Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har "oppdaget" ett for meg nytt merke som har hudpleie produkter og sminke. Fåes på SparKjøp(ingen andre steder i Norge som jeg vet...)

Tror Boots er hovedmerket,så er merker som No7(det har jeg visst om før...),Botanics og Natural Collection som er under Boots-merket igjen...

Var på min nærmeste SparKjøp butikk i dag og de hadde solid utvalg av disse merkene- alt avhudpleie og sminke...Så veldig bra ut. Var ikke særlig dyrt heller...

Jeg kikket litt og fant noe...Blant annet Boots hair science dypt rensende shampoo. kr 50 for 250 ml og Boots hair science balsam for brusete/krøllete hår. 50 kr for 240 ml. Disse skal også beskytte mot skade fra varme og UV-stråler. Gleder meg til å prøve...De lover ganske mye til en ganske så rimlig penge.

Noen som har prøvd noe fra Boots-merket?Får meg er det heelt nytt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Boots merkene er ikke nye. De har eksistert i England i årevis. Boots er parfymerikjeder over hele England, og Boots merket er altså butikkens eget. Sikkert greie nok produkter. Greie og billige.

Har bodd i England i mange år. Som fattig student passet Boots merkene meg ypperlig da.

Skrevet

Fint å få vite hvor de selger det i Norge, har alltid vært innom Boots i England..

Gjest Gjest2
Skrevet

HVA???? Finnes Boots i Norge?? De har verdens beste shampoo!!! (Èn for rødhårede, en for blonde og en for brunetter.)

Hvor har spar-kjøp butikker? (Har de i Oslo?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...