AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Skal studere i Oslo til neste år. Med tanke på at jeg har en liten hund og boligprisene i Oslo, så frister det LITE å leie et rom i sentrum til 6000 kr med 4 andre. Spesielt med tanke på at jeg er godt voksen! Jeg vurderer da å pendle inn på det obligatoriske som er ca 3 dager i uken, noen ganger 2. Er dette realistisk og er det noen her med erfaring på området? Anonymkode: 6a19c...551
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Ser ikke problemet. Jeg pender 2.5 timer hver vei hver dag, fra Hallingdal til Lillehammer hvor veiene er veldig dårlige i forhold til E18. Det eneste du må tenke på er om du har råd til det, og om du kommer til å orke dette i lengden. Anonymkode: e99cc...0d8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke problemet. Jeg pender 2.5 timer hver vei hver dag, fra Hallingdal til Lillehammer hvor veiene er veldig dårlige i forhold til E18. Det eneste du må tenke på er om du har råd til det, og om du kommer til å orke dette i lengden. Anonymkode: e99cc...0d8 Oi da pendler du langt 😮 Ja om jeg orker i lengden må man vel bare erfare underveis ville jeg tro. Det koster ca 2600 i mnd inkl bensin og bom så noe utgifter blir det jo. Men er jo ikke veldig billig med tog heller.... Anonymkode: 6a19c...551
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Hvorfor skulle ikke det være realistisk? Det er jo bare en drøy time hver vei. Mange som pendler fulle dager hver dag. Selv kjører jeg 3 dager i uken og det er virkelig null problem. Anonymkode: 4657b...059 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle ikke det være realistisk? Det er jo bare en drøy time hver vei. Mange som pendler fulle dager hver dag. Selv kjører jeg 3 dager i uken og det er virkelig null problem. Anonymkode: 4657b...059 Så flott å høre Nå blir jeg litt mer lettet! Tanken på å bo der inne er nesten utelukket! Anonymkode: 6a19c...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå