Wonders Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 (endret) Ny tv-serie fra Engeland. Er egentlig en bokserie etter det jeg forstår. Fikk skikkelig sansen for den. På get-appen. Har sett bare to episoder, de eneste som ligger ute. Og gleder meg til mer. Flere enn meg som liker overtroiske serier? Endret 27. september 2018 av Wonders 2
Avalon Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Sett de to første episodene jeg også, synes den virker bra! 3
Ariana807 Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Elsker serien, har nesten lest meg gjennom første bok. Veldig spent på hvordan bok-til-film vil fungere for resten av historien! Det jeg var sett til nå av serien er sinnsykt bra!! 😍😍 Men elsker alt av alt som har med vampyrer å gjøre! Har du prøvd den nye serien «Manifest» som og går på HBO? Kom ut i går, jeg er helt hekta der og! 3
Avalon Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, Ariana807 skrev: Elsker serien, har nesten lest meg gjennom første bok. Veldig spent på hvordan bok-til-film vil fungere for resten av historien! Det jeg var sett til nå av serien er sinnsykt bra!! 😍😍 Men elsker alt av alt som har med vampyrer å gjøre! Har du prøvd den nye serien «Manifest» som og går på HBO? Kom ut i går, jeg er helt hekta der og! Den skal i alle fall jeg sjekke ut ! Er på jakt etter gode serier å se, føler jeg har sett "alt" og venter på ny sesong av div andre 😛 3
Wonders Skrevet 27. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2018 Da har jeg kjøpt lydboken i iTunes. Det var to utgaver der, med bare dagers mellomrom ble de sluppet, og prisene er forskjellige. Den til 199 kr kjøpte jeg. Boken er veldig mye mer detaljert så klart, og jeg liker å se først og høre etterpå. For jeg er veldig visuell av meg. Liker godt at kostymeavselingen i serien omringer hovedskuespillerinnen i blåfareger tett opptil ansiktet hennes. Farger og skarphet på filmingen er vakkert! Tv-serien er også detaljert, jeg ble så glad over denne teknikken på selve bildet samkjøringen mellom bok og tv-serie. De har endret på noen ting i tv-serien også, og det er også innenfor normalen. Det som er fint er at forfatteren Deborah Harkness har vært med å lage tv-serien, og har godkjent de små endringene! Vil ikke gi noen spoilere her, så velger å ikke komme med eksempler. Bestemor i Downton Abbey og Harry Potter er ikke den eneste gjengangeren Han her, Matthew Goode, -er også med i Downton Abbey og The Crown. Engelands egne Kristoffer Joner? https://www.imdb.com/name/nm0328828/?ref_=tt_cl_t3 Og denne kjenningen er også med, -for oss som er Game of Thrones fans. https://www.imdb.com/name/nm0853583/?ref_=tt_cl_t5 Snabba cash - Livet deluxe stjernen er også med, svenske Malin Buska, https://www.imdb.com/name/nm4274360/?ref_=tt_cl_t6 1
Wonders Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Nå er det 4 episoder ute. Jeg har hørt hele lydboken, og den er mye mer utbrodert enn tv-serien. Og nå har jeg kjøpt lydbøkene Shadow of Night og Book of Life som er del to og tre i denne serien. Tenk om det blir større enn ungdommelige og rare Twilight. For dette er for voksne og litt mer historiebasert... Denne falt skikkelig i smak. Endret 8. oktober 2018 av Wonders 1
Avalon Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 Likte episoden på lørdag skikkelig godt!!! Ble nesten sur da den var slutt. 1
Elaine Marley Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg liker godt slike serier og har "alltid" likt vampyrer, så jeg liker denne serien ganske godt. Gleder meg til å se mer av Dianas krefter og hvordan hele historien utvikler seg. 1
Wonders Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg har da sett alt fra tv-serien. Den er bra. Har også hørt lydbok av de to første bøkene av tre mulige. Å DÆVEN! Gleder meg ! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #11 Skrevet 23. oktober 2018 Er denne på netflix? Anonymkode: 1b191...59a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #12 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er denne på netflix? Anonymkode: 1b191...59a HBO Anonymkode: 7de42...47a 3
Wonders Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2018 Har du get-box eller Apple-tv ligger den på appen på mobilen/tv'n. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #14 Skrevet 24. oktober 2018 Er også fan. Blir for lenge å vente mellom episodene, så jeg skal også bestille bøkene Anonymkode: 4abd0...277 1
miss summers Skrevet 24. oktober 2018 #15 Skrevet 24. oktober 2018 Takk. Denne har jeg lurt på, skal sees 😀 1
Chiyo Skrevet 14. desember 2018 #16 Skrevet 14. desember 2018 Jeg har nettopp begynt å se på denne serien (episode 4), men det er en detalj som jeg syntes er litt rar. Kanskje det har noe å si for TV-serien senere? Jeg har ikke lest de andre bøkene i serien. Hvis det er noe som har lest boken så kanskje dere skjønner hva jeg mener... Spoiler I serien sier de at Diana sine foreldre ble myrdet på grensen mellom Ukraina og Russland, men i boken ble de jo myrdet i Nigeria. Jeg skjønner ikke hvorfor de har gjort en så stor endring. Hvis dette er noe som er viktig senere i serien, så er det ganske stor forskjell på Afrika og Øst-Europa!
GjestSiden2006 Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 Da er sesong 2 ute på HBO Nordic nå! Er bare 7 episoder i denne sesongen. Gleder meg masse masse! Bladde meg igjennom flere sider på KG for å finne en samletråd på denne serien, men fant ikke noe, så jeg googlet. Fant denne. Håper dere er ok med det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #18 Skrevet 8. januar 2021 GjestSiden2006 skrev (8 minutter siden): Da er sesong 2 ute på HBO Nordic nå! Er bare 7 episoder i denne sesongen. Gleder meg masse masse! Bladde meg igjennom flere sider på KG for å finne en samletråd på denne serien, men fant ikke noe, så jeg googlet. Fant denne. Håper dere er ok med det. Jeg har gledet meg lenge til denne! Skulle bare ønske den hadde kommet litt før, for nå er ferien over og jeg har ikke tid til å binge den Anonymkode: 5e4cd...784 2
GjestSiden2006 Skrevet 10. januar 2021 #19 Skrevet 10. januar 2021 Nå ligger det 10 episoder ute. Vel, siden i fjor har jeg hørt alle bøkene på lydbok. Og prøvd å lytte til noen podcaster. Må si jeg ikke trodde alle før, som sverget til bøker fremfor serie. Nå er jeg en av dem. For siden jeg kan det meste omtrent utenatt, 🤭🤫, så virker tv-serien nå nesten bare som høydepunkter. Det det av historien de har gjort om på for å være bedre for tv gjør meg ikke noe, tvert i mot. Jeg ønsker det velkommen. For da blir det en annen spinn på det. Som et friskt pust.
Ariana807 Skrevet 10. januar 2021 #20 Skrevet 10. januar 2021 Sesong 1 bok 1 Jeg leste og så disse samtidig. Følte bok til film var ganske bra gjort. Noen ting var endret på, men småting for å gjøre deler enklere. En bra start 😄 Kommer tilbake til sesong 2 når jeg er ferdig, har 1,5 episoder igjen å se 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå