Gå til innhold

Tenner på yngre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 27 år som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. 

Liker de tynne kroppene deres, den myke huden og uskyldigheten liksom.

Jeg tror jeg åpnet øynene mine for disse guttene da jeg selv var 21 og hadde et seksuelt forhold til en på 16. Vi holdt det skjult i frykt for reaksjoner, men jeg har siden hatt seksuell dragning så og si kun mot 16-17 åringer. 

Er dette helt galt av meg?

Anonymkode: cd0d5...914

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kvinne, da er det lov

Hilsen Trine Skei Grande

Anonymkode: e1a9e...e8f

• Liker 17
Skrevet

Jeg synes at uansett om du er voksen kvinne eller mann som liker barn som nettopp er kommet over den seksuelle lavalderen (kanskje til og med også barn under), så er det galt.

• Liker 4
Skrevet

Syntes uttrykket «galt», 

blir galt i denne sammenheng.

• Liker 5
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg åpnet øynene mine for disse guttene da jeg selv var 21 og hadde et seksuelt forhold til en på 16. Vi holdt det skjult i frykt for reaksjoner, men jeg har siden hatt seksuell dragning så og si kun mot 16-17 åringer. 

Galt og galt. Tanken er fri. Så lenge du ikke utnytter purunge gutter kan ingen nekte deg å tenne på dem. 

Jeg tiltrekkes også til et ungt og uskyldig utseende, men tillater ikke meg selv å forfølge fantasier om noen som er mer enn ti år yngre enn meg selv - jeg er passert 35. Den siste som satte fantasien i sving, er en som jobber i den lokale dagligvaren - han er drøyt 25 og ser noen år yngre ut enn han er. 

Anonymkode: e1621...3bc

Skrevet
1 time siden, Sphynx skrev:

Jeg synes at uansett om du er voksen kvinne eller mann som liker barn som nettopp er kommet over den seksuelle lavalderen (kanskje til og med også barn under), så er det galt.

59 minutter siden, puppi skrev:

Syntes uttrykket «galt», 

blir galt i denne sammenheng.

Og bruken av barn er også helt åpenbart feil. 

Skrevet
3 minutter siden, Fysikeren skrev:

Og bruken av barn er også helt åpenbart feil. 

Vel, i mine øyne er 16 åringer barn ennå. Feil å si galt og galt å si feil...

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Sphynx skrev:

Vel, i mine øyne er 16 åringer barn ennå. Feil å si galt og galt å si feil...

Dine øyne er irrelevant så lenge barn har en etablert definisjon. Barn er definert som frem til puberteten, og puberteten starter vanligvis i 11-12års alderen. Altså lenge før fylte 16 år. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Fysikeren skrev:

Dine øyne er irrelevant så lenge barn har en etablert definisjon. Barn er definert som frem til puberteten, og puberteten starter vanligvis i 11-12års alderen. Altså lenge før fylte 16 år. 

Vel, dette blir vi nok ikke enige om.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er greit. Du, mann eller kvinne, er mer moden enn en 16-17 åring og det er en skjevfordeling i maktbalansen. Det er lett for deg å påvirke en som er ung til å gjøre noe de ikke er helt klar for, enten de vet det eller ikke. Følelsesmessig kan man få problemer senere.  Derfor er det ikke greit. 

Mann42

Anonymkode: 27348...ccf

• Liker 4
Skrevet

Menn som sier dette om yngre jenter, får hard medfart.

Og fakta er at gutter ligger lengre etter i mental utvikling enn jenter, så en jente på 27 og gutter på 16-17 vil ha enorme forskjeller i modenhet.

Mann på 27 og jente på 17 vil kanskje ha noen få års forskjell i modenhet.

Men for all del, du er jente og vil definitivt dra gutter på den alderen, om du vil. Gutter er ikke så sarte som jenter, så du vil helt sikkert ikke risikere at de angrer og anklager deg for noe.

Men så er spørsmålet om du vil risikere å bli samtaleemnet i guttegjenger på videregående.

Det er fullt lovlig, og så lenge det er gjensidig, er det ok. Ditt valg, enkelt og greit.

• Liker 3
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Galt nei, kvalmt,ja!

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo lovlig, men......personlig føler jeg det er sært og jeg hadde absolutt følt det var noe rart med utviklingen min om jeg i en alder av 27 KUUN likte 16 år gamle spe søte små jenter 😕 . Jeg hadde egentlig blitt bekymret 🙈. Det blir jo egentlig verre jo eldre du blir også..53 år gammel dame som tenner kun på 16 år gamle gutter, det klinger overhodet ikke bra. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et (ste)tantebarn på 20 år og et på 17 år blant flere andre og må innrømme at det høres litt spesielt ut. Jeg er selv 27 år og har problemer med å sette meg inn i hvordan du kan tiltrekkes noen så unge, men igjen vil jeg tro du har problemet med å sette deg inn i at jeg kun tenner på mennesker som er maks 2 år yngre enn meg. De bør helst være minimum 4-5 år eldre enn meg (se 4-5 år eldre ut) :) Om det er galt av deg? Nei. Litt småkreepy dersom du føler samme dragning/tenning den dagen du passerer 35+? Definitivt. 

Anonymkode: fa11d...56b

Skrevet

Vel, du får jo et større problem jo eldre du blir, jeg hadde faktisk bekymret meg over det!

Men tipper du er en fantasi for gutter i den alderen, så så lenge begge er med er alt greit, uansett kjønn, synes jeg.

Kan det være at du burde utforske om du tenner på jenter? For så unge gutter er jo ikke MENN, det som normalt tenner kvinner. Mulig det er helt på jordet, jeg vet ikke. Jeg liker alt det som unge gutter ikke har, hår på brystet og sterke armer, skjeggstubber.

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er ikke straffbart, så der går du klar.

Et sentralt element i #metoo-sakene som har blitt rullet opp, er skjevheten i alder, erfaring og status mellom overgriper og offer. Jo større denne skjevheten er, jo lenger inn i gråsonen mellom frivillig sex og overgrep vil du gli.

Tenk nøye på dette, og ta kloke beslutninger før du evnt har sex med noen.

Dette er mitt beste råd.

Skrevet

Hva sier guttene på 16-17 er vel det vesentlige spørsmålet. Tror ikke de er vonde å be :fnise:

Skrevet
19 timer siden, æøå* skrev:

Menn som sier dette om yngre jenter, får hard medfart.

Og fakta er at gutter ligger lengre etter i mental utvikling enn jenter, så en jente på 27 og gutter på 16-17 vil ha enorme forskjeller i modenhet.

Mann på 27 og jente på 17 vil kanskje ha noen få års forskjell i modenhet.

Men for all del, du er jente og vil definitivt dra gutter på den alderen, om du vil. Gutter er ikke så sarte som jenter, så du vil helt sikkert ikke risikere at de angrer og anklager deg for noe.

Men så er spørsmålet om du vil risikere å bli samtaleemnet i guttegjenger på videregående.

Det er fullt lovlig, og så lenge det er gjensidig, er det ok. Ditt valg, enkelt og greit.

Blank løgn. En 17 årig jentunge er på mange måter et barn i en voksens kropp. Samme gjelder for gutter i den alderen. Voksne folk må da gjerne kikke litt i smug på unge folk, men for guds skyld hold dere unna. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg gjorde også det da jeg var på samme alder. Jeg gjorde jo aldri noe med det for å si det sånn, det følte jeg ikke ville vært riktig. Nå er jeg i midten av 40-årene og selv om jeg fortsatt tenner på menn som er ganske mye yngre enn meg så har den alderen økt proporsjonalt med min egen så nå føler jeg det er mer innafor. 

Anonymkode: 44839...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...