eller status. Han har også en diagnose og er veldig langt fra kjedelig. Han har sjuk humor som ikke alle skjønner, og så mangler han sosiale antenner i moderat grad. Han er bare dønn ærlig, så folk finner han både underholdende, irriterende og smart. Så ikke kjedelig nei. Poenget er å holde seg noenlunde orientert om samfunnet uten at du trenger huske alle nyheter fra i går. Ha noen interesser du kan snakke om. Les bøker og se filmer. Bare vær litt engasjert. Du trenger ikke jobb eller status for å bli ansett som normalt oppegående. Det er til syvende og sist det vi liker best ved hverandre, at det går an å føre en samtale. Jeg lærte meg å lytte ordentlig til folk, og der kan en samle kunnskap 🙂 har kunnet bidra i samtaler på den måten. Og så liker folk å få spørsmål relatert til egne interesser. Ikke avhør altså, men sånn i passende øyeblikk. Jeg kjente seriøst en i over 5 år før jeg visste yrket hans! Vi hadde snakket mer om interessene våre. Så ikke tenk at status er så viktig. Det fins de høyt på strå, men folk flest er helt spiselige 🙂 Slutt å føl deg mislykket. Du har dine evner og ressurser. Det sier seg selv, så hent de fram og vis de fram! Anonymkode: b9b3b...5e8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er liksom bare folk med status som kommer seg fram. nå mener ikke jeg at man skal ha sånn skyhøy status , men hva gjør du egentlig om du har vært sliten hele livet (diagnose) og har slitt generellt ? Slik at du ikke har hatt så lett for å ha jobb og inntekt, ikke har så lett for å bli kjent med folk. Hvem får vel interesse for hun kjedelige ? Jeg tør ikke nærme meg menn jeg liker en gang, fordi de kommer til å velge meg bort så fort hun fantastiske , interessante og suksessfulle nærmer seg.. Anonymkode: 6ae11...6ce Jeg er sliten selv uten diagnose jeg. Har skaffet meg en normalt lønnet jpbb, et normalt hus og en normal (i mine øyne flott) mann. Sliten og lei har jeg vært hele tiden, men føler jeg har alt på stell og at det er bra nok. Anonymkode: f79a6...e0d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er liksom bare folk med status som kommer seg fram. nå mener ikke jeg at man skal ha sånn skyhøy status , men hva gjør du egentlig om du har vært sliten hele livet (diagnose) og har slitt generellt ? Slik at du ikke har hatt så lett for å ha jobb og inntekt, ikke har så lett for å bli kjent med folk. Hvem får vel interesse for hun kjedelige ? Jeg tør ikke nærme meg menn jeg liker en gang, fordi de kommer til å velge meg bort så fort hun fantastiske , interessante og suksessfulle nærmer seg.. Anonymkode: 6ae11...6ce Du er ikke kjedelig når du våger å være deg selv og stå for den du er. Jeg liker iallfall ekte mennesker og bryr meg midt på ryggen om fasader og status. Anonymkode: 38101...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå